Emaitzak: 6
2009 | ||
Nire ustez, lehiakide bakoitzaren irudi orokor batekin geratzen da epaimahaia. Hau da, fisikoa ez ezik, hitz egiteko era, kameren aurrean nola konpontzen garen eta jendearekin harremantzeko | dugun gaitasuna baloratzen dutela pentsatzen dut. Nik bederen hala egingo nuke. | |
2011 | ||
Komunikazioa: gaztelaniaren ahozko eta idatzizko erabileretan hautagaiak | dituen gaitasunak baloratzen ditu eta elkarrizketa bat ere badu. | |
2012 | ||
Prozesuen gaitasunaren analisia. Prozesu bati datxezkion aldakortasunaren eta sakabanaketaren azterketa da, horrek eskakizunek baimentzen duten aldakortasun tartearekin bat datozen emaitzak lortzeko | duen gaitasuna baloratzeko helburuarekin. Prozesu baten gaitasuna indize gisa adieraz daiteke, zeinak aldakortasun erreala eskakizunek onartzen duten perdoiarekin erlazionatzen baitu. | |
Hotfield Zakurraren trebetasuna eta jabearekin bat etortzea Txakurrentzako obedientzia lehiaketek, jabearen maisutza neurtzeko ez ezik, maskotarekin komunikatzeko ere balio dute. Lehiaketa horiek animaliek gure aldetik jasotzen dituzten jarraibideak atzeman eta betetzeko | duten gaitasuna baloratzeko modu bat ere badira. Nolanahi ere, gure eta gure maskoten arteko komunikazio ariketa interesgarria da. | |
Kasu askotan ikasleak diru sarrerarik ez duenez, egokiena gurasoen nomina edo diru sarrerak berme gisa eskatzea da, ordaintzaileak izango direla uste baita. Pisu bat ikasleei alokatzen zaienean, funtsezkoa da maizterrak ordaintzeko | duen gaitasuna baloratzea. Alokairu kontratua modu pribatuan egiten denean, gaztearen gurasoen Errenta Aitorpena eskatzea da fidagarriena, erosteko ahalmena baloratzeko. | |
2013 | ||
Gure inguruko hezkuntza erakundeen artean, EFQM ereduak du lehentasuna Erabateko Kalitatearen Kudeaketaren esparruan. Lan honetan, EFQM eredua kudeaketa kontrolaren eta kontabilitatearen ikuspegitik aztertuko dugu, eredu horrek hezkuntza erakundeen jardunbidea egoki planifikatu eta kontrolatzeko | duen gaitasuna baloratuz. Zehazki, EFQM ereduarekin integratuz, adierazle finantzarioz eta ez finantzarioz osatutako Balanced Scorecard tresnaren erabilera proposatuko dugu, hezkuntza erakundeen kudeaketa orekatua gidatzeko eta kontrolatzeko tresna gisa. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Consumer | 3 (0,02) |
EITB - Sarea | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan gaitasun | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan gaitasun baloratu | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |