Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 17

2000
‎aipaturiko eztabaidaren baitan, Amsterdam goHitzarmenean, Europar Batasunarena egokitzen duen itunean alegia, protokoloberezi bat sartu zen, non, zerbitzu publikoaren defentsan, Estatu bakoitzariaukera ematen zaion horren finantzaketa ezarritako zerbitzu publikoko eskakizunak betetzeko moduan antolatzeko, betiere merkatuaren baldintzetan etakonkurrentzian eragin okerrik izan gabe. Honek, azken batean, finantzaketamistoa erabili ahal dutela esan nahi du, nahiz eta finantzaketa publikoa, zerbitzupublikoak finantzatzera joango dela ziurtatu den. Europako Batzordearen Ebazpenean, bide beretik, zerbitzu publikoaren garrantzia berretsi etagarai digitalean ere zerbitzu publikoek kalitatezko zerbitzuak eskaintzen jarraitzeko kapazitatea izan behar dutela zehazten da; halaber, publiko guztientzako zerbitzuak eskaintzean, legitimotzat jotzen du ebazpen horrek zerbitzupublikoek ere entzuleria zabal batera heltzeko ahaleginak egitea76.
2001
‎Horrela egiteak ere lagunduko dio ikasleari saio horien helburua zein denargitzen, eta aurrean duena irakasle partikularra ez dela hobeto ulertzen. Dena dela, ikaslearen maila dela eta, xede hizkuntza ere erabil daiteke, beti ere ikaslea lasaisentitzen bada, eta esan nahi duena esan nahi duen bezala esateko gaitasuna badu.
2002
‎Adibidez, hauteskunde orokorretan partaidetza maila beheraegiten ari da, eta baita alderdi politikoenganako atxikipena edo militantzia. Horrekez du esan nahi, europarrek politikan interes txikiagoa dutenik, parte hartze etaadierazpide politiko aktiboagoak nahi dituztela baizik.
‎Hau da, Euskal Herriko unibertsitateek, oro har, ez dioteheldu gizarteak euskararen normalizazioan ezarri duen abiadari. Alabaina, horrekez du esan nahi XXI. gizaldiko hasiera honetan egoera txarra denik.
2004
‎Haatik, Kanti antzeko galdera bat egin diezaiokegu: apika objektuak espazioan baleudebezala ulertzeak ez ote du esan nahi gure gogoarekiko independente bailiran onartzen ditugula. Horrelakoa litzateke espazioa bera ere gure gogamenarekiko zerbait independentelegez ikusiko bagenu, objektu independenteen arteko erlazio legez (Leibnizen ikusmoldeeriazionala) edo substantzia balitz bczala (Newton-en espazio absolutua)?, baina Kantekez du hori egiten.
‎Berriro cre zientzia eta Filosofta Politikoa bata bestetik urruntzen ari da. Haatik, horrekez du esan nahi jakite bakoitzak besteak egiten duenari behatzen ez dionik. Alderantziz, zientzia politikoak erabilitako hizkuntza eta metodologia aprobetxatzen ditu FilosofiaPolitikoak, dagokion diskurtsoa sortzeko; bestaldetik, zientzia politikoak cre beste jakiteakhari dagokionari buruz esaten duena aintzat hartzen du. handik aurrera nolabait beharrezkozuzenketak diskurtsoan txerta ditzan.
‎Horrek cz du esan nahi cspezic bal zcr den garbi dagocnik. Aitzitik, biologiaren filosofian gehien cztabaidatu izan dircncn arteko gaia da hori.
‎Internetek eskaintzen duen abantaila bakoitzak badu alde hain ona cz denacre. Informazioa eguncratua izatcak c/. du esan nahi kalitatezkoa denik. Azken beltzean.kalitate, baheck oraindik ez dutc toki handirik Jnlerncten:
2007
‎Enpresak konpetitiboa izan behar duela esan nahi du. Horretarako, munduhonetan gauzak hobeto egiten saiatu behar duzu.
‎herritarren gehiengoak bat egiten du zientziak eta teknologiak aurrerakuntzaeta onura ekarri dituzten baieztapenarekin; eta% 73 bat dator epe motzera onurakekarri ez arren, gobernuek ezagutzaren mugak zabalduko dituzten ikerketazientifikoen finantza laguntzekin. Ingurumen arazoei aurre egiteko, lan baldintzakhobetzeko eta etorkizunean aukera gehiago izateko zientziak eta teknologiak dutenrola baikorragoa da diru irabazi altua, komunikabideen baliatze handiagoa etaEuropar Batasunarekiko baikortasuna duten pertsonen artean, nahiz eta horrek ezduen esan nahi arriskuak atzematen ez dituztenik. Oro har, baina,% 52 lerratzenda zientziak eta teknologiak kalteak bainoago onurak ekarri dituztela onartzera, aurkakoa dion% 12ren aurrean.
‎Beraz, telebistak eragin kaltegarria izan dezake garapenean. Hala ere, horrekez du esan nahi eragin positiborik izan ez dezakeenik; izan ere, ikerketekadierazten dute telebistaren bitartez haurrek, oso informazio baliagarria eskuratu ezezik (Anderson eta Collins, 1988 in Shaffer, 2002), portaera prosozialak ere garaditzaketela (Mares eta Woodward, 2001). Gizarte ezagutzari dagokionez, telebistari esker, haurrek asko ikas dezakete beste pertsonei, pertsonartekoharremanei, gizarte erakundeen funtzionamenduari, gizarte rolei, talde nazionalei, arau konbentzionalei, arau moralei eta antzeko gaiei buruz.
‎[1] Kant-engana mugatuz: analogiak «ez du esan nahi, ohiki hitz hori ulertzen den bezala, bi gauzen arteko antz inperfektua, eta bai, erabat diferenteak diren bi gauzen arteko erlazioen antz perfektua»503.
2009
‎antropologoak, legelariak. Horrekez du esan nahi zientziak dena erabaki behar duenik, ez eta zientziak ideologiarikez daukanik, baina zientziak daukan abantaila ondo eginez gero, ideologia murriztea da; mahai gainean ideologia bakarrik baldin badago, oso zaila da ados jartzeaeta eztabaida arrazionalak egitea. Orduan, nik uste, hor historialariek eta gainerakozientziek gizarte baten barruan tresna gisa kontsentsuak bilatzen lagundu ahal digutela.
‎Eta hortxe dituguMendebaldez kanpoko hamaika hedabide, Europako Ekialdean, Hego Amerikan, Afrikan, Asian, bertako iturriak aipatuz eta bertakoen hurbiltasunetik abiatuzinformazioaren bidezidorretan beste ildo batzuk jorra ditzaketenak. Noski, horrekez du esan nahi hedabide horietan aurkituko dugun guztia zuzena eta zehatzaizango denik. Hor ere zerbait agerrarazten digute eta zerbait ezkutatu.
2010
‎Puntuazioaren heina 0 eta 28 urtekoa da. Atal bakoitzean 4ko puntuazioa baino altuagoalortzen bada, narriadura duela esan nahi du. Galde sortak hamar minutu irauten du.Ondoren, 7.2.3.01 taulan Bleseed eta laguntzaileen galde sortaren ezaugarrigarrantzitsuenak deskribatuko dira.
2011
‎Ez berriak biltzeko fasean konbergentzia eskatzea ere (informationgathering convergence, Gordon: 2003); horrek, esaterako, erredaktore bakar batekiturri baten adierazpenak hainbat formatutan, audioan, bideoan eta testuan, jasobeharko lituzkeela esan nahiko luke. Kazetarien eguneroko errutinetan web euskarrigehiago kontuan hartzea da eskatzen dutena, kazetariak webgunea existitzen delakonturatzea.
2019
‎Horrek, baino ez? egiturakbere sentimendu balentzia jakina duela esan nahi du.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia