Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 7

2002
dituen haur talde bati ahoa ixten.
2006
‎Halere, haur hauetako portzentaje dezente batek arazogarrantzitsuak agertzen ditu (Gunnar, Bruce eta Grotevant, 2000; Judge, 2004; Moliner eta Gil, 2002). Ziurrenik, arazo esanguratsuak izateko probabilitate handiagoa duten haur talde hauen barnean adopzio berezietako haurrak daude, ikerketek argi eta garbi erakusten baitute adopzio berezien kasuan porrot tasakhandiagoak direla horrelako adopzioa ez den kasuetan baino (Brodzinsky, Schechtereta Marantz, 1992/ 2002; Fernandez Molina, 2002; Gallant, 2000; Palacios, Sanchez eta Sanchez, 1996).
2008
‎Atzeraxeago, bitxia da kontrastea. Kaleko antzezle batek nahiko lan dauka inguruan dituen haur talde biren arreta berekin gordetzeko. Txiki bat atera du erdira, eta besoak jasotzeko eskatu dio.
2011
‎Bildutako emaitzen artean, nabarmentzekoa da ohiko moduan neurtu ziren ikasleen %60, 3k DDE zutela. Lanak erakusten du, halaber, ikasketa populazioan eragin handia duela hortzetako esmaltearen garapenean, eta hori handiagoa dela hortz iraunkorrak dituzten haurren taldean, aldi baterako hortzak edo hortzak dituzten adingabeen taldean baino. Maila sozioekonomiko baxuko haurrek esmaltearen garapen akatsak izateko aukera handiagoa zuten maila sozioekonomiko altua zutenek baino.
‎Hori bezain argi zegoen ustekabeko albiste ikaragarriak txikiak ez ezik, helduak ere kolpatuak zituela. Izan ere, gure lagunaren mahaiari begiratuz negar zotinka ari zen irakasleak ez zuen haur taldeak barnean gordetako galderei egoki erantzuteko hitzik, malkoak zituen hark erantzun bakar. Eta gure heldu gabeko bihotzek, jakina, bestelako azalpena behar zuten.
2014
‎Finantziaziorik ezak beharrezko ikasmateriala ez izatea dakar, eta jantokiko bekak murrizteak, berriz, adin txikikoen nutrizio urritasunak dakartza. UNICEFek dioenez, egoera horiek guztiek eragin berezia dute haurren talde txikietan, eta egoera desabantailatsu batean jartzen dituzte: haur migratzaileak, minusbaliotasunen bat dutenak, gizarte arriskuan daudenak edo ijito etniakoak.
2015
‎Premia handiko materialak bidaliz laguntzen dute, bai eta ekonomikoki ere, baina baita adopzio aurreko aldi baterako harrerak ere, udako hilabeteetan eta Gabonetan. Pasa den astean, Barbastro, Huesca eta Zaragozara heldu ziren jai hauek harrera familiekin pasako dituzten haur talde bat. Acrescare Fundazioak hainbat jardunaldi eta informazio hitzaldi antolatu ditu «Familiarik gabeko adingaberik gabeko» kanpainan, adingabeen familia harrera ezagutarazteko eta sustatzeko.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia