Emaitzak: 5
2012 | ||
Deprimitua dagoen haur batek ez du apenas irribarrerik egiten, bizitzarekiko ilusioa falta zaio, ez | du bere buruarengan konfiantzarik izaten eta ez da gai sentitzen lagunak egiteko eta horiek mantentzeko. Deprimituak dauden haurrek ez dute disfrutatzen, ez dute kideekin jolasten, ez dute klasean parte hartzen, gaizki jan eta lo egiten dute, maiz gaixotzen dira, arrazoirik gabe negar egiten dute eta eskolara gaizki egokitzen dira. | |
Lehenago ikusi bezala, psikearen ideal modernoak autonomia eta autokontrolaren inguruan biratzen zuen; autonomiaren inguruan subjektu modernoak autonomia pertsonala zuelako xede, bere burua ezagutu eta bere buruaren jaun eta jabe bilakatzea; eta, autokontrolaren inguruan subjektu modernoak gero eta gehiago behar | zuelako bere burua mendean hartzea, autodomeinua, nahitaez bizi behar baitzuen besteekin batera, gizarte harremanetan, zenbat eta jende gehiago inguruan, gizabanakoak gero eta gehiago behar du bere burua kontrolean mantendu?. | |
Lehenago ikusi bezala, psikearen ideal modernoak autonomia eta autokontrolaren inguruan biratzen zuen; autonomiaren inguruan subjektu modernoak autonomia pertsonala zuelako xede, bere burua ezagutu eta bere buruaren jaun eta jabe bilakatzea; eta, autokontrolaren inguruan subjektu modernoak gero eta gehiago behar zuelako bere burua mendean hartzea, autodomeinua? nahitaez bizi behar baitzuen besteekin batera, gizarte harremanetan, zenbat eta jende gehiago inguruan, gizabanakoak gero eta gehiago behar | du bere burua kontrolean mantendu?. Modernitatean, beraz, autonomia eta autokontrola elkarrekin doaz nahitaez, beraiei esker baino ezin da agertu modernitateko self a, subjektua, non, self a, esan bezala, nork bere burua ezagutzea, balio bat ematea, eraikitzea eta aurkeztea den; baina, prozesu horiek guztiak gauzatzeko nahitaezkoak dira elkarrekintzak eta harreman sareak, horien bidez baino ez ditugu lortuko behar ditugun ereduak (Apodaka, 2004: | |
2017 | ||
Guztiz txalogarria. Gure irudiko biktimak gizartearen zati sentitu behar | du bere burua, azken horri hura zaintzea eta galdu duen bakea bermatzea dagokiolarik. Horregatik BE gizarteak biktimarekin duen zortzat jo behar dugu; biktima aintzatesteko eta zaintzeko tresnatzat, alegia. | |
2019 | ||
Hainbat partaide ez dira etorri eztabaida taldeetara zenbait arrazoi direla medio, kasu batzuetan ez | zutelako bere burua agerian utzi nahi beste jende baten aurrean, edota bestelako eginbeharrak gorabehera ezinezkoa izan dutelako eztabaidetan parte hartu. Ikerketa teknika hau ikerketa autobiografikoan erabilia izan da (Bolivar, & Domingo, 2006), teknika honen bidez, ideiak eta iritziak azal daitezke oztoporik gabe. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 5 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Uztaro | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan bera | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan bera buru | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |