2013
|
|
Pertsonen deskribapenak egiteko baliagarria izango zaizun adjektibo multzo handi bat
|
duzu
hemen. Denak nahastuta daude, beraz, lagungarriagoak gertatuko zaizkizu ordenatzen eta sailkatzen badituzu.
|
|
1 Ukimenarekin eta sentimenduen adierazpenarekin erlazionatutako hainbat ekintza
|
dituzu
hemen. Ziur horietako asko bizi izan dituzula!
|
|
Testu baterako bi sarrera posible
|
dituzu
hemen. Irakur itzazu eta erantzun galderari:
|
|
Bi testuren sarrerako paragrafoak eta bi izenburu
|
dituzu
hemen. Irakurri arretaz.
|
|
Horrela dela uste al duzue? Horri buruz hausnartzen laguntzeko, adineko lekuko batzuen hitzak
|
dituzue
hemen.
|
|
1 Has gaitezen lana planifikatzen. Jarduera egiteko eskatzen zaizkizuen eginbeharrak era nahasian
|
dituzue
hemen. Ordena itzazue, jarduera planifikatzeko.
|
|
Letraz idazteko arazoak eman ditzaketen hainbat zenbakiren adibideak
|
dituzu
hemen:
|
2014
|
|
Igorleak hartzaile bati edo askori eman diezaioke bere iritzia. Horren adibidea
|
duzu
hemen. Herritar batzuek irratiko Herritarren ahotsa saiorako grabatu dituzten mezu laburrak entzungo dituzu.
|
|
2 Astigarragako biztanleek Murgiako jaun/ andreari 1382an idatzitako gutuna
|
duzue
hemen. Erantzun galdera hauei, gutun horretan oinarrituta:
|
|
Horretarako, bete ezazue taulako hirugarren zutabea. Lana errazteko, gertaeren zerrenda bat
|
duzue
hemen; baina, adi, bi gertaera sobera daude eta.
|
|
1 Ekonomian izandako ondorioei buruzko azalpen batzuk
|
dituzue
hemen, bakoitza jarduera ekonomiko bati lotua. Irakur itzazue arretaz, eta adierazi pertsonaia bakoitzak zer jarduera ekonomikoarekin duen bereziki lotura.
|
|
Oraingoan, zehaztu itzazue erakundeek alor ezberdinetan (etxebizitza, osasuna&) har ditzaketen lau erabaki. Hainbat ideia
|
dituzue
hemen hasteko:
|
|
Sortutako ondorioetan oinarrituta, adierazi etorkizunean zer egin daitekeen. Lan hori errazteko erabakien zerrenda
|
duzue
hemen. Hautatu egokia den baten bat, eta adierazi zein ez litzatekeen egokia izango zuen herrialdean eta zergatik.
|
2016
|
|
1 Kirmen Uriberen eta Eider Rodriguezen bi lanen zatiak
|
dituzu
hemen; azpimarratuta daude zenbait denborazko testu antolatzaile eta espresio. Bereiz itzazu ekintzen arteko denbora erlazioak adierazten dituztenak eta ekintzak denboraren kronologian kokatzen dituztenak.
|
|
Autoeskolako irakasleen arteko elkarrizketa ez, baizik eta beste era bateko bikote batena
|
duzue
hemen. Zeri buruz ariko ote dira?
|
|
b) Merkurioaren ezaugarriak biltzen dituen fitxa
|
duzu
hemen. Irakurri arretaz haren propietateak, eta erantzun iezaiezu talde handian galdera hauei:
|
|
Zer informazio
|
dugu
hemen?
|
|
Aurreko jardueretan azaldutakoa praktikan jartzeko problemen lagin txiki bat
|
duzu
hemen.
|
2017
|
|
Ikastetxe batetik egindako eskaera
|
dugu
hemen. Kasu honetan, ez da ez webgunean argitaratzekoa, ez eta inprimaki bat ere, baizik eta arduradunari helarazteko eskaera gutun bat.
|
|
1 Zehaztu itzazu gidaliburua egiteko zereginak. Gidaliburuaren atalak
|
dituzu
hemen. Irakurri arretaz, eta erantzun egiten zaizkizun galderei jarduera honi dagokion fitxan.
|
|
Jolas bat proposatzen dizugu: poeta batzuen izen abizenak
|
dituzu
hemen, baina, ohartuko zinen bezala, hizkiak nahastu egin dira. Ordena itzazu behar bezala, eta kokatu izenak kontzeptu mapan.
|
|
Anjel Lertxundik eta Antton Valverdek Lizardi, Lauaxeta eta Lete dituzte mintzagai Hiru L ak emanaldian. Emanaldiaren hasiera
|
duzue
hemen:
|
|
2 Elkarrizketa horren galdera erantzunak
|
dituzu
hemen. Erantzunak lotu gabeko esaldietan aurkezten dira.
|