Emaitzak: 5
2008 | ||
" Hezkuntzak mailakatua eta banakakoa izan behar du, pazientearen egoera klinikoaren eta haren beharren arabera" 1 motako diabetesa duten haur eta nerabeak dituzten haur eta familiek ingurune sozial sentikorragoa behar dute, gaixotasunaren oinarrizko ezagutza duena. Hori dela eta, Francesc Xavier Cos ek dioenez," mundu osoko erakundeek, eta, zehazki, Espainiakoek, bitartekoak jarri behar | dituzte adin horietako diabetes gaixotasunarekin zerikusia duen guztia zabaltzeko"," Oinarrizko Osasun Laguntzako osasun profesionalen, ikastetxeen eta familien prestakuntza gisa, gaixotasuna ulertzeko eta konplikaziorik izanez gero nola jokatu jakiteko". Aditu horren aburuz, gaur egungo gizarteak heldutasun maila bat lortu behar du, diabetesa duten gaixoei eta haien familiei egoera hori naturaltasun handiagoz bizitzeko aukera emango diena, eta, kasu batzuetan, gaixotasunarekin batera datozen erruduntasun eta sufrimendu sentimenduak kenduko dizkiona. | |
2012 | ||
Sailkapen hori eta bertan adierazten diren egoerak aintzat hartuta, gure hezkuntza proposamenek ahalik eta gehien errespetatu behar | dituzte adin horietako haurren ezaugarri indibidualak, erritmoak eta heltze eta garatze mailak. Hori dela-eta,. Altxorraren kutxa? | |
2018 | ||
Osasunaren Mundu Erakundearen hitzetan, «ez dago adineko agurerik»: pertsona batzuek beren gaitasun fisiko eta psikikoak mantentzen dituzte 80 urte betetakoan; beste batzuek, berriz, askoz ere lehenago hondatzen | dituzte adin horiek. Adituek diotenez, zahartzaroko egiazko lakrak depresioak eragiten du bakardadea. | |
2022 | ||
«Gure haurrentzat egindako marrazkiak dira, eguneratuak, gaur egungo gatazka eta bizipenetara egokitutakoak», Martinezen iritziz. Musikariak ez ezik, irakasleak ere badira hura eta Aparicio —beraz, ondo ezagutzen | dituzte adin horietako haurrak—, eta halako sorkarien «beharra» ikusten zuten. | |
2023 | ||
Sei urterekin, Lehen Hezkuntza egiten duenean, adin txikikoak prest daude egun batzuk (eta gauak) naturan bertan pasatzeko —gehienak hiritik kanpo igarotzen dira, nahiz eta hiri kanpamentuak egon egunez— gurasorik gabe eta adin bereko beste haur batzuekin batera. Baina beldur asko izaten | dituzte adin horiek ingurune horietan: iluntasunari, zarata handiei, intsektu eta animaliei, banantzeari eta uzteari, mamuei, heriotzari, besteek nola ikusten nauten, jendaurrean hitz egiteari… Zer egin. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dituzte | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
ukan adin | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan adin horiek | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |