Emaitzak: 5
2009 | ||
Jakin badakigu emozionalki neutralitaterik ez dela existitzen. Oso datu ohargarria da, bizi | ditugun emozioak ezkutatzen saiatu arren, hitzezko gezurrak esanda ere, gure gorputzak hitz egiten duela. Gure dimentsio kognitiboak ezin du gure dimentsio emozionala lotu. | |
2013 | ||
3 Garrantzitsua, emozioen kudeaketa: ikasleek aitortzen dute materialak laguntzen duela ahozko hizkuntzaren ikaskuntza prozesuan, eta ildo horretatik, komunikazio ekintzan eragin handia | duela emozioen alderdiak. Gure datuen arabera, DBH 1 mailako ikasleak dira jendaurrean hitz egiten zailtasun handienak dituztenak. | |
Aldiz, badira beste irakasle batzuk hobekuntza nabarmenik sumatzen ez dutenak. Ahozko hizkuntzak berezko | duen emozioen munduari dagokionean ikasleek aitortuaren kontrakoa jaso da; hauen arabera, zenbat eta adinez gorago, orduan eta urduriago sentitzen dira jendaurrean. Etorkizuneko ikerketatan kontuan hartzeko gaia izango da hau ere. | |
Ikasleek aitortzen dute materialak laguntzen duela ahozko hizkuntzaren ikaskuntza prozesuan, eta ildo horretatik, komunikazio ekintzan eragin handia | duela emozioen alderdiak. esker material didaktikoaren bideragarritasun maila baloratu da; horrez gain, metodologikoki hobetu beharreko ideia eta edukiak ere jaso dira. Ondorengo taulan laburtu dira ebaluazio ezberdinetan kontuan hartu diren galdegai nagusiak: | |
2021 | ||
Gogoratu behar da komunitate epistemikoa ikerketarako beren beregi osatu zela, gehienek ez zutela elkar ezagutzen eta denek euren mudantza prozesuan aurrerapausoak eman nahi bazituzten ere, egoera ezberdinean zeudela: batzuk eta besteak abiapuntu ezberdina zuten, ez zuten sentitzen hizkuntza gaitasun bera zeukatenik, ez ziren euren aldaerarekiko eroso sentitzen modu berean, ez | zituzten emozio berak sentitzen euskara erabilera edo erabilera ezarekiko, eta ez zituzten espektatiba berberak. Azken finean, autoestimuaren aldetik askotariko hiztunak egon ziren, gaitasun mugatuko hiztunetatik ia euskaraz bizi diren herrietako euskaldunetara. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 5 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
ukan emozio | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan emozio alderdi | 2 (0,01) |
ukan emozio berak | 1 (0,01) |
ukan emozio ezkutatu | 1 (0,01) |
ukan emozio mundu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |