Emaitzak: 4
2009 | ||
Egile horiek, lagunen agresiosozialak edota fisikoak norberaren agresio soziala edota fisikoa moderatu ote dezakeen ikertu dute. Lorturiko emaitzen arabera, ingurumenaren eta alderdi genetikoen arteko elkarrekintza egon daiteke agresio fisikoan, baina ez agresio sozialean.Hau da, agresio sozial altuko adierazpenak agresio sozial altua duten lagunak | dituzten haurretan ikusten dira soilik; agresio fisikoaren adierazpen altua genetikokibaldintzaturik dagoen bitartean. Horrela, lagunen agresio soziala, norberarenagresio sozialarekin duen loturaz, eta beraz, agresio modu horretan lagunek izandezaketen garrantziaz, ohartarazten gaitu ikerketa horrek. | |
Palmadien soinua eta eskuak irudikatzen zituzten bi argi puntuen lerrokatzea bat zetozela ondorioztatu zuten ikertzaileek. Bigarren behaketa batean, non parte hartzaileek ikusmena norantz zuzentzen zuten zehaztu zuten adituek, ikusi ahal izan zen autismoa | zuten haurrak ikus entzunezko sintonietan jartzen zirela arreta, eta ez mugitzen ari zen giza objektuan. Ikertzaileentzat, aurkikuntza horrek iradokitzen du autismoa dutenak oso sentiberak direla zantzu fisiko ez sozialekiko, eta azal lezakeela zergatik ez duten lortzen pertsonen begietara begiratzea, baizik eta ahoaren eremura begira jartzea. | |
2012 | ||
Hala ere, pertsona batzuek biotina edo bitamina falta dute, eta horrek “ilea gutxiago haztea eragiten du, pobreagoa izatea, distira gutxiago izatea eta, are gehiago, alopezia izateko joera izatea. Sarritan, gabezia hori sortzetikoa izaten da, eta ile gutxi | duten haurretan ikusi izan da. Haur horiei odoleko biotina eta biotinidasa (folikulu hazkuntzaren zikloan parte hartzen duen entzima) determinatzen zaizkie”, azaldu du Ferrandok. | |
2022 | ||
Tima Miroshnichenko Nazioarteko zenbait ikerketa taldek bideojokoen garun efektuak aztertu dituzte, eta ikusi da, maila kognitiboan, arreta, prozesamendu bisoespaziala, gaitasun exekutiboa eta memoria hobetzen dituztela. Autismoa | duten haurretan ikusi da zenbait jokok ere tresna terapeutiko gisa funtzionatzen dutela. “Baina haiei eskainitako denbora gaindituz gero eta haurrek beste gauza batzuk egiteari uzten badiote garrantzitsuak direla jokabide normalaren jarraibideetan —nola jokatu edo gizarte harremanak izan—, eremu arriskutsu batean sartzen gara”, adierazi du Diego Redolarrek. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 4 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
ukan haur | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan haur ikusi | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |