2002
|
|
Azpiatal honetan esandakoak beste ataletan bildutakoekin bat egiten dutelaikusi da. Horrekin esan nahi
|
dugu
ez dagoela kontraesanik eremu ezberdinetatikdatozkigun mezuekin eta iturri guztietatik jasotakoekin funtzionatzeko modu zabalbat adostu genukeela, inoiz ahaztu gabe, ordea, teoria eta proposamen berriak sortzen ari direla, eta sortuko direla, eta horiei begira zelatan egotea delagure patua.
|
|
Ezabaketa ondokoa da: egon dagoen, den, existitzen den zerbait desagertaraztea, ezkutatzea, halako moldez non hartzaileak pentsatu behar
|
baitu
ez dagoela, existitzen ez dela. Hiru dira prozedura horren bideak:
|
|
Hau guztia Venus da guretzat; hortik dator maitasunaren izena, hortik hasten da Venus gure bihotzean samurtasun tanta distilatzen, gero ardura bizia darraiona. Zeren, maite
|
duzuna
ez badago, haren irudiak eskuar dituzu eta haren izen gozoa belarrian hoska. Baina komeni da irudioi ihes egitea eta maitasunari bide damaiona saihestea eta gogoa beste zer batzuetara itzultzea eta gorputzean pilaturiko humorea edozein gorputzen kontra jaurtitzea, eduki eta maitasun bakarrarentzat gorde beharrean, kezkak eta nahitaezko mina norberaganatuz; zauria, elikaturik, bizitu eta zoldu egiten baita, eta berotasuna egunez egun gehitzen eta nahigabea handitzen, lehen zauriak ez badituzu beste kolpe batzuekin ezabatzen eta aurretik, berri direno, han hemen Venus edonorkoiarekin sendatzen, edo gogoaren mugidak beste zerbaitera bihurtu ezin badituzu.
|
2003
|
|
Baimen hori, Madrileko Ministerioan eta Nafarroako Gobernu Zibilean eskatzen zen eta urtero izaten zen zalantza iturri, oso berandu ematen baitzuten (1977ko kasua zehatz deskribatu dugu). Lehenago ere azaldu dugunez, erakunde ofizialen oniritzia jasotzeko ezinbestekoa zen Euskaltzaindiaren babesa158 Baina, euskararen akademian, batek baino gehiagok uste
|
zuten
ez zegokiela beraiei horrelako ekintzei babesa ematea garai berrietan. Egoera gehiago okertu zen, VIII. UEUren berri ematen zuen foiletoan Euskaltzaindiaren izena aipatzen ez zelako.
|
2004
|
|
Davidsonen ustez, bi printzipioak ezkontzeko, anomaliak? sartu behar dira, hots, legeetatik kanpo dauden gertakariak.Horrek esan nahi
|
du
ez dagoela esparru fisikoa eta mentala lotzen dituen lege psikofisikozurrunik. Beraz, Davidsonen materialismoa ere ez murriztailea da, ez baitago gogo egoerakegoera fisikoetara murriztuko dituen legerik.
|
2007
|
|
...printzipioaren erlatibizatze honek, zuhurtasun printzipioa ekintzarako testuinguru espezifiko baten barruan kokarazten duten interes plural etaarazo heterogeneo batzuekin batera ulertzera garamatza; eta, ondorioz, printzipioaren aplikazioaren ikusmolde absolutista oro baztertu egin dugu, osagaimoderatzaileen multzo batekin bat egiten baitu (Jasanoff, 2000) 87 Horrek, bestehitzez esateko, esan nahi
|
du
ez dagoela zuhurtasun printzipioa interpretatzerikmaximin erabaki arauaren instantzia praktiko soila bailitzan. Erabakiaren teoriarenirizpide horrek premiatzen gaitu gerta litekeen gauzarik okerrena benetan gertatzera joango balitz bezala ekitera eta ekinbide posible guztien artean aukeratzerakoorduan, ekinbide horietatik ondorio txarren arteko onena aukeratu litzateke.Modu teknikoagoan adieraztearren, irizpide horrek ekinbiderako alternatibaezberdinen utilitate minimoak konparatzera eta utilitate minimoen arteko handienaaukeratzera bultzatzen gaitu (Lopez Cerezo eta Lujan, 2000:
|
|
Hizkuntza eta pentsamenduari gagozkiola, gure arbaso hominidoek inteligentzia sofistikatu bat
|
zutela
ez dago dudatzerik, hala erakusten dute bai antolaera sozialerako buruargian, bai eskulaneko trebean1577 Gizaberearen bilakabide luze horren buruan, bada, pentsamenduaren burmuineko fabrikak instalatuak dauzka bere aparailu teknikoak:
|
2009
|
|
Etalehenengoan ulertzen ez bada, saiatu berriro. Informazioa ematen duenakjakin behar
|
du
ez dagoela aditu baten aurrean, baizik eta informazio horigero gizarteratu behar duen pertsona baten aurrean.
|
2010
|
|
Integrazio ekimenen egokitasuna ebaluatzerakoan erregionalismoaren eredu desberdinen eta irekiera mailaren inguruko balorazioek eztabaida zabalerako bideaematen
|
dutela
ez dago zalantzarik. Historikoki honetan eztabaida sutsuak, gorabehera handiak eta irizpide aldaketa ugari ezagutu ditugula begi bistakoa da.
|
2011
|
|
Masterson eta Rinsley ren arabera (1975), mugako nortasunaren nahastea
|
duena
ez dago objektuetatik behar bezala bereizia eta larritasun handia sortzen dio objektu horietatik urruntzeak. Amarentzat zaila gertatzen da bere haurrarengandik bereiztea, hau hazten eta bereizten ari dela ikustean, abandonatua sentitzen baita.
|
|
norbere buruaren kontzeptu integratua eta beste pertsonen kontzeptu integratua biltzen ditu. Nahaste psikotikoa
|
dutenengan
ez dago horrelakorik. Alderdi positiboak eta negatiboak bildu behar ditu.
|
2012
|
|
Laburki, orain: 1 Unamunok bai bere burua («liberal por encima de todo») eta bai bere Bilbo («El espiritu liberal de Bilbao») ere behin eta berriro liberalakdeklaratu ditu; bere burua liberala uste
|
zuela
ez dago dudarik (baina baita sozialistaeta anarkista ere!). Ahaztu gabe liberalismoaren erdeinuak ere ez dituela falta: «este despotismo nuevo que algunos llaman liberal», «despotismo de la idea», «despotismo de la masa» (demokrazia liberala).
|
2014
|
|
B: Pues baserriko bizimodua batzuendako bizimodugogorra dela esten dute, beste batzukberriz bizimodu lasaia dela, neretako lotura anitzeko bizimodua da zeren egunero eguneroor egon bear
|
duzu
ez dago besta egunik ezta oporrik ez zubik deuserez. Eee, normalkiBaztango baserrietan azienda klase guztietaik bada:
|
2017
|
|
Gelan sortzen den zarata jasangaitza dela ere arrazoitzen dute. Hala ere, irakasleek uste
|
dute
ez dagoela plataforma egokirik talde lana behar den bezala aurrera eramateko.
|