Emaitzak: 8
2010 | ||
Horrez gain, Jose Luis Rodriguez Zapatero Espainiako Gobernuaren presidenteari eskatu dio bakearen bilaketan sakontzeko denbora gal ez dezan, eta bere burua lan zuhurra egiteko aurkeztu du, batzuekin eta besteekin hitz egiteko | duen gaitasuna ikusita. | |
2014 | ||
Beste ikertzaile batzuk ez daude ados horretan, imitazio atzeratua askoz lehenago hasten da-eta haien ustez. Hain zuzen, frogatu dute 6 hilabeteko umeek 24 orduren ondoren oso ekintza errazak imitatzen dituztela (jostailu zaratatsu bat aktibatzeko, botoi bat sakatzea), beste gauza batzuen artean (Collie eta Hayne, 1999); ibiltzen ikasten ari diren umeek | badute gaitasuna ikusi dutena ondorengo 12 hilabeetan imitatzeko (Bauer, Wenner, Dropik eta Wewerka 2000; Meltzoff, 1995). Beraz, imitazio atzeratuaren gaitasuna, zeinetan umeak buruko sinboloak eraiki, biltegiratu eta gero berreskuratu egin behar dituen? | |
2015 | ||
Hartzailehauek patogenoak ezagutu eta seinaiizazio intrazeiuiarra aktibazen dute sistema immune innatokozeluletan eta zeluletan, horrela zitokinen ekoizpena bultzatuz. Hartzaile hauek seinalizaziointrazeiuarra aktibatzeko | duten gaitasuna ikusirik eta gaixotasun zeiiakoaren patogenesian immunitateinnatoak duen garrantzia dela eta, gliadina TLR baten ligando zuzena izan litekeela proposatu da (Palova Jelinkova et al., 2013). Hori dela eta, TLR bidezidorra osatzen duten geneak eritasun zeliakoapairatzeko kandidatu funtzionaltzat kontsideratu lirateke. | |
2016 | ||
Ametsek poesia inprobisatua edo bertsolaritza egiten zuen. Era horretan, poesiak gatazken atzean dagoena azaleratzeko | duen gaitasuna ikusi genuen. Hortik Bulgariara jo genuen, hiru koreografia artistekin. | |
IGERIKETA irakasleak: ikasle bakoitzak urperatzeko, oreka atxikitzeko eta bultzatzeko | duen gaitasuna ikustea. | |
2021 | ||
" Zuriterak, hozkailuak, argiak, musika...". Ruizek gaineratu duenez," elementu didaktikoak" ere eraman zituzten," jendeak teknologia honek | duen gaitasuna ikus zezan". Jaialdi hura mugarri bat izan zen, orduan hasi baitziren Ekirock prototipo bat izan zitekeena egiteko lehendabiziko urratsak egiten. | |
2022 | ||
EAEko Hezkuntza Sailak eskaintzen duen IRALE programan irakasleen ahalduntze soziolinguistikoa ere landu litzateke; izan ere, ahalduntze hori gabe ezer gutxi balio dezake curriculum hain garatua izateak. Bestalde, kanpo eragileek ikasleei zuzendutako materiala eta formakuntzak sortzeko | duten gaitasuna ikusirik, eskaintza hori irakasleei gehiago zabaltzea aurrerapauso esanguratsua litzateke. | |
Bizitza arruntean murgildu zen buru belarri, eskolan ikasle bikaina izanez, eta etxean goserik gabeko alaba. Luisek hamahiru urte bete zituelarik, mekanikarako | zuen gaitasunak ikusirik batetik, eta eskolarako zaletasun eza bestetik, lanbide ikastetxe batean hasi zen; aste osorako joaten zen bertara. Amaia eskolaurrean hasi berria zen, eta gustura joaten zen. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 8 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 2 (0,01) |
EITB - Sarea | 1 (0,01) |
aiaraldea.eus | 1 (0,01) |
Ikas | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Hitza | 1 (0,01) |
Booktegi | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan gaitasun | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan gaitasun ikusi | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |