Emaitzak: 4
2002 | ||
Wilson-en arabera, planetako biztanle bakoitzak erdi mailako estatubatuar baten maila berean kontsumituko balu, “lau lur lirateke munduko populazioaren beharrak asetzeko”. Munduko mapak Giza jarduerak ingurunean | duen eragina kuantifikatzeko, ikertzaileek kontuan hartu dituzte biztanleriaren dentsitatea, errepide ibilguetako irisgarritasuna, azpiegitura elektrikoak eta lurzorua hiri eta nekazaritza lurzoru bihurtzea. Datu horiekin, munduko bi mapa marraztu dituzte: | |
2009 | ||
Espezieen arteko elkarreraginak oso sentikorrak dira aldaketa globalarekiko, eta horrek patogenoek eragindako infekzioak areagotzen ditu, landareen arteko harreman mutualistak ahultzen ditu eta belarjaleek landaredian egiten duten presioa handitzen du, Doñanako Estazio Biologikoko ikertzaileek parte hartu duten nazioarteko talde baten aurkikuntzaren arabera, Ikerketa Zientifikoen Kontseilu Nagusiari atxikia (CSIC). CSICek berak ohar batean azaltzen duenez, klima aldaketak espezieen ugaritasunean, fisiologian eta banaketa geografikoan duen eragina nahiko ezaguna da, baina erlazio biotikoetan | duen eragina kuantifikatzea zailagoa da. Biodibertsitatearen arkitektura osatzen duten harreman horien aldaketek ondorio sakonak dituzte ekosistemen funtzionamenduan eta egituran. | |
2015 | ||
Laurdan a zelulen edo birusen mintzen ordena kuantifikatzeko erabiliizan da aldez aurretik, beraz hauen Polarizazio Orokortua neurtu daiteke eta zurruntasun berdinaizango duen nahasketa bat aukeratu diagraman oinarrituta. Nahasketa modelo hauen propietatefisikoetan agente desberdinek, proteinak adibidez, | duten eragina kuantifikatu daiteke. Gure asmoaGIB aren gp41 fusio proteinak birusaren eta linfozitoaren mintzak fusionatzeko mekanismoa ulertzeada eta horretarako mintz hauen eredu zehatzak behar ditugu, bai lipido bakoitzaren eginkizunaulertzeko, baita beharrezkoak diren aldaketa fisikoen eragileak identifikatzeko. | |
2023 | ||
euskararen ahozko komunikazioa. " Euskara Gernika Lumoko lehen hezkuntzako ikasleen ahozko komunikazioan" artikuluan, euskara batuaren eta euskalkien ahozko erabilera aztertu du, hain zuzen, eremu oso euskaldun horretan, bertako hezkuntza sistemak esparru horretan | duen eragina kuantifikatzeko. Ikerketaren muina Gernika Lumoko ingurune euskalkidunean ama hizkuntza, eskola mota eta bizitokia aldagaiak aztertzea izan da. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 4 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Consumer | 2 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan eragin | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan eragin kuantifikatu | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |