Emaitzak: 5
2007 | ||
Bestalde, Piaget-en eraikuntza ereduak, haren jarraitzaileek, kausa egozteari buruzkoereduak eta eskemei buruzko teoriak informazioa eskaini digute ezagutzarengarapenean gizabanakoak egiten duen eraikuntza lanaren garrantziaren inguruan.Eremuei buruzko teoriak eta teoria modularrek, berriz, gizarte ezagutzarengarapenean funtsezkoak diren jaiotzetiko gaitasunen berri eman digute. Gatazkasoziokognitiboari eta atxikimenduari buruzko teoriek, aldiz, eragin trukeekezagutzaren garapenean | duten eraginaren garrantzia agerian utzi dute. Azkenik, Vygotski ren ekarpenei, haren jarraitzaileei eta irudikapen sozialen teoriari esker, jakin dugu ezagutzaren garapena prozesu sozial bat dela, kulturazko eremuetanizaten diren eragin trukeetan zehar gertatzen dena. | |
2008 | ||
Lehen ziklo honen ezaugarririk nagusiena familiak | duen eraginaren garrantzia da. Hezkuntza zentroak familiaren osagarri bezala jokatu behar du(...). | |
2019 | ||
Emakumeak senarra maitatu beharra dauka poza aurkituko badu hura zerbitzatuz; bestela, despita baino ez du izango barrenean, bere ahaleginen fruituaz gabeturik sentituko baita. Gizonek, Balzacen kontsignari leial, esklabo gisa tratatzen dute emakumea, erregina dela sinetsaraziz, eta nahieran esajeratzen dute emakumeek | duten eraginaren garrantzia; sakon sakonean, ondo baino hobeto dakite gezurretan dabiltzala. Georgette Leblanc engainu horretan erori zen Maeterlincki eskatu zionean bi izenak jar zitzala ustez elkarrekin idatzi zuten liburuan; kantariaren oroitzapenei idatzi zien hitzaurrean, Grassetek errukirik gabe azaltzen dio gizonak oro prest daudela bizilagun duten emakumea bazkidetzat, inspirazio iturritzat jotzeko, baina garbi dutela berak direla beren lanaren jabe bakarrak; arrazoi dute. | |
2022 | ||
Lehenengo analista disidentea Alfred Adler izan zen: mediku sozialista zen, eta gaixotasunen kasuan gizarte faktoreek | zuten eraginaren garrantzian sinesten zuen. Vienako Psikoanalisiaren Elkarteko lehendakaria zen Adler 1911n Freudekin hautsi zuenean. | |
Estandarra denez gero, ez da idazteko moduen artean bat; aitzitik, baliozkotasun eredua eta enuntziazio leku legitimoa eskaintzen ditu akademikoki esanguratsu izan nahi duen eduki ororentzat. Idazketan eta, beraz, pentsamendu filosofikoan | duen eragina garrantzi handikoa da. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 5 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
ELKAR | 2 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Jakin liburuak | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan eragin | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan eragin garrantzi | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |