Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 11

2011
‎– Oro har, makina gelek eta ekipo autonomoek indarrean dagoen legeria bete behar dute arlo hauetan: segurtasuna, suteen aurkako babesa, zarataren aurreko babesa, egiturazko segurtasuna, elektrizitatea eta argiztapena.
‎Autobabeserako planaren edukiari eta hura osatzeko irizpideei dagokienez, arreta berezia jarri behar dugu arlo hauetan:
2012
‎Hezkuntzaren kontzeptuak ikaskuntza/ irakaskuntza prozesuak gainditzen ditu, eta hezkuntza pertsonarengan bizitza osoan zehar eragina duten arloetara hedatzen da.
‎Haurrarengan kontuan hartu behar diren alderdi guztiak eta alderdiok hazkuntzarekin eta garapenarekin izaten duten bilakaera aztertzen ahalegindu bada ere psikologia, ez dugu ahaztu behar, haurra oso bat dela, eta, alderdiren bat aztertzen denean, beti gainerako alderdiekin lotu behar dela; globalki eta alderdi guztiak integratuta aztertu behar da, zeren edozein aldaketak edo hobekuntzak eragina baitu arlo guztietan.
‎Aurretiaz aipatu denez, Euskal Autonomia Erkidegoari dagokio bere lurraldean turismoa arautzea; alegia, Eusko Jaurlaritzak du Euskal Autonomia Erkidegoko turismo baliabideak antolatzeko eta zaintzeko ardura; nolanahi ere, beste erakunde batzuek ere, hala nola udalek eta foru aldundiek, badute arlo horretan erantzukizunik, dena delako baliabidearen jabeak diren neurrian edota baliabidea haien eremuan dagoen heinean.
2013
‎Profil psikoprofesiografiko bat egiteaMakina industrialak komertzializatzen dituen enpresa batek administrazioko eta finantzetako goi teknikari bat behar du arlo komertzialerako. Prozesu komertzialen administrazio kudeaketa izango da teknikariaren ardura, eta haren egitekoak izango dira dokumentazio lanak, eta hornitzaileekin negoziatzeko jarduerak eta bezeroarekiko aholkularitza eta harremanak.Hautagaiak honako gaitasun nagusi hauek izan behar ditu: Gutxienez 2 urteko esperientzia komertziala.Negoziatzeko gaitasuna.Ekimena.Ikasteko gaitasuna.Diziplina.Enpresaren politika, helburu eta beharrekin konpromisoa hartzea.Gainerako ezaugarri pertsonaletan, maila ertaina izatea eskatzen da.
2015
‎Gaixotasunak sailkatzeko hainbat sistema daude. Aztergai dugun arloan hauek erabiltzen dira gehien: Gaixotasunen Nazioarteko Sailkapena (GNS) eta Lehen Mailako Arretaren Nazioarteko Sailkapena (LMANS).
2016
‎Pedagogia berrizteko mugimenduek(. Eskola berria, eskola aktiboa?) egiten dituzten proposamenetan, garrantzi handia du arlo afektiboak, pertsonaren hezkuntza nortasun integralaren ikuspegitik lantzen dutelako. Dewey, Montessori, Agazzi ahizpak eta Freinet dira korronte honen ordezkari nagusiak.
‎– Garapenerako bankuen lankidetzako programak, Espainiako enpresek aukerak dituzten arloetarako.
‎– Garapenerako bankuen lankidetzako programak, Espainiako enpresek aukerak dituzten arloetarako.
‎Enpresa bakoitzak zehaztuko du zein diren ebaluazioa egiteko aztergaiak (aztertu nahi dituen arloen arabera). Ohikoa da honako arlo hauek ebaluatzea:
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia