Emaitzak: 7
2002 | ||
| dituen haur talde bati ahoa ixten. | |
2006 | ||
Halere, haur hauetako portzentaje dezente batek arazogarrantzitsuak agertzen ditu (Gunnar, Bruce eta Grotevant, 2000; Judge, 2004; Moliner eta Gil, 2002). Ziurrenik, arazo esanguratsuak izateko probabilitate handiagoa | duten haur talde hauen barnean adopzio berezietako haurrak daude, ikerketek argi eta garbi erakusten baitute adopzio berezien kasuan porrot tasakhandiagoak direla horrelako adopzioa ez den kasuetan baino (Brodzinsky, Schechtereta Marantz, 1992/ 2002; Fernandez Molina, 2002; Gallant, 2000; Palacios, Sanchez eta Sanchez, 1996). | |
2008 | ||
Atzeraxeago, bitxia da kontrastea. Kaleko antzezle batek nahiko lan dauka inguruan | dituen haur talde biren arreta berekin gordetzeko. Txiki bat atera du erdira, eta besoak jasotzeko eskatu dio. | |
2011 | ||
Bildutako emaitzen artean, nabarmentzekoa da ohiko moduan neurtu ziren ikasleen %60, 3k DDE zutela. Lanak erakusten du, halaber, ikasketa populazioan eragin handia duela hortzetako esmaltearen garapenean, eta hori handiagoa dela hortz iraunkorrak | dituzten haurren taldean, aldi baterako hortzak edo hortzak dituzten adingabeen taldean baino. Maila sozioekonomiko baxuko haurrek esmaltearen garapen akatsak izateko aukera handiagoa zuten maila sozioekonomiko altua zutenek baino. | |
Hori bezain argi zegoen ustekabeko albiste ikaragarriak txikiak ez ezik, helduak ere kolpatuak zituela. Izan ere, gure lagunaren mahaiari begiratuz negar zotinka ari zen irakasleak ez | zuen haur taldeak barnean gordetako galderei egoki erantzuteko hitzik, malkoak zituen hark erantzun bakar. Eta gure heldu gabeko bihotzek, jakina, bestelako azalpena behar zuten. | |
2014 | ||
Finantziaziorik ezak beharrezko ikasmateriala ez izatea dakar, eta jantokiko bekak murrizteak, berriz, adin txikikoen nutrizio urritasunak dakartza. UNICEFek dioenez, egoera horiek guztiek eragin berezia | dute haurren talde txikietan, eta egoera desabantailatsu batean jartzen dituzte: haur migratzaileak, minusbaliotasunen bat dutenak, gizarte arriskuan daudenak edo ijito etniakoak. | |
2015 | ||
Premia handiko materialak bidaliz laguntzen dute, bai eta ekonomikoki ere, baina baita adopzio aurreko aldi baterako harrerak ere, udako hilabeteetan eta Gabonetan. Pasa den astean, Barbastro, Huesca eta Zaragozara heldu ziren jai hauek harrera familiekin pasako | dituzten haur talde bat. Acrescare Fundazioak hainbat jardunaldi eta informazio hitzaldi antolatu ditu «Familiarik gabeko adingaberik gabeko» kanpainan, adingabeen familia harrera ezagutarazteko eta sustatzeko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Consumer | 3 (0,02) |
Berria | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Alberdania | 1 (0,01) |
Pamiela | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan haur | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan haur talde | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |