Emaitzak: 6
2008 | ||
4 Informazio prozesatzearen teorialarien arabera, honako faktore honek | du eragina informazioan arreta jartzeko eta prozesatzeko sortzen diren estrategietan: | |
– Enpresaren bilakaerak langilearen interesetan | duen eraginari buruzko informazioa. | |
2009 | ||
3 Nahaste organikoak, gaixotasunak eta ekintza sexuala oztopatzen dituztengabeziak ez egotea.I. Faktoresoziokultural, politikoedoekonomikoengatikoarazo sexualakA. Ezjakintasuna edo herstura sexu heziketa desegokiarengatik, osasun zerbitzuetarako sarbide ezagatik, edo beste muga sozial batzuengatik: 1 Esperientzia subjektiboa edo fisikoa deskribatzeko hiztegi falta.2 Gizakiaren biologia sexualaz eta bizitza zikloaren aldaketez informazio gabezia.3 Gizonen eta emakumeen igurikapen, uste, eta jokabide sexualetan genero rolek | duten eraginaren inguruko informazio gabezia.4 Kontrazepzio edo aborturako, sexu bidezko gaixotasunen (SBG) prebentziorako edo tratamendurako, sexu traumarako, edo generobortxarako informazio eta zerbitzuetarako sarbide ezegokia.B. Sexu ekiditea edo ondoeza, sexualitate egokia edo ideala lortzeko arau kulturalak bete ezin daitezkeen hautemandako ezgaitasunarengatik, hauek barne izanik: 1 Norberaren gorputzaz, sexu erakarpenaz edo sexu erantzunez herstura edo lotsa.2 Norberaren sexu orientazioaz edo identitateaz, edota sexu fantasiez edo desiraz nahasmena edo lotsa.C. Norberaren azpikultura edo jatorrizko kulturaren eta kultura meneratzailearen arau sexualen arteko gatazketatik eratortzen direninhibizioak.D. Interes eza, nekea, edo denbora falta familiako edo laneko beharrengatik.II. Bikotekide edoerlazioarengatikoarazo sexualakA. | |
2011 | ||
Ikerketa guztietan bezala, ikerketaren barne baliozkotasunari eragiten diotenzailtasunak jakintzaren ekoizpena sistematikoki estaltzeko beharrezko datuen eskuratzetik datoz. Erakundeen kasuan, memorandumek gerentziak gai estrategikoengainean | duen eraginari buruzko informazio garrantzitsua ematen dute. Gure kasuan, konbergentziari begira, gerentziak duen jarrera ezagutu dugu. | |
2017 | ||
Helburuetara orientatutako egokitzapenean bi oinarrizko osagai daude. Bata, problema duala da, zeinek espazio denborako puntu bakoitzak interes kantitatean | duen eraginari buruzko informazioa ematenduen. Bestea, errorearen adierazpena da, zeinek interes kantitateko errorea mugatzeko balio duen. | |
2019 | ||
Honetarako problema duala definitzen da, non amaierako funtzionalaiturri bihurtzen den. Problema dualak espazio denborako puntu bakoitzak interes kantitatean | duen eraginari buruzko informazioa ematen du. Interes kantitateko errorea problema primalaren eta dualaren erroreen menpe idaztenda, eremu osoko integral baten bidez. Bukatzeko, errore honen goi borne bat kalkulatzen da elementu lokalenekarpenen batuketa gisa, eta ekarpen hauen batura da egokitzapen prozesua gidatzen duena. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan eragin | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan eragin informazio | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |