Emaitzak: 5
2006 | ||
Guraso izatera heldu bitarteko bide ezberdinak analizatzean, zenbait ezaugarrireneragina aztertu dugu, hala nola, gurasoena, haurrarena, gurasoen arteko harremanarena, gizarte laguntza eta sostenguarena, eta haurra izatearen planifikazioarena.Dena den, faktore desberdinak kontuan hartzean, guraso izateko aldagaien eraginaezin da modu isolatuan aztertu. Etengabeko interakzioak zentzua alda baitezake.Gauzak horrela, haurraren ezaugarriak oso garrantzitsuak badira ere, ohiko izaeraez | duen haurrak egoera zaildu edo erraztu egingo du gurasoen ezaugarrien arabera, edota beren harremanaren egonkortasunaren arabera, gurasoen adina garrantzitsuada, baina garrantzi hori beren heldutasunaren araberakoa eta jasotzen dutenlaguntzen araberakoa izango da (Hidalgo, 2001). | |
Autoebaluazio indartuaren teknikan (Miranda, Rosello eta Soriano, 1998) ikasgelan edo etxean arazoak sortzen dituzten portaerak identifikatzen dira. Portaera horiei dagozkien autoebaluazioak egin behar | ditu haurrak egoera ezberdinetan. Autoebaluazioan entrenatu eta gero, gurasoak edo irakasleak egun jakinbatean ebaluatu beharreko portaera deskribatzen du. | |
2012 | ||
Autoa edukitzea. UNICEFen txostenak erakusten duenez, familien errealitateak okerrera egin du, batez ere seme alaba gehien dituzten familien artean, eta horrek eragina | du haurren egoeran. Gurasoen soldatak gutxitu egin dira, zergak igo egin dira eta oinarrizko produktuen prezioa igo da, eta, ondorioz, familiak eta pobrezia egoeran dauden etxeak ugaritu egin dira. | |
2021 | ||
Haur migratzaileak babesteko egungo neurrien ondorioak Irudia: ©UNICEF Espainia/ 2021/ Fenoy Hori dela eta, epe labur eta luzean migrazio segurua eta ordenatua sustatu nahi duen edozein proiektuk nahitaez behar | du haurren egoera egoki aztertzea. Eta hori egin ahal izateko, beren eskubideen babes osoa ezarri behar da diseinatzen eta inplizituki egiten den politika ororen erdigunean. | |
2023 | ||
Trebetasunak eta gaitasunak Zaintzailearen eta txakur alertaren rola oso ondo betetzeaz gain, terapiako txakur gisa trebatzea ere ohikoa da. Askotan, laguntza ordainezina dira terapeutentzat, egoitzetan, ospitaleetan eta bestelako zainketa zentroetan, adineko pertsonen eta arazoren bat | duten haurren egoera hobetzeko eta bizitza alaitzeko. Imagen: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 5 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
ukan haur | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan haur egoera | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |