Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 8

2001
‎M. ARAMENDI. Nahiko ados gaude, talde horiek berez ez dute halako garrantzirik, baina une batean bizi den egoeragatik garrantzia hartzen dute, bai tartean arrazoi sozialak direlako eta baita kanpotik lagunduak eta bultzatuak direlako ere. Hara, orduan zer arrazoi dago une zehatzetan horren garrantzitsu bihur daitezen?
2002
‎interes berriak aurkitzeko ikasketak, trebetasunak edo zaletasunak ikasten hastea. Baina gaiari buruzko txostenetan, bat datoz asebetetze maila handiagoa aurkitzearekin gizarte onarpen maila jakin bat duten interes pertsonalei eragiten dieten jardueretan, hala nola erretiratuen kooperatiba taldeetan egiten diren jardueretan, talde horiek beren trebetasunen aprobetxamenduan oinarritutako proiektuei ekiten baitiete, eta, bereziki, pertsona gazteenen irakaskuntza eta aholkularitzara bideratzen badira. Pertsona heldu orok, batzuetan jakin gabe, bizi ezagutza handia garraiatzen du, eta horrek onura handia ekar diezaioke bere buruari eta besteei.
2008
‎Irakasleak, ikasleen gurasoak, ordezkari sindikalak, administrazioko langileak eta, jakina, ikasleak berak dira hezkuntza sisteman parte hartzen duten talde aktiboetako batzuk. Talde horiek beren ordezkaritza dute Estatuko Eskola Kontseiluan, hezkuntzaren eta aholkularitzaren programazio orokorrean parte hartzeko organo bat, hezkuntza arauen proiektuei dagokienez.
2009
‎Zaila da obretan lan egingo duten behargin kopurua zehaztea, lan jakin batzuetan talde espezializatuek parte hartu behar izan dutelako eta, askotan, talde horiek beren tresneria eta pertsonala izaten dute.
‎Produktibitate handiko taldeetan, tasa marjinalak txikiagoak izan behar dira. Bestela, talde horiek beraien produktibitatea garatzeko duten pizgarria murriztu daiteke eta, zerga politikaren esparruan bertan ere, sarrera gehiago galtzen dira talde hauetan beste taldeetan baino.
2012
‎2 Herri aginteek, legearen arabera, kontsumitzaile eta erabiltzaileen informazioa zein heziketa bultzatuko dute, horien taldeak sustatuko dituzte eta talde horiek beraiei dagozkien gaietan entzungo dituzte.
2017
‎Hau da, modu iraunkor batean funtzionatzen duten elkarren zaintzan eta elkartasunean oinarrituriko pertsonen elkartzeak lirateke. Dena den, talde horiek beraien arteko loturak areagotuko lituzkete une zehatzetan (gaixotasuna, lanaren egoera, ume baten jaiotza...)[...]
2020
‎Interes talde hauen baitan, neurri ezberdinean jakina, pentsa daiteke GU k orain arte egindako lanaren irudikapena ez dela erabat positiboa. Aukera nahiko erreala da talde horiek beren interesak behar bezala kontuan hartu ez direla uste izatea eta baloratzea erakundetik unilateralki egin izan dela lan, egiazko prozesu parte hartzailerik gabe. Gauzak horrela, ondoriozta daiteke hauetako talde batzuekin lankidetza sustatzen bada hein handiagoan egingo dutela bat plan estrategikoarekin, eta, beren helburuak lortzeko bidean, beren ekimena erakundearenarekin lerrokatzeko aukerak biderkatuko direla.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia