2010
|
|
Era berean, aipatutako pluraltasuna ez da soilik adinean agertzen. Persona hauek lan merkatuarekin
|
duten
harremana eta haien laneratze aukerak ere askotarikoak izaten dira. Horrela izanik, honen arabera Oinarrizko Errenta jasotzen duten pertsonen artean zenbait talde azpimarra daitezke.
|
2011
|
|
Maila horretan, eragileen parte hartzeko moduetan sakondu nahi da; prozesu horietan aritzeko gaitasun aldakorra, egitura testuinguruarekin
|
duen
harremana eta tramitazioaren eta plangintzen garapenaren hasieratik behin betiko onarpena ematen zaien arte izaten diren lurralde arloko ondorioak (aldaketa sozio espazialak hain zuzen ere). Analisiaren muina hauxe da:
|
|
Berrikuntzaren inguruko korronte hori gizabanakoengan zentratu eta oinarritzen da beraz. Gizakia abiapuntutzat hartuz, eragileek beren ahalmenak garatzen dituzte gainerakoekin
|
dituzten
harremanen bitartez eta arazoei aurre egiteko bidean. Interesgarria da ildo horretan CRISESek (2003) egiten duen hausnarketa.
|
|
Gaur egungo ikerketa antropologikoetan nabaria da prozesu historikoari jartzen zaion arreta berezia, giza prozesuak zerbait dinamiko eta aldakortzat hartzen baitira. Hemen ere historiara hurbildu izan naiz, batez ere tradizioarekin
|
duen
harremanagatik eta, era berean, ikertu dudan gizarte hau prozesu historiko zehatz batean murgildurik dagoelako.
|
|
Nekazari gizarte tradizionaleko testuinguru erlijiosoetan ikusten ditugun adierazpen erritualak liminalak izango lirateke. Egutegiaren ziklo biologikoekin
|
duten
harremana eta komunitatearen gehiengoaren derrigorrezko parte hartzea dira adierazpen horien ezaugarri nagusiak.
|
2018
|
|
Jarduera gehiena elkartasuna adieraztera bideratzen da, eta alderdi aurrerakoiekin harremanak sendotzea bilatzen da: «Nazioarte mailako gure aliantza politika zehazterakoan, estrategi mailako gure presupostuak finkatu behar ditugu;[?] dagoeneko ba
|
ditugun
harremanak eta zabaldu egin behar ditugunak[...] gure helburu ideologiko eta politiko nagusiek baldintzapetuak bait daude. Helburu hauek Munduko Prozesu Iraultzailearen helburu estrategikoen atal dira» (HASI, 1983:
|
2020
|
|
Metodologia honek Haur Hezkuntzako bost adituk jakin, bizi eta sentitzen dutena, haien errealitatea eta praktika soziala biltzen ditu, dialektika bidez. Gaiarekiko
|
duten
harreman eta akzioak aztertuz. Bizipen horien bidez, teorizazio bat lortzea da helburua, antolaketa eta hausnarketa sistematiko bat eginez, informazioa antolatu eta mailakatuz.
|
2022
|
|
Epe horretarako datu gehiagorik ez dugun arren, legedia arinkeriaz ezarri zela suma daiteke —adibidez, legediak ez zielako bakarrik talde armatuetako kideei eragin—; aldiz, 1979 eta 1982 bitarteko datuek ez lukete zalantzarako aukerarik utziko. ...o zenbait erakunderen arabera, eginbide judizialak ireki zitzaizkien atxilotuen kopurua ez zen% 10era ailegatu— Edonola ere, atxilotutakoen %44ri atxiloaldia luzatu zitzaion legeak aurreikusten zuen 72 orduetatik harago; horrek polizia etxeetan pairatutako tratu txarrak ekarri zituen (Albin, 2018) 18 Euskal Herrian —garaiko indarkeria politikoaren erdigunean—, atxilotutakoen% 57k ez
|
zuen
harremanik ETAko adarrekin. Beraz, aurreko datu guztiek agerian uzten dute legedi antiterroristaren pean atxilotutako gehienak" besteak" direlakoak izan zirela; hain zuzen, erakunde terroristekin harreman zuzenik ez zuten pertsonak (Baby, 2012:
|