2009
|
|
Gaur egun, azterketa horiek egiteko oso tresna konplexuak behar dira, industriek nekez onar ditzaketenak. Zailtasun horren aurrean, CSICeko ikertzaile
|
taldea
metodo berri bat probatzen ari da, puntzio sentsore adimendunetan oinarritua, prozesua askoz azkarrago eta zehatzago kontrolatzeko. Metodo berri horiek baliagarriak izango dira lehengaia sailkatzeko.
|
2010
|
|
Bestetik, Pääboren
|
taldeak
metodo bat garatu du, bi espezieak banatu zirenetik gaur egungo gizakiaren genoman dauden eta neanderthalenean azaltzen ez diren eremuak bilatzeko. Sekuentzia zati horiek hautespen positiboaren emaitza dira, eta, beraz, pentsatzekoa da espezieari aurrera egiten laguntzen diotela.
|
|
Eztabaida
|
taldearen
metodoak hiru iturritatik hartu ditu kontzeptu nagusiak: Freirek landutako kultura zirkuluetatik (1973), kontzientziazio talde feministetatik (Allen, 1972) eta National Training Laboratory tik (NTL).
|
|
“Egiaztatu ahal izan dugunez, azkar ugaldu daiteke baldintza onak baditu eta dentsitate handiak lor ditzake urte osoan, batez ere neguak epelak badira”, zehaztu du itsas biologoak. Nazioarteko
|
taldeak
metodo molekularren bidez aztertu zuen nola handitu zen knidario horien maiztasuna Ipar Itsasoan, 1958tik 2007ra bitartean. Aldi hori bat dator 1980tik behatutako hotzetik berorako erregimen hidroklimatikoaren aldaketa orokorrarekin.
|
2012
|
|
– Taldekoak.
|
Taldeko
metodoetan, ezaugarri edo interes komunak izan ohi dituzten pertsonen talde bati zuzentzen gatzaizkio: lan-talde profesionalak, eztabaida taldeak, autolaguntzakoak, familia, patologia jakin batzuk dituzten pazienteen taldeak, etab. Taldeko metodoen abantaila da banakakoak baino merkeagoak direla; izan ere, baliabide berekin pertsona gehiagorengana iristen baita.
|
|
Taldekoak. Taldeko metodoetan, ezaugarri edo interes komunak izan ohi dituzten pertsonen talde bati zuzentzen gatzaizkio: lan-talde profesionalak, eztabaida taldeak, autolaguntzakoak, familia, patologia jakin batzuk dituzten pazienteen taldeak, etab.
|
Taldeko
metodoen abantaila da banakakoak baino merkeagoak direla; izan ere, baliabide berekin pertsona gehiagorengana iristen baita. Horiek, era berean, honela sailkatzen dira:
|
|
Adierazi ondoko baieztapenak zuzenak edo okerrekoak diren, eta azaldu erantzuna: a)
|
Talde
metodoak, oro har, banakakoak baino garestiagoak dira. b) Zuzeneko metodoek ezin dute portaera aldaketarik eragin. c) Bi noranzkoko metodoetan, hezitzaileak ere informazioa jaso dezake. d) Bai zuzeneko metodoek, bai zeharkakoek metodo osagarriak izan ditzakete euskarri. e) Zeharkako metodoak banakako beharretara egokitzen dira. 5??
|
|
Adrián Martínez IMYAko zuzendariak azaldu duenez, “esne eta gazta hormonen hondakinak saihestea, bai eta abeltzainek eta industriak esnea urte osoan eduki ahal izatea ere”. IMYAko Abere Produkzio Saileko Abeltzaintza Garapeneko
|
taldeak
metodo naturalak erabiltzen ditu, hala nola argiaren kontrola eta arren estimulua, urte osoan jeloskortasunak eta estaltzeak eragiteko. Proiektuaren koordinatzaileak, Juan Antonio Carrizosak, adierazi zuen hausnarkari txikiek (ardiak eta ahuntzak) ugalketa mugatua dutela udaberrian eta udan, eguneko argiaren eta latitudearen eraginez.
|
2022
|
|
2018tik 2021era bitartean, Nafarroako Hezkuntza Bereziko Baliabide Zentroko (CREENA) profesionalen
|
taldeak
metodoaren kartillak eta baliabide osagarri ugari sortu ditu. Material guztia Haur eta Lehen Hezkuntzako ikasleentzat eta eskolatzearen edozein unetan Braille ikasi behar duten ikasle guztientzat da.
|
|
Programa garatzeko, konstruktibismo ereduan oinarritu da lan hau. Edukia lantzeko, banakako nahiz
|
taldeko
metodo eta teknika aktiboak erabili dira.
|
|
Programa garatzeko, konstruktibismo ereduan oinarritu da lan hau. Edukia lantzeko, banakako nahiz
|
taldeko
metodo eta teknika aktiboak erabili dira.
|