2006
|
|
gaizkiaren aurkairaun edo borrokatzen duena automatikoki zintzo sentitzen baita, eta jada ez dabere burua aztertzeaz gehiago arduratzen». Horra, literaturaren ardura zein den: beren burua aztertzen ez
|
dutenak
ere aztertzea, haiek beren burua kanpotik ikusdezaten behartzea, sinplifikazioak birrintzea, etsaiaren estatusa egoera irristakorradela frogatzen saiatu eta ulertaraztea irristakortasun hori norbera bere buruarenetsai bihurtzeraino iristen dela askotan.
|
2008
|
|
Gune bakoitzak nolako zerbitzuak
|
dituen
ere aztertu da: gasolindegia, konponketa lantegia, taberna, kafetegia edo jatetxea, kutxazain automatikoak, dutxa publikoak, haurrentzako jolastokiak eta atsedenlekuak (ekipamendu eta guzti), telefono publikoa, Interneterako konexioa, osasun artapeneko postua, dendak, etc.
|
|
Beste kontserbagarririk
|
baduten
ere aztertu dugu, bi zehazki, horiek erabiltzen baitira gehien: azido sorbikoa eta azido bentzoikoa.
|
|
Estresa zerk sortzen duen eta esentziek zertan laguntzen ahal
|
duten
ere aztertu dute ikasleek. Lurrin bat ere sortu dute bakoitzak gustuko dituen esentziak baliatuz:
|
2009
|
|
Botoiek zenbateko erresistentzia
|
duten
ere aztertu dugu; telefonoak hartu eta eseki ibili gara (5.000 aldiz egin dugu eragiketa hori bakoitzarekin), 10 newtoneko indarra eginez.
|
|
Ikerketak egingo dira, jakiteko zer eragin duten omega gantz azidoek (arrain urdinak ugari izaten ditu) haurdunaldian, bizitzako lehen urteetan eta immunologia sistemaren bilakaeran; haurretan agertzen diren gaixotasun alergikoekin zer lotura
|
duten
ere aztertuko dute (ekzema, errinitisa, asma, alergiak...).
|
|
Horrez gain, jendea biltzeko aretoek, pasilloek, logelek eta bainugelek zer nolako irispideak
|
dituzten
ere aztertu dute.
|
|
Teknologia berriek irakurlearekin harremantzeko orduan nolako eragina
|
duten
ere aztertuko dute. Gaur egun euren iritzia blog edota espezializatutako foroen bidez gainontzeko irakurleei edo egileari berari zuzenean helarazteko dagoen aukeraz arituko dira.Espido Freire (Bilbo, 1974), 1998an Irlanda lanarekin estreinatu zenetik, Espainiar Estatuko idazlerik ezagunenen artean dago.
|
|
Gizarteak zer nolako kontzientzia
|
duen
ere aztertu nahi izan dute. Besteak beste, horretarako aukera ematen die erakusketak.
|
2013
|
|
Artikulu honek azaltzen du zertarako balio duten amaren esnearen bakterioek eta zergatik diren hain garrantzitsuak haurrarentzat. Era berean, formula esneak amaren propietate berak zergatik ez
|
dituen
ere aztertzen du.
|
2016
|
|
Horrez gain, koltxoietarako beste berrikuntza teknologiko batzuk ere azaltzen ditu. Sukarrak zer arrisku dituen eta gehiegizko berokiak zer arrisku
|
dituen
ere aztertzen da.
|
|
Bizkitartean, da denbora poxi bat igurikatu PLU berria onartua izan aitzin. Alabainan, lur antolaketa gisako SCOT delako bat ari
|
dute
ere aztertzen Donibane Lohizune aldeko herri elkargo osoarentzat. Untsalaz, Urtats aitzin onartua izanen dena.
|
2017
|
|
Hezkuntza proiektua lantzen hasi ziren lehenbizi. Kaxubieraz irakatsi nahi zuten, baina baliabideak zein
|
zituzten
ere aztertu beharra zuten. Hizkuntzarekin batera, hezkuntza eredu alternatibo eta propioa osatu nahi zuten.
|
2020
|
|
5.830 horien batez besteko adina 69 urtekoa zen. Haietatik% 47 ospitaleratu egin zituzten, %18 Zaintza Intentsiboko Unitateetan.Ospitaleratu ez
|
zituztenak
ere aztertu zituzten. Eta berretsi dute sintomarik ez zutenen karga birala gaixoenen parekoa zela, eta birusa transmititzeko gako izan zirela.
|
2021
|
|
4.5.1e Azkenik, kontuan izan behar dugu ‘ekintza’ edo ‘gertaera’ adierazten duten neurrian, ondoren aztertuko ditugun atzizkien bidez sortzen ditugun izenak argumentudunak direla (§ 12.3.5). Horrek esan nahi du aditzoina zein motatakoa den eta nolako argumentu egitura
|
duen
ere aztertu dela, argumentu egitura hori ‘heredatu’ egingo baitu izen eratorriak. Adibideetan ikusiko dugu argumentu horiek nola ageri diren.
|