Emaitzak: 10
2002 | ||
Hain zuzen ere, ihardetsi neraukon, hemen baldin ba nago egon, | zuen behar naizelako da. | |
2005 | ||
Batere ez zelarik aterabide horren alde, Paulo VI.a burulehenak berak ez du baztertzen apez behar gorrian, apezpikuekin mintzatu eta222 Oraiko hau ez bada behar gorria zertaratu behar | dugu behar gorrian garela onartzeko? | |
2008 | ||
Beraz, Nafarroako hautaprobetan idazle batzuk sartzeak bultzatzen du literaturaren historia irakasten jarraitzea (hau da, eredu historizistari jarraitzea), eta literaturaren irakaskuntza nekez egokitu ahal izatea ikasleak | dituen behar komunikatiboetara. Hala ere, sakoneko elkarrizketetan agerian geratu da oro har Hego Euskal Herriko ikastetxeetan literatura erabat baztertuta dagoela ikasgeletan (salbuespen gutxi batzuekin); hortaz, pentsa daiteke hautaprobak literatura irakasteko berme direla Nafarroan. | |
2009 | ||
Erropa zahar hoiekin etsian nengoen, beti jantzi ohi naiz ahal denik ondoen, akaso bota | ditut behar zen baino lehen, baina ondorioa horra hor nabarmen, triste nago zeren aitona zahar horren jokoa gaur zer den ikusi ondoren miseria gehiegi daukagu hemen. (bis) | |
Ikerketa urteotan uste baino beluago jaso dute uzta jatabearrek. Ez | du behar besteko berorik egin, eta gero, uda beteko eguzkiak guztia galtzen ei du. | |
Ardi txakurra heztea artzainaren beharra izaten zen. Eta ondo egin ezik txakurrak ez | zuen beharrerako balio. Txakurraren arrazari ez diote aparteko garrantzirik ematen. | |
2011 | ||
Euskal estilistikak hainbat gai oraindik ez | ditu behar beste jorratuta. Haietako bat, hitzezko erotismoarena edo pornografiarena. | |
2013 | ||
Batetik, oroimena gertakizun sozial eta kolektibotzat hartzen duelako; eta bestetik, oroimena gizartearen beharretara egokitu zuelako. Beraz, oroimenaren eraikuntza gizarteak | duen beharrengatik egiten da. | |
2021 | ||
Egitasmook zein idazle, musikari edota beste sortzaileekin sortzen diren lankidetzak balioan jarri izan dituzte parte hartzaileek, eta aldi berean, sortzaileokin eraikitzen diren harremanak zaintzeko beharra nabarmendu izan da. Sortzaileek ikastetxea bisitatzen dutenean, irakasleek esku hartze horiek zenbaitetan ez | dituztela behar bezala lantzen salatu du IEE1 ek, eta EIAE1 en ustetan," Idazle bat ekartzeak suposatzen du irakasleengandik konpromiso bat eta, batzuetan, idazlea joaten da eta ez zaio behar besteko etekinik ateratzen". Irakasleen ahotsa ekartzen du AIR1 ek, eta horiek prestatzerakoan hobetzeko tarterik ikusten duen arren, bisitak eskatzen duen arreta eskaintzen saiatzen direla dio: | |
Haren iritziz, helburu eta konpetentzia ugari ezartzen ditu curriculumak, eta horiek beteta" egoera ideal" bat irudikatzen du," baina gero horrek gelako errealitatearekin talka egiten du". Azaltzen duenez, irakasleengana | dituzten beharrengatik galdetzeko jotzen dute sortzen duten ikasmateriala osatzeko, egokitzeko eta aberasteko asmoz, geletako egoera ez da erraza: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 10 (0,07) |
Lehen forma
zuen | 2 (0,01) |
ditu | 1 (0,01) |
dituen | 1 (0,01) |
ditut | 1 (0,01) |
dituztela | 1 (0,01) |
dituzten | 1 (0,01) |
du | 1 (0,01) |
duen | 1 (0,01) |
dugu | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Labayru | 10 (0,07) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan behar | 10 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan behar balio | 1 (0,01) |
ukan behar beste | 1 (0,01) |
ukan behar besteko | 1 (0,01) |
ukan behar bezala | 1 (0,01) |
ukan behar egin | 1 (0,01) |
ukan behar galdetu | 1 (0,01) |
ukan behar gorri | 1 (0,01) |
ukan behar komunikatibo | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |