Emaitzak: 6
2011 | ||
Nortasun antisozialaren nahastea | duenak emozioak erreprimitu egiten ditu, haietaz mesfidatu egiten baita. Goxotasunaz eta lankidetzaz mesfidatu egiten da eta ekidin egiten ditu intimitatea, maitekortasuna, altruismoa, errukia eta emozio goxoak. | |
2012 | ||
Tristura eta ondoeza giza espezieak berezkoak | dituen emozioak dira eta funtzio egokitzailea betetzen dute, besteak beste, gainerakoen arreta eta zaintza lortzea, galera edo banantzeen aurrean komunikatzea, edo etorkizunean suertatuko diren egokitze beharrizanei aurre egiteko energia kontserbatzea dira haien helburuak (Vázquez eta Sanz, 1998). Hala eta guztiz ere, tristura eta ondoeza bezalako emozioen iraupena, maiztasuna eta intentsitatea ezohikoak izan daitezke, eta pertsonak duen egokitze gaitasunean interferentzia egin. | |
2017 | ||
Beharrezkoa izango da ere neurozientzia, psikologia edo antropologia bezalako alorretako profesionalen arteko lankidetza. Bestalde, neuromarketinak estimuluen aurrean banakoek | dituzten emozioak identifikatzen dituen arren, emozio horien zergatia aurkitzea, oraindik, gainditu beharreko erronka da. | |
2019 | ||
populazio errefuxiatuaren egoera ezagutzera, egoera horren kausen inguruan hausnartzera eta fenomeno horren aurrean administrazio publikoaren gestioa azaltzera zuzendutako sentsibilizazio ekintzek talde arteko emozio eta jarrerak modu positiboan alda ditzaketela. Emaitzetan ikusten den bezala, ikasleek bisita gidatuetan parte hartu ondoren errefuxiatuekiko | dituzten emozioak eta jarrerak positiboki aldatzen dira. | |
Artikulu honek aztergai ditu: fenomeno horren aurrean unibertsitateko ikasleek | dituzten emozio eta jarrerak, identitate europarrak jokatzen duen papera, eta nola sentsibilizazio ekintzen bidez bizilagun berriekiko balio prosozialak susta daitezkeen. Emaitzek adierazten dutenez, zenbat eta identifikazio europar altuagoa izan, orduan eta errefuxiatuei mugak ixteko neurriekin adostasun handiagoa azaltzen da. | |
2021 | ||
Honako hauek dira osasun arloan aplika daitezkeen prebentzio neurriak (Serrano eta Ibañez, 2015): Formakuntza ikastaroak sustatzea osasun arloko profesionalentzat eta erabiltzaileentzat, adimen emozionalaren gaia barnebilduz. Osasun gaietan etengabeko ezagutza teorikoa bermatzea. ...t eta erabiltzaileentzat. Eskuragarri dauden baliabide psikosozialei buruzko gida prestatzea, bai erabiltzaileentzat bai haien familia eta profesionalentzat. Pertsona profesionalen kudeaketa emozional egokia lortzeko hausnarketarako inguruneak bultzatzea. Beren karguan pertsonak dituzten langileei pertsonen arteko harremanetan formakuntza ematea eta, batez ere, beste langileekin harremanak izateko | duten emozioen kudeaketan formakuntza ematea. Emozioetan eragina duten kausetan sakondu eta ikertzea, horrekin lotutako ondorio kaltegarriak gutxitzeko. Osasun arloan denbora gehien daramaten profesionalen esperientziak transmititzea sustatzea, modu egituratu, zientifiko eta produktiboan. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Uztaro | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan emozio | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan emozio erreprimitu | 1 (0,01) |
ukan emozio identifikatu | 1 (0,01) |
ukan emozio kudeaketa | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |