Emaitzak: 2
2009 | ||
Edukiak errealitatearekin lotzea: ...leentzat egiaztatzen badute irakasten dizkieten irakasgaiak eta edukiak zuzenean lotuta daudela egungo errealitatearekin; Geografian, herrialde edo komunitate desberdinetan sortutako albisteak aurkitzeko; Historian, iraganeko gertaerak egungoekin lotzeko; Zientzietan, garapenerako aurrerapen zientifikoek duten erabilgarritasuna egiaztatzeko; eta Ekonomian, oinarrizko adierazleek eguneroko bizitzan | duten eragina balioesteko. Jarduera horiek testuliburuetan jasotako edukiak indartzen dituzte, eta horiek ez dira inoiz eguneroko prentsa bezain eguneratuak egongo. | |
2021 | ||
" Haien hausnarketa eta plangintza burutsuen bitartez, hezkuntzako profesionalak eta hezkuntzaren diseinuaren eta inplementazioaren arduradun politikoak ere ez dira argiegiak edo kategorikoegiak curriculumetan literatura gaitasunak hobetzeak ikasleen bilakaera kognitiboan | duen eragina balioesten dutenean. Ez; zantzu nahikoak eta kezkagarriak daude ondorioztatzeko ulermen eta adierazpen literarioarekin lotutako edukiak ez direla lehentasunezkoak ez curriculum diseinuetan, ez herritarren hezkuntza ez formalean (batez ere haur eta gazteak, baina baita helduak ere) gure mendebaldeko gizarte eta gizarte kapitalistetan. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 2 (0,01) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
ukan eragin | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan eragin balioetsi | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |