Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 15

2006
‎gaizkiaren aurkairaun edo borrokatzen duena automatikoki zintzo sentitzen baita, eta jada ez dabere burua aztertzeaz gehiago arduratzen». Horra, literaturaren ardura zein den: beren burua aztertzen ez dutenak ere aztertzea, haiek beren burua kanpotik ikusdezaten behartzea, sinplifikazioak birrintzea, etsaiaren estatusa egoera irristakorradela frogatzen saiatu eta ulertaraztea irristakortasun hori norbera bere buruarenetsai bihurtzeraino iristen dela askotan.
2008
‎Gune bakoitzak nolako zerbitzuak dituen ere aztertu da: gasolindegia, konponketa lantegia, taberna, kafetegia edo jatetxea, kutxazain automatikoak, dutxa publikoak, haurrentzako jolastokiak eta atsedenlekuak (ekipamendu eta guzti), telefono publikoa, Interneterako konexioa, osasun artapeneko postua, dendak, etc.
‎Beste kontserbagarririk baduten ere aztertu dugu, bi zehazki, horiek erabiltzen baitira gehien: azido sorbikoa eta azido bentzoikoa.
‎Estresa zerk sortzen duen eta esentziek zertan laguntzen ahal duten ere aztertu dute ikasleek. Lurrin bat ere sortu dute bakoitzak gustuko dituen esentziak baliatuz:
2009
‎Botoiek zenbateko erresistentzia duten ere aztertu dugu; telefonoak hartu eta eseki ibili gara (5.000 aldiz egin dugu eragiketa hori bakoitzarekin), 10 newtoneko indarra eginez.
‎Ikerketak egingo dira, jakiteko zer eragin duten omega gantz azidoek (arrain urdinak ugari izaten ditu) haurdunaldian, bizitzako lehen urteetan eta immunologia sistemaren bilakaeran; haurretan agertzen diren gaixotasun alergikoekin zer lotura duten ere aztertuko dute (ekzema, errinitisa, asma, alergiak...).
‎Horrez gain, jendea biltzeko aretoek, pasilloek, logelek eta bainugelek zer nolako irispideak dituzten ere aztertu dute.
‎Teknologia berriek irakurlearekin harremantzeko orduan nolako eragina duten ere aztertuko dute. Gaur egun euren iritzia blog edota espezializatutako foroen bidez gainontzeko irakurleei edo egileari berari zuzenean helarazteko dagoen aukeraz arituko dira.Espido Freire (Bilbo, 1974), 1998an Irlanda lanarekin estreinatu zenetik, Espainiar Estatuko idazlerik ezagunenen artean dago.
‎Gizarteak zer nolako kontzientzia duen ere aztertu nahi izan dute. Besteak beste, horretarako aukera ematen die erakusketak.
2013
‎Artikulu honek azaltzen du zertarako balio duten amaren esnearen bakterioek eta zergatik diren hain garrantzitsuak haurrarentzat. Era berean, formula esneak amaren propietate berak zergatik ez dituen ere aztertzen du.
2016
‎Horrez gain, koltxoietarako beste berrikuntza teknologiko batzuk ere azaltzen ditu. Sukarrak zer arrisku dituen eta gehiegizko berokiak zer arrisku dituen ere aztertzen da.
‎Bizkitartean, da denbora poxi bat igurikatu PLU berria onartua izan aitzin. Alabainan, lur antolaketa gisako SCOT delako bat ari dute ere aztertzen Donibane Lohizune aldeko herri elkargo osoarentzat. Untsalaz, Urtats aitzin onartua izanen dena.
2017
‎Hezkuntza proiektua lantzen hasi ziren lehenbizi. Kaxubieraz irakatsi nahi zuten, baina baliabideak zein zituzten ere aztertu beharra zuten. Hizkuntzarekin batera, hezkuntza eredu alternatibo eta propioa osatu nahi zuten.
2020
‎5.830 horien batez besteko adina 69 urtekoa zen. Haietatik% 47 ospitaleratu egin zituzten, %18 Zaintza Intentsiboko Unitateetan.Ospitaleratu ez zituztenak ere aztertu zituzten. Eta berretsi dute sintomarik ez zutenen karga birala gaixoenen parekoa zela, eta birusa transmititzeko gako izan zirela.
2021
‎4.5.1e Azkenik, kontuan izan behar dugu ‘ekintza’ edo ‘gertaera’ adierazten duten neurrian, ondoren aztertuko ditugun atzizkien bidez sortzen ditugun izenak argumentudunak direla (§ 12.3.5). Horrek esan nahi du aditzoina zein motatakoa den eta nolako argumentu egitura duen ere aztertu dela, argumentu egitura hori ‘heredatu’ egingo baitu izen eratorriak. Adibideetan ikusiko dugu argumentu horiek nola ageri diren.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia