Emaitzak: 7
2001 | ||
M. ARAMENDI. Nahiko ados gaude, | talde horiek berez ez dute halako garrantzirik, baina une batean bizi den egoeragatik garrantzia hartzen dute, bai tartean arrazoi sozialak direlako eta baita kanpotik lagunduak eta bultzatuak direlako ere. Hara, orduan zer arrazoi dago une zehatzetan horren garrantzitsu bihur daitezen? | |
2002 | ||
interes berriak aurkitzeko ikasketak, trebetasunak edo zaletasunak ikasten hastea. Baina gaiari buruzko txostenetan, bat datoz asebetetze maila handiagoa aurkitzearekin gizarte onarpen maila jakin bat duten interes pertsonalei eragiten dieten jardueretan, hala nola erretiratuen kooperatiba taldeetan egiten diren jardueretan, | talde horiek beren trebetasunen aprobetxamenduan oinarritutako proiektuei ekiten baitiete, eta, bereziki, pertsona gazteenen irakaskuntza eta aholkularitzara bideratzen badira. Pertsona heldu orok, batzuetan jakin gabe, bizi ezagutza handia garraiatzen du, eta horrek onura handia ekar diezaioke bere buruari eta besteei. | |
2009 | ||
Zaila da obretan lan egingo duten behargin kopurua zehaztea, lan jakin batzuetan talde espezializatuek parte hartu behar izan dutelako eta, askotan, | talde horiek beren tresneria eta pertsonala izaten dute. | |
Produktibitate handiko taldeetan, tasa marjinalak txikiagoak izan behar dira. Bestela, | talde horiek beraien produktibitatea garatzeko duten pizgarria murriztu daiteke eta, zerga politikaren esparruan bertan ere, sarrera gehiago galtzen dira talde hauetan beste taldeetan baino. | |
2012 | ||
2 Herri aginteek, legearen arabera, kontsumitzaile eta erabiltzaileen informazioa zein heziketa bultzatuko dute, horien taldeak sustatuko dituzte eta | talde horiek beraiei dagozkien gaietan entzungo dituzte. | |
2017 | ||
Hau da, modu iraunkor batean funtzionatzen duten elkarren zaintzan eta elkartasunean oinarrituriko pertsonen elkartzeak lirateke. Dena den, | talde horiek beraien arteko loturak areagotuko lituzkete une zehatzetan (gaixotasuna, lanaren egoera, ume baten jaiotza...)[...] | |
2020 | ||
Interes talde hauen baitan, neurri ezberdinean jakina, pentsa daiteke GU k orain arte egindako lanaren irudikapena ez dela erabat positiboa. Aukera nahiko erreala da | talde horiek beren interesak behar bezala kontuan hartu ez direla uste izatea eta baloratzea erakundetik unilateralki egin izan dela lan, egiazko prozesu parte hartzailerik gabe. Gauzak horrela, ondoriozta daiteke hauetako talde batzuekin lankidetza sustatzen bada hein handiagoan egingo dutela bat plan estrategikoarekin, eta, beren helburuak lortzeko bidean, beren ekimena erakundearenarekin lerrokatzeko aukerak biderkatuko direla. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
talde | 7 (0,05) |
Lehen forma
talde | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Consumer | 1 (0,01) |
EITB - Sarea | 1 (0,01) |
LANEKI | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Susa | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
talde horiek | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
talde horiek berak | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |