2008
|
|
Konbergentzia prozesuak ez du titulazioen homologazio hutsera mugatu behar, haratago doa. Konbergentziaren erronkak eraldaketa dakar, eta eraldaketa hori aprobetxatu behar
|
dugu
gure hezkuntza estrategiara hainbat elementu ekarri eta europar konbergentziaren helburuak lortzeko.
|
2017
|
|
A. Martinez: Edukietan ez, ongi definituriko konpetentzietan oinarritu behar
|
baitugu
gure hezkuntza. Eta hori lagungarria izango litzateke errepikapena ez existitzeko, baina automatikoki hurrengo mailara igarotzea ere ez litzateke existitutko:
|
|
Argi izan behar dugu zein nahi dugun izatea gure hezkuntza proiektua, gizarte eredu bati zuzentzeko eta ez beste bati. Ezin dugu esan konpetentzietan oinarritu nahi
|
dugula
gure hezkuntza, eta gero kanpo ebaluazioen arabera jardun.
|
2018
|
|
Ez da hori gure herriak duen beharra, kontrakoa baizik. Herri honek hausnarketa sakonagoa behar
|
du
gure hezkuntzaren inguruan, orain arte daukaguna eraldatzen jarraitzeko. Bide luzea egin dugu, ikastolena adibidez.
|
|
Ez da hori gure herriak duen beharra, kontrakoa baizik. Herri honek hausnarketa sakonagoa behar
|
du
gure hezkuntzaren inguruan, orain arte daukaguna eraldatzen jarraitzeko. Bide luzea egin dugu, ikastolena adibidez.
|
2020
|
|
Badira hamar bat bideo, non batzuk bertsotan ari diren, bertzeak errezeta batzuk erakusten.
|
Badugu
gure hezkuntza aholkulariaren bideo bat ere, tomateen landatzen, eta irrigarria da pixka bat. Nik ez dut deus egin oraindik.
|
|
Eta honek aurreko puntura garamatza: zein pertsona mota formatu nahi
|
dugu
gure hezkuntzaren bidez. Zein balio sustatu nahi ditugu?
|
2021
|
|
Zalantza barik, berezitasun propioak ditu eskola txikiak, eta irakasleak batetik bestera dantzan izan ohi
|
dituen
gure hezkuntza sistema publikoan, ikastetxe hauetako batera iristen den irakaslea ongi egokitzen al den jakin nahi izan dugu. Solaskideek kontatu digutenez, adin aniztasunarekin eta ikuspegi metodologiko jakinekin aritzean, batzuen erreakzioa izaten da zalantzan jartzea ordura arte beste eskoletan egin dutena.
|
|
hezkuntza sistemak eta beronen atzean dagoen sistema kapitalista, hetero patriarkal eta zentralistak. Badakigu Euskal Errepublika bat behar
|
dugula
gure hezkuntza sistema osoki gurea izan dadin... Eta bitartean?
|
|
Ez dugu uste momentua denik horretarako, zentra gaitezen funtsezkoak diren gai eta kontzeptuei buruzko eztabaidan: zer nahi dugun, zer ezaugarri izan behar
|
dituen
gure hezkuntza sistemak. Ardaztu gaitezen, lehendabizi, puntu horietan eta, ondoren, sistemaren egitura eta modua eztabaidatuko dugu; horretarako, Europan eta munduan ikasteko hainbat eta hainbat adibide eta esperientzia ditugu.
|
2022
|
|
Horrez gain, bertan ematen den hezkuntza emozionala, belaunaldi arteko kultur transmisioa, gaixotasun mentalen prebentzioa zein inklusio lana, ez dugu eraginkortasun berarekin egiten ikastetxeko lau horma zurrunen artean. Ez, behintzat, aldaketa kualitatibo sakonak egiten ez
|
baditugu
gure hezkuntza sistemetan. «Ni Gaztetxeak salbatu ninduen», esan zuen batxilergoan 9 suspentso atera eta «ikasle txarren» estigma poltsa horretan sailkatutako lagun batek.
|
|
The Glebe egunkariko erreportajean, zientifikotasun ukitu bat nahikoa zen zentzuzko jakintza kritikatzeko eskubidea ezartzeko; zentzu onak ez zuen zientzia kritikatzen. Zientziak hegemonia eztabaidaezina
|
du
gure hezkuntza sisteman eta hedabideetan.
|