Emaitzak: 8
2002 | ||
Guztiek | dituzte haurrentzako jolas gunea, artelanak eta iturriak kontserbazio egoera onean eta bermaturik dute minusbaliatuentzako sarbidea. | |
2007 | ||
batetik, haurrek beren barne ideien arabera jarduten ikastendute. Prozesu horretan, garrantzi handia | dute haurrek jolasean erabiltzen dituztenordezko objektuak. Hain zuzen ere, haurrek objektu horietako bat erabiltzendutenean, horren ohiko esanahia beste batez ordezkatzen dute. | |
2012 | ||
Gainontzeko inbertsioak egiteko diru laguntzen zain gaude. Esaterako, eskolako patioa konpondu gura | dugu haurren jolas parkea egiteko. Ur sarea zabaltzeko lanak egitea ere nahi da". | |
2013 | ||
batetik, haurrek beren barne ideien arabera jarduten ikasten dute. Prozesu horretan, garrantzi handia | dute haurrek jolasean erabiltzen dituzten ordezko objektuek. Hain zuzen ere, haurrek objektu horietako bat erabiltzen dutenean, horren ohiko esanahia beste batez ordezkatzen dute. | |
2017 | ||
Aldiri aldizkariaren 27 monografikoan ikusi bezala, geroz eta gehiago dira hezkuntza eta arkitektura ikuspegiek bat eginda garatutako esperientziak. Bide horrek erakusten du etorkizunari begira hezkuntza eta arkitektura ikuspegiek bat egin behar | dutela haurrei jolaserako eta garapenerako testuinguru egokiak eskaintzeko. Testuinguruen artean, eskoletako kanpo espazioa kezka berezia sortzen ari da, bereziki genero ikuspegitik aztertzean. | |
2022 | ||
Horrela, haurrak erantzukizunaren zentzua garatuko du, eta txakurrak bere burua zainduko duen eta errespetatu behar duen laguntzat hartuko du. Baina, batez ere, txakurrak | dituzten haurrek jolasaz eta haiekin duten harremanaz goza dezakete. Oso haur txikia, lau urte Lau urte baino gehiago dituen haur batek txakurrarekin ez bezala erlazionatzen eta parte hartzen du. | |
2023 | ||
Imagen: RDNE Stock project Lorategirako edo landarako jolasak Lorategia, naturako beste ingurune batzuk bezala, leku aproposa da osagai didaktikoa | duten haurrekin jolas jarduera ugari egiteko. Nahikoa da txiki talde txiki bat osatzea eta ideia horietako batzuekin mugimenduan jartzera animatzea. | |
Haurrekiko eta beste animalia batzuekiko harremana Bruselako txorrota txakur sentibera eta txikia da. Konbinazio horrek ez | du haurrentzako jolas lagunik onena bihurtzen.’ Haiek ez badute tratatzen ikasten, zakarrak badira edo izutu egiten badute, ez die jasango, eta ez du haien ondoan egon nahi. Hala ere, errespetatzen irakatsiz gero, txorrota bizikidetzara egokitu daiteke, eta familiako kide txikienak ondo onartzen ditu. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 8 (0,05) |
Lehen forma
dute | 2 (0,01) |
dituzte | 1 (0,01) |
dituzten | 1 (0,01) |
du | 1 (0,01) |
dugu | 1 (0,01) |
dutela | 1 (0,01) |
duten | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Consumer | 4 (0,03) |
goiena.eus | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Aldiri | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan haur | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan haur jolas | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |