Emaitzak: 8
2011 | ||
Eta hautu hau erabakigarria da azken hamarkadetan gertatutako aldaketen artean Ordorikak hartu duen jarrera ulertzeko eta grabaketa produkzio mailan albumaren zentraltasunaren amaiera igartzen den honetan— Jarrera hori kantuaren autonomia azpimarratzen duenarena da; hau da, kantua, hein handi batean," nonbaitetik datorren" edo berez gauzatzen den zerbait da eta, bere barne eta kanpoko hainbat berezko osagaiak sortzailearen kontroletik haratago daude. Azken lan honi buruz hitz egin duenean, uste | dut arlo honetan egon dela azpimarra, eta hautu honi lotuta dauden sorkuntzaren ondorioetan: | |
2015 | ||
" negoziatzeko, mobilizatzeko edo aldarrikatzeko jartzen dugun kemen bera jarri behar | dugu arlo instituzionalean presente egoteko eta proposamen funtzioa betetzeko, langileen bizimodu, interes eta xedeak jokatzen diren zeinahi mailatan gure pisu sindikala ezartzeko,[...] Euskadi langile klasetik egin dadin". | |
Asko egin du, dexente daki, eta gertu dago herrietako prozesuetatik. Gehiago ere egon litezke, eta ez | genuke arlo hau erabat baztertu behar, bereziki formazioak antolatzeko bidelagunak baititugu. | |
Enrique Goñik esan ohi zuen Savialogos" ideien faktoria" bat izan nahi zuela, baina ideia horiek ez ziren inozoak. Savialogosek | bazuen arlo politikotik eta ideologikotik asko. Gogoeta haiek ez zuten egungo sistema ekonomikoa auzitan jartzen, edo bestelako autokritikarik egiten. | |
2018 | ||
" Proiektu mobilizatzaile handirik eza" leporatu zion. Rhin eskualdean (Alemaniaren eta Frantziaren artean)" arazo zehatz eta urgente" bati erantzuteko abiatu zuten kooperazioa; aldiz, Baiona Donostia eurohiria sortu zuten, proiektu zehatzik gabe.360 Eurohiriak landu nahi | zituen arloak ziren garraioa eta azpiegiturak, turismoa eta kultura, ingurumena, hiri antolaketa eta, azkenik, prestakuntza. Lan batzordeak sortu zituzten proiektuaren ardatz horiek garatzeko. | |
2019 | ||
Hala eta guztiz ere, galdetzaile hauekin egin duguna zirriborro bezala hartu, oraindik ere nahiko lan | baitugu arlo honetan aritzeko. | |
2022 | ||
Denzelek erabiltzen duen argudio ildo nagusia onurarena da. Zientifikoki frogatutzat ematen du hezkuntza arautua norbere lehen hizkuntzan, familia hizkuntzan, jasotzeak onura nabarmenak | dituela arlo kognitiboan eta eskolaren aprobetxamenduan, oro har. Hortik argudio sorta zabala eraikitzen du. | |
2023 | ||
Faradayren interesa laster aldatu zen kimikatik elektrizitatera eta magnetismora, eta, handik aurrera, haiei emana egin zuen bere lan bizitza. Hark baino lehenago, Oerstedek, Amperek eta Wollastonek lan garrantzitsu baina lausoa egina | zuten arlo horretan. Haiek ebatzi gabe utzitako zailtasunak argitu zituen Faradayk, eta, 1841ean, arrakasta lortu zuen korronte elektrikoa induzitzeko lanean. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 8 (0,05) |
Lehen forma
baitugu | 1 (0,01) |
bazuen | 1 (0,01) |
dituela | 1 (0,01) |
dugu | 1 (0,01) |
dut | 1 (0,01) |
genuke | 1 (0,01) |
zituen | 1 (0,01) |
zuten | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Pamiela | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan arlo | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan arlo hau | 3 (0,02) |
ukan arlo hori | 1 (0,01) |
ukan arlo instituzional | 1 (0,01) |
ukan arlo kognitibo | 1 (0,01) |
ukan arlo politiko | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |