Emaitzak: 8
2006 | ||
Ondo sentitzeko, funtsezkoak | ditut harreman afektiboak: familia eta ahaideak, lagunak eta adiskideak, amodioa eta sexua... | |
2011 | ||
Ikasleen prozesu kognitiboek zerikusi handia dute bizi dituzten emozioeekin, eta irakasleak ari dira pixkanaka jabetzen ez dela hain garrantzitsua zenbat irakasten duzun, nola irakasten duzun baizik. Garrantzitsuena irakasleek ikasleekiko | duten harreman afektiboa edo atxikimendua dira. Kosta egiten da diskurtso hau sartzea, batez ere, Lehen Hezkuntzatik aurrera. | |
Mugako nortasunaren nahastea duenak altu puntuatzen du MMPIko «neurosi» eta «psikosi» eskaletan, baina ez du agertzen eskizofrenikoak aurkezten dituen bezalako portaera psikotiko luzerik edo pentsamendu nahasterik. Eskizofrenia dutenek harreman sozial traketsak eta aldenduak dituzte, baina mugako nortasunaren nahastea | dutenen harremanak afektiboagoak eta desiratuagoak dira. | |
2012 | ||
Kontuan hartu behar da, halaber, denbora eta arreta falta direla txakurraren portaera arazoen arrazoi ohikoenak. Jolasari dagokionez, garrantzi handia | du harreman afektiboa ezartzeko, eta terapia ona da, kumeak bere energia askatzea ahalbidetzen duena. Zakurrarekin jolastea lagungarria da lotura afektiboak eta konplizitatea sortzeko. | |
2016 | ||
Espetxe sistemak pertsonak suntsitzen ditu, norbanakoaren identitatea eta izaera ezabatu eta espetxe sistema hierarkizatuaren eta autoritarioaren menpeko pieza isolatuak sortzeko diseinatuta dago. Preso dagoen pertsona militante politikoa baldin bada eta/ edo kolektibo politiko baten parte baldin bada presoak | dituen harreman afektiboak, politikoak eta familiarrak txikitzea da espetxearen lehentasuna.Belgikako Mons herriko espetxean isolamendua ezarri zioten Diegori urte bete luzez eta 24 orduz ziega txiki batean bakar bakarrik inorekin hitz egin gabe pasatu zituen egunak. Telefonoz deitzeko eskubidea ukatu zioten eta horrenbestez etxekoekin komunikatzeko aukera bakarra gutunak ziren eta hamabostean behin egiten genizkion bisitak. | |
2019 | ||
zenbat logelatako etxean bizi nahi dugun, gonbidatuei ostatu emateko espazioa erreserbatu nahi dugun, zaintza gauzatzeko espazioak nahi ditugun, sozializazioak zein paper jokatuko duen edo gure intimitatea nola babestuko dugun kanpoaldetik. Erabaki horiek hartzeko garaian, etxearekin eta kalearekin | dugun harreman afektiboen ulermenak eragin handia izango du. | |
2022 | ||
| Ditudan harreman afektiboak hausnartzera narama beti gaiak: norekin eraiki ditudan harremanak, zein diren lagun sarearen parte; eta noski, zein ez. | |
Atxikimendua: Hiztunak hizkuntzarekin | duen harreman afektiboa eta hizkuntza identitate pertsonalaren osagaia den neurria. Atxikimenduaren bi muturretan maitaleak eta hater ak daude. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 8 (0,05) |
Lehen forma
Ditudan | 1 (0,01) |
dituen | 1 (0,01) |
ditut | 1 (0,01) |
du | 1 (0,01) |
duen | 1 (0,01) |
dugun | 1 (0,01) |
duten | 1 (0,01) |
dutenen | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Argia | 2 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Jakin | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Susa | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan harreman | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan harreman afektibo | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |