Emaitzak: 3
2007 | ||
Mintzamena oraindik garatu gabe | duten haurren autokontzeptuaren garapena (Vyt, 2001), eta, zehazki, norberaren ezagutza fisikoarena aztertzeko teknikarikerabilienetako bat Orbanaren proba da (Lewis eta Brooks Gunn, 1979; ikuskapituluaren amaieran agertzen den ariketa praktikoa). Teknika hori erabili zen 824 hilabeteko haurrekin egindako ikerketa batean. | |
Ikerketa horietan psikologoek egiaztatu dute adin horretako haurrek berendeskribapenetan kanpoko ezaugarri ikusgai asko aipatzen dituztela; gehienbatezaugarri fisikoak(. Begi marroiak ditut?), gaitasunak(. Pilotan ondo egiten dut?), harro sentiarazten dituzten jarduerak(. Gurasoekin mendira joaten naiz?) etajabegoak(. Bizikleta bat daukat?). Emaitza horien ondorioz, duela gutxi artegarapenaren psikologo askok uste | zuten haurren autokontzeptua, zehatza, fisikoaeta autokontzientzia psikologikorik gabekoa, zela (Shaffer, 2002: | |
2014 | ||
Autokontzeptu arazoak. AGNHa | duten haurrak autokontzeptu baxuarekin heltzen dira pubertarora, honako arrazoi hauengatik: frustrazioak eta zigorrak pilatu egiten zaizkie; beste haurrek oro har ez dituzte onartzen, eta porrot sentimendu kronikoa dute. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 3 (0,02) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 3 (0,02) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan haur | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan haur autokontzeptu | 3 (0,02) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |