Emaitzak: 4
2009 | ||
Lan eremu honen helburu nagusia institutuaren eta ondoko sorkuntzarekin loturiko ikasketen artean zubi bat luzatzea da, parte hartzaileei sorkuntzaren arloan jarduteko aukera emanez, eta sorkuntza ekintzarako, parte hartzeko eta gizartea irudikatu eta aldatzeko dela ulertarazteko, irudikapen plastikorako teknika batzuen eta besteen erabileran trebetasun handiagoa edo txikiagoa izatearekin loturiko betekizun estetiko bat baino gehiago. Lan eremu hau sorkuntza garaikidearen eta sormen aplikatuaren munduan sartzeko interesa | duten gazteentzako elkartzeko eta gogoeta egiteko esparru berri bat izatea nahi da. | |
2018 | ||
Beretzako modukoak zirela iruditu zitzaion: " Euskara bultzatzeko zirela esan ziguten, euskaraz asko egiten ez | zuten gazteekin elkartuko nintzen [eremu ez euskaldunetako nerabeak], eta haiei laguntzeak ilusioa egiten zidan. Haiek eskolan euskaraz egiten dute, baina etxean ez". | |
2019 | ||
Baina batasunak eta adiskidetasunak, bere horretan, ez dute sokarik mugitzen. Kuadrilla giroak indarra ematen zion talde hartan kirolerako gaitasun handia | zuten gazteak elkartu zirela ezin da ahaztu. Hain herri txikian maila hartako belaunaldi bat edo bi egokitzea" suertea ere" izan zela dio Gurrutxagak; eta bat dator, neurri batean, Altuna," parean tokatu, halakoxe kuadrilla" dioenean, azalpenetan gehiago sakonduta: | |
2020 | ||
Besteak beste, arabiera ikastea islametik gertuago egoteko bide bat delako, seme alabak meskitara joatera animatzen dituzte, otoitz egin dezaten eskatu, eta oro har erlijioak ezartzen dizkien arauak errespeta ditzaten eskatzen diete etengabe. Zer esanik ez gazte hauen kasuan, gurasoek bai baitakite beren seme alabak nerabezaroan daudela, parekideen taldeak esanahi handia duela haien sozializazioan eta talde horietan balio erlijioso eta praktika berberak ez | dituzten gazteekin elkartuko direla. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 4 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
EITB - Sarea | 1 (0,01) |
Uztarria | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Euskera Ikerketa Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan gazte | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan gazte elkartu | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |