2008
|
|
b. Zuzendaritza
|
taldearen
eztabaidak, funtsean, ideia eta proiektu estrategikoen sustapenari buruzkoak dira batez ere.
|
2011
|
|
Inkesta erabiliz lortu genituen emaitzak ez eze, eztabaida taldeak egitea erabaki genuen, informazio kualitatiboa lortzea ahalbidetzen duelako. «Eztabaida taldearen helburua da parte hartzaileen aitortzak eragitea, horiengandik ikerketa gaiari buruzko informazio kualitatiboa lortzeko asmoz» (Álvarez Gayou, 2003: 132) 12 Gure lanerako guztiz beharrezkoak eta ezinbestekoak ziren
|
talde
eztabaidak, galdetegietatik eratorritako informazioa osatu, interpretatu eta egiaztatu ahal izateko.
|
2021
|
|
Tipologia bakoitzeko irizpideak betetzen zituzten ikasleak identifikatu eta zerrenda bat osatu genuen guztiekin. Zerrendako ikasle guztiei
|
talde
eztabaidetan parte hartzeko gonbidapena bidali genien emailez eta talde eztabaidaren data eta ordua proposatu genien. Eskaerari erantzun zioten ikasleek hartu zuten parte taldeeztabaidetan:
|
|
Tipologia bakoitzeko irizpideak betetzen zituzten ikasleak identifikatu eta zerrenda bat osatu genuen guztiekin. Zerrendako ikasle guztiei talde eztabaidetan parte hartzeko gonbidapena bidali genien emailez eta
|
talde
eztabaidaren data eta ordua proposatu genien. Eskaerari erantzun zioten ikasleek hartu zuten parte taldeeztabaidetan:
|
|
Eus Ele taldean 9 ikasle, Erd Ele taldean 7 ikasle eta Ele Pas taldean beste 7 ikasle.
|
Talde
eztabaidetan guztira 23 ikaslek hartu zuten parte. Hauek dira hizkuntza profil ezberdinetan parte hartu zuten ikasleen ezaugarriak: Eus Ele taldean 9 ikasleetatik 4 azkoitiarrak dira, 1 eskoriatzarra, 1 oñatiarra, 1 markinarra, 1 gabiriarra eta beste 1 irurarra.
|
|
Fidagarritasuna bermatzeko, erreproduzigarritasun diseinu bat egin dugu, zeinean gutxienez bi behatzaile eta% 85eko adostasuna behar diren (Nieto eta Gonzalez, 2002). Horretarako, ikerketa taldeko bi ikertzailek bakoitzak bere aldetik aztertu dugu
|
talde
eztabaida bat, eta norberak bere kabuz kategorizatu, analisiaren sistematizazioa ziurtatzeko. Lortutako adostasun maila% 88koa izan da.
|
|
Lortutako adostasun maila% 88koa izan da. Kategoriak adostu ondoren, bi ikertzaileek gainerako
|
talde
eztabaiden analisia egin dute analisiak alderatzeko eta kategorizatutako testu zatiak homologatzeko (Creswell, 2009).
|
2022
|
|
Lehen ikerketak eskolaren erradiografia bat egiten du; bigarrenak aurrekoa osatzea bilatzea du, eskolako zenbait erronka jasoz; hirugarren ikerketak identitatearen garapena aztertzen du, eta laugarrenak eta azkenak aurreko ikerketen elkarguneak bilatzen ditu, zenbait gako identifikatzeko. Parte hartzaileei dagokienez, lehen eta bigarren ikerketetan hezkuntzako 14 aditu elkarrizketatu dira; hirugarren ikerketan, berriz, 4
|
talde
eztabaidaren bidez, sexu genero disidentziaren kolektiboko 21 kideren berri jaso da; eta laugarren ikerketan ahots denak gurutzatu dira, lana biribildu eta begirada poliedriko bat ehunduz. Kasu azterketen bidez askotariko iritzi eta bizi historiak bildu dira eta, ondoren, Nvivo 12 softwarearekin egindako sistema kategorial baten bidez antolatu da informazioa, eta diskurtsoa osatu.
|