Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 13

2002
‎Geremek aitzindaria izan da ikerketa esparru honetan; eta miseriaren handitasunaulertzeko ezinbestekoak ditugu beraren lanak (B. Geremek, 1974 eta 1984).
‎jatorrizko iturriak (senatuaren batzar agiriak, gudalburu eta gobernadoreen txostenak...) eta beste historia lan batzuk aztertzen ditu, ahozko lekukotasunak biltzen ditu, historia osoaren interpretazioa egin eta aurkezten ahalegintzen da eta deskripzio indartsuak egiteko gaitasuna du. Interpretazioak gehiago begiratzen die gizakiei egiturei baino eta ohitura txarrak gainditu eta onak berreskuratzen lagundu nahi du bere lanarekin. Eta, zeharka bada ere, inperioa gobernu era gisa kaltegarria izan dela erakusten dio irakurleari.
2005
‎Grafiko honetan ikusten den bezala, komunikazioa landuz langileriakerakundearen helburuak errazago onartzeko aukera du, argiago ikusiko du norabideratu behar duen bere lana, parte hartze handiagoa izango du eta, azken finean, bere lanean gehiago inplikatuko da.
‎«Zuzendariak ez du bere lana sistematikoki planifikatzen».
‎Ikastetxeak udalarekin, Hezkuntza Administrazioarekin, enpresekin, kultur elkarteekineta abarrekin dituen harremanak ordenatu behar dira. Ez dugu ahaztu behar ikastetxea dela gizartean formazio zereginetan diharduen erakundea, eta, beste erakundeekin koordinatu behar dituela bere lan prozedurak, jarduerak eta helburuak.
2006
‎Eta ekintzaren hiztegia, nolabait esatearren, bere gorputzera mugatzen denez, bortxaz aritu beste aukerarik ez du, bere hiztegiaarma baten bidez handitzen du, berez adjektibo bat erabiltzea nahiko lukeenean».Brodsky berriro. Eta idazleak adjektibo bihurtu nahi luke orain, zerbaitetarakobalioko badu bere lanak.
2009
‎Argi dago kazetaritzako beste arloetan pentsaezina dela horrela jokatzea; esaterako, politika arloan alderdien buruzagiez hitz egitean edo gobernu baten lanaaztertzean. Kasu horietan, hedabide bakoitzak argi du zein den bere soka eta betebeharreko morrontza, eta kazetariak badaki zein den bere enpresak duen ildoeditoriala eta nondik jo behar duen bere lana betetzeko orduan. Kirol kazetaritzakbesteek ez duten freskotasuna eskaintzen du, eta kazetariak askoz ere askeago dirairitziak eta berriak lantzeko garaian.
‎Zorionez ez da halako askorik gertatzen, herriko talde eta norbanakoen arteanherri komunikabideak ondo ikusiak eta errespetatuak izaten direlako. Normaleaninformazio orokorreko hedabideetan protagonismorik ez duten talde eta pertsonekeskertu egiten dutelako euren berri ematea eta batzuek besteen beharra dutelako.Kazetariak iturria behar du bere lanerako lehengaia delako eta informazio iturriakbere mezua zabaltzeko kazetaria behar du. Hala eta guztiz ere, gaizki ulertuak, hanka sartzeak eta akatsak gerta daitezke, eta horiei profesionaltasunez aurre eginbehar zaie.
2010
‎Euskal Herriko Laborantza Ganbarak lau lan sailetan antolatua du bere lana.
‎(II) JUSTIZIA AUZITEGI NAGUSIETAKO LAN ARETOA: BJLOk marrazten duen epai antolaketarekin bat, autonomia erkidego bakoitzean JAN bat dago, eta haren lurraldeko epai antolaketa ixten du, AGri dagokion jurisdikzioari kalterik egin gabe (BJLOren 70 art.) 51 JAN horietako bakoitzak erkidegoko lurralde osoa du bere lan esparru (BJLOren 71 art.) eta 3 aretok osatzen dute: lehenengoa, areto misto bat, zibila eta penala; bigarrena, administratibo bat, eta hirugarrena, lar arloko bat.
2011
‎292). Garaian bertan Joxe Azurmendik zioenez, Mitxelenak ondo bete zuen bere lana. Entzuleen jarrera berriz, ezin nardagarriagoa izan zen:
2015
‎da, eta, etortzea, rena,, etorri?. Modulu honek tokenizazio mailako anotazioak behar ditu bere lana burutzeko. Horregatik, ohikoa da kateko bigarrenmodulua izatea, tokenizatzailearen jarraian.
2019
‎6), testua, aktoreekin bide guztia egitearen ondorioz modu organikoan sortzenbaita pertsonaien ahoetatik. Honetarako, Leigh ek, sortzaile bezala, materialaren kontrol osoaeduki nahi du, eta sortu nahi duena, emaitzan gauzatzeko edo behintzat, ahalik eta gehienhurbiltzeko, aktoreak hasiera hasieratik zuzendu behar zituela aspaldi ulertu zuen, horregatik, Leigh ek, aktorea hasiera hasieratik gidatzen du pertsonaiaren sorkuntzan, badakielako berehelburu artistikoak lortzeko ezin duela bere lana aktoreak bere kabuz aurkeztuko zuen emaitzarenzuzenketetara murriztu. Eta hau da azken finean, aktoreen zuzendaritzaren gakoa, edo aktoreakhasieratik sorkuntza prozesu guztiaren zehar zuzendu eta gidatu, edo aktoreei gidoia bidali eurenkabuz presta dezaten eta gero errodajean, hauek aurkeztutako emaitzari zuzenketak planteatu.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia