Emaitzak: 5
2012 | ||
Kopenhagen IWGIA sortuko da. Haren helburua herri indigenek mundu mailan bizi | duten egoeraren ikerketa plazaratzea izanik. Londresen Survival International sortu zen, herri indigenek pairatzen dituzten gehiegikeriak eta praktika genozidak salatzeko. | |
2015 | ||
Garai hartan, ordea, Euskaltzaindiak hala aginduta, euskarak Euskal Herrian bizi | zuen egoerari buruzko ikerketa sakona egin zuen Siadeco taldeak (bi urteko lanaren fruitu izan zen ikerketa hori eta 1979an argitaratu zuten). Siadecokoek bazekiten elebitasunari buruz berba egitean lehenengo eta behin zenbait kontzeptu argitu beharra zegoela, eta horretan saiatu ziren lanaren sarreran bertan garbi adierazi zuten moduan; hasteko, jada aipatua dugun oinarri oinarrizko bereizketa bat egin zuten. | |
Gogoratu: zuen ingurunean euskarak | duen egoerari buruzko ikerketak egitea eskatu | |
2016 | ||
Euskara Batzordeak eskari bat egin dizue: euskarak zuen ingurunean | duen egoerari buruzko ikerketak egitea. Asmoa hauxe da: | |
Gogoratu: zuen ingurunean euskarak | duen egoerari buruzko ikerketak egitea eskatu dizue euskara batzordeak. Euskararen egoeraren isla izan daitezkeen alderdiei buruzko informazio ahalik eta zehatzena ematea eskatu dizue, objektiboki, zehatz eta zuzen idatzitako ikerketa txostenetan. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 5 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
ukan egoera | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan egoera ikerketa | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |