Emaitzak: 7
2001 | ||
Matematika da ezagutza horren bere adibide hobetsia," giza arrazoimenaren harro gaia" 74 deitzen duena. Baina bere ‘triangelu’ kontzeptuaren (ideia unibertsalaren) ulerkerak ez | du bere ezagutza ahalmenaren horrelako ziurtasun apartekorik ematen, aurrerago aipatuko dugunez. | |
2007 | ||
Hizkuntzak, gero, 1) ideiekin operatzea erraztuz, ezagutzaren garapena errazten du, eta 2) ideiak kanporatzea ahalbidetuz, sozializazioa bideratzen du. Baina, b) hizkuntzak ez | du berak ezagutza (ideia) deus eratzen, ez da aktiboa, baizik eta beti zeinu, hots, tresna bezala dago hartua104; ideien eraketan ez du zerikusirik, ez da bera eraginkor. Hala ere, agerikoa da nola autore enpiristengan hizkuntzaren beharra eta inportantzia ezagutza orokorrerako bultzaka bezala datorren geroz eta indartsuago (hizkuntzaren de facto beharra Locke-k berak aitortu du jada, behar horren modua gero aski zehazten ez bada ere) 105. | |
2011 | ||
«Garai batean, irakasleak zuen ezagutzaren monopolioa, eta hura zabaltzeaz arduratzen zen. Baina guk uste dugu gaur egun informazioa edozeinen eskura dagoela, eta ikasleak berak joan behar | duela bere ezagutza garatzen. Guk, irizpide pedagogikoak erabilita, lan horretan lagundu behar diegu, aholkuak eman, gidatu», dio foroko parte hartzaileetako batek, Aritz Larretak. | |
2012 | ||
15 Akto garbia. Gure parterik nobleena hartzen badugu adibidea jartzeko erraten ahal dugu teorizatzen ahal dela intelekto bat ez | duena bere ezagutzan ezer potentzian, dena aktoa baita eta hori da akto garbia bezala ezaguna. Ezagutza pribazio gabea da, beraz, eta horregatik ezagutza hori santua da. | |
2014 | ||
Aurten oraino, Patricia ARHANCET ek eskusoinu, piano eta klabier kurtsoak eskainiko ditu. Baionan bizi den musika irakasleak lehia handia | du bere ezagutzak transmititzeko publiko zabal bati: haur eta heldu, hasiberri ala konfirmatu... | |
2015 | ||
Aurten oraino, Patricia ARHANCET ek eskusoinu, piano eta klabier kurtsoak eskainiko ditu. Baionan bizi den musika irakasleak lehia handia | du bere ezagutzak transmititzeko publiko zabal bati: haur eta heldu, hasiberri ala konfiirmatu... | |
2018 | ||
Horrez gain, metodologikoki ere aldaketa handia egin dugu: lehen irakaslea zen orojakilea, berak transmititzen zuen ezagutza guztia, eta gaur egun beste ikuspegi batetik egiten dugu lan, ikasleak ere | baduelako bere ezagutza eta hori ateratzen lagundu behar diogu, adibidez egiten ari garen jolasa edo ariketa gelditu eta hausnarketarako tarte bat eskainiz. Eta emaitza automatikoa da: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Herria - Euskal astekaria | 2 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Karmel aldizkaria | 1 (0,01) |
Jakin liburuak | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan bera | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan bera ezagutza | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |