Emaitzak: 4
2008 | ||
Ikasketa prozesuak berebiziko garrantzia du neska mutilen bilakaeran, eta prozesu hori bakoitzaren premietara egokitzen jakin behar | du hezkuntza sistemak. | |
Bestalde, atzerriko ikastetxeek irakaskuntzak ematen dituzten herrialdeetako legeriak eskatzen dituen ikastetxeak sortzeko baldintzak bete behar dituzte, baina, Espainiak funtzionatu ahal izateko, gure herrialdeko hezkuntza administrazioaren erregistro publikoan inskribatuta egon behar dute, eta erakunde horien ikuskaritzaren mende egon. Abantailak eta desabantailak Zentro horietako gehienak Espainian bizi ziren atzerritarren seme alabei beren herrialdean | zuten hezkuntza sistemaren jarraipena edo ikasketak hasteko aukera emateko sortu ziren, beren kultura eta hizkuntza kontserbatu ahal izateko. Hala ere, Espainiako familiak laster hasi ziren irakaskuntza horiek beren seme alabentzat eskatzen, eta, oro har, oso txikitatik atzerriko hizkuntza batean hasteak eta kultura anitzeko giro batean garatzeak erakartzen zituen. | |
Gainerakoak 6.000 ikasle baino gehiago hartzen ditu, Espainiako Hezkuntza Ministerioak homologatuak eta Alemaniako Errepublika Federaleko (KMK) Kultura eta Hezkuntza Ministroen Konferentziak ofizialki onartutakoak dira, eta horien ikuskaritzaren mende daude. Ikastetxe hauek Alemanian | duten hezkuntza sistemak honako hauek biltzen ditu: Haur Hezkuntza (Kindergarten), 3 eta 5 urte bitartekoak, Lehen Hezkuntza (Grundschule), 6 eta 9 urte bitarteko lau ikasturte eta Bigarren Hezkuntza, 10 eta 17 urte bitarteko zortzi, Bigarren Hezkuntzan egituratuak (5 mailatik 10.era) eta II. Bigarren Hezkuntza (11 eta 12 ikasturteak), eta hurrengo ikasturteak), eta hurrengo ikasturteak, eta hurrengo ikasturteak, eta hurrengo ikasturteak. | |
2009 | ||
Duela 18 urtetik, buruzagi tribalen arteko etengabeko borrokak eta gobernuek aurrera egiteko ezintasunak haurtzarora bideratutako politika publikoak martxan jartzea eragozten dute. Somaliako haurrek ez | dute hezkuntza sistema arauturik ere, eta milaka gazte iritsi dira adin nagusira, egonkortasun politikoa eta bakea ezagutu gabe. Ezegonkortasun urte askoan, 100 GKEk baino gehiagok osatutako sare zabala gero eta gehiago egon da Unicef en horniduren eta laguntza teknikoaren mende, era guztietako gizarte zerbitzuak eman ahal izateko, osasun eta nutrizio zerbitzuak, hezkuntza eta babes zerbitzuak. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 4 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Consumer | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan hezkuntza | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan hezkuntza sistema | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |