Emaitzak: 7
2008 | ||
Haien azalak ez | du berez gaitasunik eguzkiari aurre egiteko, eta erredura larriak izan ditzakete. | |
2011 | ||
Ikasle horiek, eguneroko lanez gain, ariketa eta estrategiak egin behar dituzte, irakurketa ulerkorra garatzeko eta irakurketa azkarreko teknika nagusiak ikasteko. Hitz jario arazoak | dituztenek beren gaitasun lexikoa garatzeko jarduerak aukeratu ditzakete, eta idazketan huts egiten dutenek, berriz, letra hobetzen laguntzen dieten baliabideak. 4 Kontzentrazio falta. | |
2012 | ||
Lanbide Heziketa ikasi nahi baina zer lanbide aukeratu ez dakitenek berariazko galdetegiak | dituzte beren gaitasunak ezagutzeko | |
2013 | ||
Espainian, Antsietatea eta Estresa Aztertzeko Espainiako Elkartearen (SEAS) datuen arabera, lehen eta bigarren hezkuntzako ikasleen% 15 antsietate maila handia dute eskola proben aurrean. Arazoa hain da handia eskola porrota duten ikasle askok ez | dutela beren gaitasunei edo ikaskuntzari lotutako zailtasunik, baizik eta azterketen aurrean duten estres maila handiarekin lotuta dagoela. Ikasketa batzuen arabera, ikasitakoaren memoria handiagoa da ikasi eta berehala lo egiten denean Antsietatea emozio erreakzio normala da gizaki guztiengan, emaitza negatiboa izan daitekeela aurreikusten den egoeretan. | |
2015 | ||
Honela beraien kabuz zeharkakoak diren konpetentziak ere garatzea lortuz. 4.mugarrian ikasleek egiten duten auto ebaluazioan, ko ebaluazioan eta hetero ebaluazioan adierazitakoideiak ere konpetentzia hauen garapenaren froga dira, bertan taldeko partaide gehienek baieztatzenbaitute moduluaren hasieran baino konfiantza gehiago | dutela beraien gaitasunetan. Ikasle batzuenahotatik irten ziren esaldiek ere hau islatzen dute: | |
2017 | ||
Gaztetxoak, Patxi Lopez eta Olivier Goyenetche, arizan dira Sainte Marie de Gosse ko plazan Itsasuko Carricart/ Parachuren kontra eta hemen ere huts egin dute 24/ 30 Ligako finalean nagusitasuna irakutsi zuten, aldiz oraikoan bertzeeri utzi behar izan dute xapela. Ez etsi, bide onetik ibilki dira gazte horiek eta orai bertze kategorian irakutsiko | dute beren gaitasuna. | |
2018 | ||
Kirol praktikari esker, pertsona desgaituek iritzi hobea | dute beren gaitasunari buruz bizitzako eremu guztietan. Bi ariketa fisiko mota daude lorpen horren atzean: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 7 (0,05) |
Lehen forma
dute | 2 (0,01) |
dutela | 2 (0,01) |
dituzte | 1 (0,01) |
dituztenek | 1 (0,01) |
du | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Consumer | 4 (0,03) |
LANEKI | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Herria - Euskal astekaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan berak | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan berak gaitasun | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |