2001
|
|
– Jarduerari amaiera egokia emango diogu, hots, ez
|
dugu
bat batean bukatuko; nolabait esatearren, biribildu egingo dugu, eta joaten utziko.
|
2002
|
|
poeta bera proiektatzen da lanean. Erromatarren artean Propertzioren eragina
|
du
batik bat. Amodioa edo sexualitatea (ludus, iocus) da poema denen gai nagusia.
|
2005
|
|
Geometria hau erabilgarria da ere B plakak A plakarekiko
|
duen
bat bateko mugimendua deskribatzeko, horretarako abiadura angeluar erlatiboko bektorea AB erabiliko da. Abiadura angeluarreko bektorea Euler-en poloarekiko paraleloa daE AB= (A. B,?
|
2009
|
|
Lau urtetik aurrera neskengan jokaera arazoen gutxiagotze nabarmena dago; mutilengan, aldiz, ez hainbeste. Lau urte inguru izan arte nesken jokaera arazoak mutilenenantzekoak dira; hau da, izaera kanporakoia
|
dute
batik bat, baina adin horigainditzean, adierazpen kanporakoi horiek lausotuz doaz. Zerk eragin dezakehaurtzarotik eskola adinera nesken jokaerak erakusten duen aldaketa?
|
|
presidentetzara iristeko etabertan ondo moldatzeko garrantzitsuak direnak. Elementu asko aipa zitezkeenarren, uste
|
dugu
batik bat ondorengo hiru aspektuetan laburtu daitezkeela: jendeaeta erakundeekin harremanak egiten jakitea, pragmatikoa izatea, eta «zentzuduna» (edo arrazionala) izatea presidentetzaren eguneroko lanean.
|
|
Une berezian sortua izaki, gerrako kontuak jorratu ohi
|
zituen
batik bat Egunak; horrek, bistan denez, sentimenduak borborka zirela idaztea esan gura zuen. Hona, konparazio baterako, 1937ko apirilaren lehenean (frankistek Durango bonbardatu eta biharamunean) haren azalean argitara emaniko testua:
|
2010
|
|
Nahiz erabileraurrikoak diren, kontzeptu bera beste izen batzuen bidez ere ezagutzen da. Horienartean erabiliena mundializazioa da, zeinak globalizazioaren eduki berberaadierazten
|
duen
batik bat eskola tradizio frankofonoan.
|
2014
|
|
Aldi bereko berriketa birtualak, txatak,
|
ditugu
batik bat gogoan. Alde batera uzten ari garagizakion Interneteko beste komunikazio mota batzuk (demagun, telefonoko mezu laburrak (Amonarriz, Urmeneta eta Olariaga, 2003), gizarte sareetakoa (adib.
|
|
Jaso nuen erantzunak ordeagehiago mindu ninduen: «Saiatu gara bati deitzen, baina ez dago emakumezkorik!». Eta nik aurrekoan Durangotik bueltan erositako zortzi disko
|
ditut
bat batean parean.Ohartu gabe, euskaraz aritzen diren zortzi emakume buru dituzten zortzi disko ditut.Pentsatu dut, ez inon inor egoteko, ez dela kopuru makala. Izan ere, duela urte batzukfesta bat osatzeko edo txosnetan emakumeen musika errekopilatzeko, estutasun uneakpasa izan ditugu.
|
|
Pantailetako narrazioetan ez dugu garai batean gertatu zenarenisla aurkituko, zinema ez baita garai baten irudi gardena erakutsiko digunispilua. Nolabaiteko erakusleiho izaera onar diezaiokegun arren, gizarte eragilekontsideratzen
|
dugu
batik bat. Horregatik, ikasketa kulturalek kulturari ematendioten zentzuaren barruan sartuko litzateke zinemagintza ulertzeko dugun modua.Ikuspuntu horren arabera, kulturari dagokiona, kolektibo/ sentsibilitate ezberdinekberen presentzia eta mundua ulertzeko duten era zabaldu edo nagusitzearen aldegauzatzen duten borroka espazioa litzateke.
|