2005
|
|
bere balioa zuen pertsona zen, telebistan ateratzeko modukoa ere bai, alajainkoa! Eta iritzi hura
|
zuen
gizona ez zen nornahi, ETBko hainbat programatako aurkezle ezaguna baizik. Boni Bon bera!?, Inesek biziki miresten zuena.
|
2010
|
|
Nik ere nahiago nuke bestelakoa balitz: nahiago nuke goserik ez balego, nahiago
|
nuke
gizona ez balitz gizonarentzat otso, nahiago nuke azeria oiloaren laguna balitz, nahiago nuke hertsikeriaren ate guztiak ostadar batzuk bezala zabalduko balira, alferrik.
|
|
Nik ere nahiago nuke bestelakoa balitz: nahiago nuke goserik ez balego, nahiago
|
nuke
gizona ez balitz gizonarentzat otso, nahiago nuke azeria oiloaren laguna balitz, nahiago nuke hertsikeriaren ate guztiak ostadar batzuk bezala zabalduko balira... alferrik. Gure aitak berdintsu esaten zuen, nahiz eta bera ordena sakratu baten izenean mintzatzen zen eta ni ez:
|
2011
|
|
Agureak ez zuen zirkinik egin. Ezpain ertzaren dardara arin batek bakarrik erakusten zuen nolabaiteko erreakzioren bat, baina Lucíak irudipen desatsegina
|
zuen
gizonak ez ziola hitzik ere ulertzen. Urduriaren urduriz, begiak malkotan amaitu zuen neskak.
|
2015
|
|
Zakurraren protoak! Ez balitz ama Ubuk esana ziolako hilean pare bat kilo irabazten ez
|
duen
gizona ez dela gizona, ezetz esango zion.
|
2018
|
|
Ez dute gehiago kontu horretaz hitz egiten. Erabakia
|
dute
gizona ez dela berriro ahaleginduko aitak ezkontzen utz diezaion. Aitak ez baitu errukirik batere izango bere semearenganako.
|
2019
|
|
Gizonaren edertasuna transzendentziaren adierazle da; emakumearenak, berriz, immanentziaren pasibotasuna du: emakumearen edertasuna da begirada harrapatzeko egina den bakarra, eta, beraz, harrapaturik gera daiteke zilarbiziaren tranpa geldoan; jarduera eta subjektibitate sentitzen den gizonak, jarduera eta subjektibitate izan nahi
|
duen
gizonak ez du bere burua ezagutzen bere irudi finkoan; halako gizon batentzat, irudi hori ez da batere erakargarria, gizonaren gorputza ez baitzaio agertzen desiratua izateko objektu gisa; emakumeak, berriz, objektua dela badakienez, objektu egiten denez, uste du egiaz bere burua ikusten duela ispiluan: pasiboa eta emana izanik, ispiluko isla ere gauza bat da, emakumea bera bezala; eta nola emakumeak haragi femeninoa gutiziatzen duen, hau da, bere haragia, sustatu egiten ditu antzematen dituen bertute geldoak, mirespenez, desiraz.
|
2020
|
|
Kapital sinbolikoak eta sozialak ez dute kapital ekonomikoaren funtzionamendua, barne logika eta diskrezio maila (matematikan eta fisikan, funtzio bat, aldagai bat edo sistema bat diskretuak kontsideratzen dira, sistema jarraituei kontrajarriz zatikizuna era finituan zatitu badaiteke). Gizon eta emakumeen arteko diferentzia kapitalen diferentzia dela esatean esan nahi
|
dugu
gizonak ez direla emakumeekiko diferenteak, baizik eta gizonek emakumeak menderatzen dituztela. Pobreak eta aberatsak edo kapitalistak eta langileak ez dira diferenteak, ez dira ospatu beharreko diferentziak, baizik eta neutralizatu beharreko menderakuntza sistemen oinarrizko kategoriak.
|
2022
|
|
Funtzio instrumental/ adierazkorren genero banaketaren gaineko nozio handirik ere ez dute. Linley Walker-ek aztertutako langile klaseko nesken antzera, gizon gazte hauentzat emakumeak ez dira espezialista emozionalak eta ez
|
dute
gizonek ez bezalako adierazkortasunik edo pertsonazaletasunik130.
|