Emaitzak: 12
2013 | ||
Testuek, laburrak ala luzeak izan, atalak izaten dituzte. Atal horiek testu motaren araberakoak dira; ez | dituzte atal berak, esate baterako, eskutitz batek, errezeta batek, leku deskribapen batek, ipuin batek& Baina guztiek izan ohi dute testuaren gaia adierazten duen izenburua, eta haren ondoren doa testua eta, kasuan kasuan, testu atalak. | |
a) Objektuari arretaz behatu, katalogazio fitxak | dituen atalak irakurri eta erantzun, bakarka, honako galdera hauei: | |
b) Osa itzazue, bikoteka, ahal | dituzuen atalak. Aurrez egina duzuen historiako aroen denbora lerrora itzul zaitezkete, testuinguru historikoa zehazteko. | |
a) Osa itzazue, bikoteka, ahal | dituzuen atalak. | |
Txosten estatistikoak ikerketaren atal guztietako informazioa jasotzen du. Hauek dira txosten estatistikoak | dituen atalak: | |
urreko atalean egin dituzun lanen helburua zen ikerketak egiteko informazioa bilatzea, informazio horretatik egokia eta baliagarria zena hautatzea, lanerako hainbat tresna eta teknikaren bidez informazioa antolatzea, erantzunak eta emaitzak lortzea, eta, emaitza horiek erregistratzea. Orain, hasteko | duzun atal honetan, ikerketa bidez lortutako emaitza horiek ahoz aurkezten eta komunikatzen ikasi behar duzu. Hau da, emaitza horien aurkezpena egin behar duzu, eta, aurkezpen hori babesteko eta indartzeko, hainbat bitarteko baliatuko dituzu, baita digitalak ere. | |
2014 | ||
Osatzeko behar handiena | duen atala balorazioarena da. Eman duzu iritzia, baina ez dago alderdi esanguratsuen arabera antolatua. | |
2016 | ||
Propietate fisikoei dagokienez ura elementu oso berezia dela aztertu zenuen ikusitako narrazio digitalean. Eta gaia lantzean, narrazio digital bat egiteko kontuan hartu behar | dituzun atalak eta eman beharreko urratsak identifikatu dituzu. Ea nola moldatzen zaren ur ekosistemei buruzko narrazio digital bat egiten! | |
7 Azkenik, ados ezazue artikuluaren edukia antolatzeko eskema argi bat taldekideen artean. Horretarako, gogora itzazue mota horretako testuek eduki ohi | dituzten atalak eta elementuak: | |
2 Lehenik, ados ezazue, taldekideen artean, narrazio digitalaren eduki guztiak antolatzeko eskema argi bat. Horretarako, gogora itzazue mota horretako argitalpenek eduki ohi | dituzten atalak eta elementuak, Zientzia kontatzen, narrazio digitalak erabiliz animazioa ikusiz. | |
2017 | ||
1 Identifikatu ia osatuta eta ia eginda | dituzun atalak. Txukunketarik edo egokitzerik behar badute, zeren zain zaude? | |
Horrez gain, aurkezpenerako edukia antolatzeko eskema argi bat adostu duzue taldekideen artean. Horretarako, gogoratu halako aurkezpenek eduki ohi | dituzten atalak eta elementuak: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 12 (0,08) |
Lehen forma
dituzten | 3 (0,02) |
dituen | 2 (0,01) |
dituzuen | 2 (0,01) |
dituzun | 2 (0,01) |
dituzte | 1 (0,01) |
duen | 1 (0,01) |
duzun | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Ikaselkar | 12 (0,08) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan atal | 12 (0,08) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan atal balorazio | 1 (0,01) |
ukan atal berak | 1 (0,01) |
ukan atal hau | 1 (0,01) |
ukan atal irakurri | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |