Emaitzak: 11
2011 | ||
– Oro har, makina gelek eta ekipo autonomoek indarrean dagoen legeria bete behar | dute arlo hauetan: segurtasuna, suteen aurkako babesa, zarataren aurreko babesa, egiturazko segurtasuna, elektrizitatea eta argiztapena. | |
Autobabeserako planaren edukiari eta hura osatzeko irizpideei dagokienez, arreta berezia jarri behar | dugu arlo hauetan: | |
2012 | ||
Hezkuntzaren kontzeptuak ikaskuntza/ irakaskuntza prozesuak gainditzen ditu, eta hezkuntza pertsonarengan bizitza osoan zehar eragina | duten arloetara hedatzen da. | |
Haurrarengan kontuan hartu behar diren alderdi guztiak eta alderdiok hazkuntzarekin eta garapenarekin izaten duten bilakaera aztertzen ahalegindu bada ere psikologia, ez dugu ahaztu behar, haurra oso bat dela, eta, alderdiren bat aztertzen denean, beti gainerako alderdiekin lotu behar dela; globalki eta alderdi guztiak integratuta aztertu behar da, zeren edozein aldaketak edo hobekuntzak eragina | baitu arlo guztietan. | |
Aurretiaz aipatu denez, Euskal Autonomia Erkidegoari dagokio bere lurraldean turismoa arautzea; alegia, Eusko Jaurlaritzak du Euskal Autonomia Erkidegoko turismo baliabideak antolatzeko eta zaintzeko ardura; nolanahi ere, beste erakunde batzuek ere, hala nola udalek eta foru aldundiek, | badute arlo horretan erantzukizunik, dena delako baliabidearen jabeak diren neurrian edota baliabidea haien eremuan dagoen heinean. | |
2013 | ||
Profil psikoprofesiografiko bat egiteaMakina industrialak komertzializatzen dituen enpresa batek administrazioko eta finantzetako goi teknikari bat behar | du arlo komertzialerako. Prozesu komertzialen administrazio kudeaketa izango da teknikariaren ardura, eta haren egitekoak izango dira dokumentazio lanak, eta hornitzaileekin negoziatzeko jarduerak eta bezeroarekiko aholkularitza eta harremanak.Hautagaiak honako gaitasun nagusi hauek izan behar ditu: Gutxienez 2 urteko esperientzia komertziala.Negoziatzeko gaitasuna.Ekimena.Ikasteko gaitasuna.Diziplina.Enpresaren politika, helburu eta beharrekin konpromisoa hartzea.Gainerako ezaugarri pertsonaletan, maila ertaina izatea eskatzen da. | |
2015 | ||
Gaixotasunak sailkatzeko hainbat sistema daude. Aztergai | dugun arloan hauek erabiltzen dira gehien: Gaixotasunen Nazioarteko Sailkapena (GNS) eta Lehen Mailako Arretaren Nazioarteko Sailkapena (LMANS). | |
2016 | ||
Pedagogia berrizteko mugimenduek(. Eskola berria, eskola aktiboa?) egiten dituzten proposamenetan, garrantzi handia | du arlo afektiboak, pertsonaren hezkuntza nortasun integralaren ikuspegitik lantzen dutelako. Dewey, Montessori, Agazzi ahizpak eta Freinet dira korronte honen ordezkari nagusiak. | |
– Garapenerako bankuen lankidetzako programak, Espainiako enpresek aukerak | dituzten arloetarako. | |
– Garapenerako bankuen lankidetzako programak, Espainiako enpresek aukerak | dituzten arloetarako. | |
Enpresa bakoitzak zehaztuko du zein diren ebaluazioa egiteko aztergaiak (aztertu nahi | dituen arloen arabera). Ohikoa da honako arlo hauek ebaluatzea: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 11 (0,07) |
Lehen forma
dituzten | 2 (0,01) |
du | 2 (0,01) |
badute | 1 (0,01) |
baitu | 1 (0,01) |
dituen | 1 (0,01) |
dugu | 1 (0,01) |
dugun | 1 (0,01) |
dute | 1 (0,01) |
duten | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
LANEKI | 11 (0,07) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan arlo | 11 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan arlo hauek | 3 (0,02) |
ukan arlo afektibo | 1 (0,01) |
ukan arlo guzti | 1 (0,01) |
ukan arlo hedatu | 1 (0,01) |
ukan arlo hori | 1 (0,01) |
ukan arlo komertzial | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |