Emaitzak: 4
2008 | ||
" Hezkuntzak mailakatua eta banakakoa izan behar du, pazientearen egoera klinikoaren eta haren beharren arabera" 1 motako diabetesa duten haur eta nerabeak dituzten haur eta familiek ingurune sozial sentikorragoa behar dute, gaixotasunaren oinarrizko ezagutza duena. Hori dela eta, Francesc Xavier Cos ek dioenez," mundu osoko erakundeek, eta, zehazki, Espainiakoek, bitartekoak jarri behar | dituzte adin horietako diabetes gaixotasunarekin zerikusia duen guztia zabaltzeko"," Oinarrizko Osasun Laguntzako osasun profesionalen, ikastetxeen eta familien prestakuntza gisa, gaixotasuna ulertzeko eta konplikaziorik izanez gero nola jokatu jakiteko". Aditu horren aburuz, gaur egungo gizarteak heldutasun maila bat lortu behar du, diabetesa duten gaixoei eta haien familiei egoera hori naturaltasun handiagoz bizitzeko aukera emango diena, eta, kasu batzuetan, gaixotasunarekin batera datozen erruduntasun eta sufrimendu sentimenduak kenduko dizkiona. | |
2012 | ||
Sailkapen hori eta bertan adierazten diren egoerak aintzat hartuta, gure hezkuntza proposamenek ahalik eta gehien errespetatu behar | dituzte adin horietako haurren ezaugarri indibidualak, erritmoak eta heltze eta garatze mailak. Hori dela-eta,. Altxorraren kutxa? | |
2016 | ||
Ez bakarrik txiki bati gailu elektronikoak trebetasunez erabiltzen ikusten denean, baizik eta beste jokabide askotan ere bai. Helduek uste | dute adin horiek zituztenean askoz ere «motelagoak» zirela gauzak ikasteko. Rocío Ramos Paúl psikologoak, ‘Supernanny’ telebista saioagatik ezaguna, EROSKI CONSUMErek egindako elkarrizketa batean, orain haurrak azkarragoak direla esan zuen. | |
2018 | ||
Opariak dosifikatzen jakin behar da, publizitateak eragin handia | baitu adin horietan, eta ohikoa da telebistaz ikusten dituzten jostailuak mugarik gabe eskatzea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 4 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
ukan adin | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan adin horiek | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |