2005
|
|
Beraz, diskriminazio egoera baten aurreanaurkituko gara pertsona edo talde batekiko tratu ezberdintasuna soilik sexu zehatzbatekoa izatearen arrazoian oinarritzen denean. Hala eta guztiz ere, argi azaldubeharra dago pertsonekiko jarrera edota tratu ezberdin orok ez dutela zertandiskriminazio egoera baten aurrean aurkitzen garela suposaturik, betiere, tratu edojarrera horrek oinarri objektibo eta zentzuzkoa badu; tesi honek Auzitegi Konstituzionalean
|
du
bere jatorria eta argi geratzen da ekintza positiboen kasuan: badirazenbait kasu non pertsonek jasan behar dituzten kontrako egoerak direla eta, tratuezberdina ematea erabakitzen den, jatorrizko kontrako egoera hori gainditu etaazken finean, berdintasun materiala deitzen dena lortzeko asmoz.
|
|
Gastrulazio osteko hurrengo urratsean, hirugarren geruza bat itxuratuko da ektodermo eta endodermo artean. Geruza horri mesodermo deritzo, eta endodermoan
|
du
bere jatorria. Hau da, gastrulazio bidez maila diploblastikoa lortuko da lehenago, eta hurrengo urrats batean maila triploblastikoa, alegia, hiru geruzatako enbrioia.
|
2006
|
|
12 eta 33). Horrek ez digu adierazten beti izena daramanaren jatorria, modek ere eragiten dutelako onomastikan, baina pentsatzekoa da izen euskalduna
|
duena
bertako jatorria duen familia batekoa izatea, bestearen kasuan ez dakigu, zeren, gainera, elizgizonek sarri izena aldatzen zuten erlijioan.
|
|
Marcuse-k ere garbi ikusiko du Materialismoak eta Teoria Kritikoak giza zoriontasuna dutela helburu, eta berau eskuratzeko, giza existentzia baldintzatzen duten harreman materialak aldatu behar direla. Moral burgesak idealismoan
|
du
bere jatorria, eta zoriontasuna arimari egozten dio. Moral horrek ez du gizakia gonbidatzen bere sentsibilitatea eta plazerra askatzera, baizik eta berauez libratzera.
|
|
Beharrezkoa du zentzua deskubritzea eta portaera orientatzea eta arautzea zentzu horren arabera. Etika erlijioso orok hortxe
|
du
bere jatorria, behar horretan, alegia.
|
2007
|
|
Diagnostiko kritikoak argi utzi nahi du kulturaren zeregin bereizlea, argi utzinahi du kulturgintza gizarte bereizkuntzarako tresna dela, boterea legitimatzekodiskurtsoa dela edota menderakuntzan
|
duela
bere jatorria. Ahaztu barik, eragileautonomoak ere badirela, kultura borrokagunea izan dela eta erresistentzietaneragile autonomoak sortu direla.
|
2009
|
|
Artxibo hau Gipuzkoako Batzar Nagusien eta Foru Aldundiaren artxiboaizanik, Gipuzkoako foru erakundeen artxibo historikoa da. XIV. mendean sortuzen, Batzarre eta Aldundien artxiboak mende horretan finkaturik
|
baitu
bere jatorria. Geroago, XX. mendean zehar, beste artxiboetako funtsak gehitzen joanzitzaizkion.
|
|
Enpresa barneko kapitalaren eta lanaren arteko gatazka bideratzeko beharrean
|
du
bere jatorria, jakina, gizarte elkarrizketak.
|
2010
|
|
Baina duela hamar urte, ETNen% 81ek
|
zuen
bere jatorria garatutako herrialderen batean. Beraz, ETNen egoitza nagusiaren Iparraldeko kontzentrazioa leuntzen ari da denboraren poderioz eta Hegoaldeko herrietako jatorria duten ETNakgero eta ugariagoak dira absolutuki eta erlatiboki.
|