Emaitzak: 8
2009 | ||
Zein da azaldu diren ikuspuntuon artetik benetan gertatzen dena adieraztenduena? Ikuspuntu zientifiko batetik, galdera horri zehaztasunez erantzun ahal izateko, bi hipotesiok kontuan hartuko lituzkeen ikerketa edo ikerketa multzoa eginbeharko litzateke, zeinak gizonezkoen eta emakumezkoen aurre egiteko estrategiakneurtuko | lituzkeen egoera desberdinetan eta adin tarte desberdinetako subjektuekin.Lan honen egileon ezagutzara, behintzat, ez da iritsi horrelako ikerketarik gauzatudenik. | |
Ingururabegiratzea besterik ez dugu horretaz jabetzeko. Ekonomian, lan munduan, politikan, zientzian, eta legean ere, finean, bizitza soziala antolatzen duten arlohorietan guztietan gizonek eta emakumeek | duten egoera desberdinaren berri izatendugu, desberdintasun onuragarria lehenengoen kasuan eta desberdintasunkaltegarria bigarrenen kasuan. | |
2012 | ||
Azturak trebetasunak eta abilezia berriak sortzen ditu, eta, gainera, malguak dira: horrekin esan nahi | dugu egoera desberdinetan erabil ditzakegula, eta behar izanez gero aldatu ere egin ditzakegula. Esate baterako, botoiak lotzeko aztura: | |
Pierre Amerlynck Krisian murgilduta, ez dirudi hondoa jotzen duenik. Gero eta jende gehiagok nahi du likideziaz hornitu etxeko kutxa arazoak konpontzen saiatzeko, eta aurrerakinak behar | dituzte egoera desberdinei aurre egiteko. Ez da mailegu tradizionaletara jotzea, baizik eta eguneroko gastuei aurre egiteko hain ohikoak ez diren finantzabideak lortzea. | |
2013 | ||
serieak, publizitatea, harremantzeko erak, moda... Ezetz esaten ikasi behar dute, bizi | dituzten egoera desberdinetan. Eta batez ere erabiltzen dituzten sare sozialetan diskriminazioa eta sexismoa antzematen ikasi behar dute. | |
2015 | ||
Autokontzientzia eta berrasmatzeari dagokionez, norberaren bai sendotasun zein ahultasunak, bai jomuga zein zaletasunak analizatzea garrantzitsua zela ziurtatu zuten; Nortzuk eta nolakoakziren aztertzea, hain zuzen. Norberak | duen egoera desberdinei erantzuteko joerak ezagutzeak, beraien nortasuna desorekatik bereizten lagundu zien. Honela, norberaren bizi zentzuaberrasmatua zuten, beraien buruarekiko konfiantza indartuz. | |
2017 | ||
Hala ere, elementu horietan malgutasun maila bat onartzea beharrezkoa da, eragileen arteko erlazioa egoera desberdinetara egokitzeko gai izan dadin (Stewart et al, 2009; Doyle et al 2014). Horregatik, elkarlana eraldatu ahal izateko aukera izan behar | du egoera desberdinetan erantzun bat emateko gai izan dadin. | |
2021 | ||
Bi perpaus horiek, biak, guztiz arruntak dira, lehen begiratuan ezetz badirudi ere. Aski | dugu egoera desberdinak pentsatzea. Esate baterako, lehenbizikoan pentsa dezakegu haizea ibiltzea ez dela hondartzara joan ahal izateko egoerarik aproposena, eta horregatik, hautatzen dugu beraz bidezko lotura: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 8 (0,05) |
Lehen forma
dugu | 2 (0,01) |
dituzte | 1 (0,01) |
dituzten | 1 (0,01) |
du | 1 (0,01) |
duen | 1 (0,01) |
duten | 1 (0,01) |
lituzkeen | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
UEU | 4 (0,03) |
Consumer | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
LANEKI | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan egoera | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan egoera desberdin | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |