Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 11

2003
‎Kalitatezko informazio epidemiologikoa da, edo bestela esanda, herrialde bakoitzak ematen dituen datuak fidagarriak izatea. Horien argitan jakin ahal izango da zein elikagai talde diren arrisku handiena dutenak, zein diren mikroorganismo garrantzitsuenak eta, beraz, zein taldetan esku hartu behar den edo zein kontrolatu behar den. Erabili beharreko tresnak Azaldutako helburua lortzeko, tresna desberdinak erabiliko dira, eta ez soilik analitikoak, non laborategi espezializatuak behar baitira.
2006
‎Beste ikerketa batzuetan ikusi da depresioak berak ere fertilitatea ekidin dezakeela (Domar, 1997); horrela, depresio sintomak gutxitzen dituzten interbentzioakhaurdunaldi tasen igoerekin erlaziona daitezke. Depresioak eta beste sintomapsikologikoek haurdunaldia galarazteko duten baieztapenetik abiatuta, Domar etalaguntzaileek (2000) taldeko esku hartze psikologikoa burutu zuten 184 emakumerekin. Ikerketa horretan, bai esku hartze kognitibo konduktuala bai laguntzapsikologikoa jaso zuten emakumeen haurdunaldi tasak igotzea lortu zen.
2007
‎«Hala ere, Administrazioa kezkatzen duena egoera horrek eragindako gizarte arazoak dira; hezkuntza etapa betean dauden emakumeez ari gara, eta horiek lasterketaren erantzukizunak baztertzera, lan merkatuan sartzea atzeratzera edo familia bizitza bat batean hastera behartuko dira», dio Díezek. Emakumearen pertzepzioak Emakume etorkinek amatasunari, nerabeen haurdunaldiei, kontrazepzioari eta abortuari buruz zuten pertzepzioa aztertzea izan zen Díezen taldeak esku hartzeko azterlanean egin zuena. «Jakin behar genuen zergatik dituzten arazoak kanpotik etorritako emakume horiek beren familia plangintza planteatzeko orduan, kontuan izanik hemen Espainian estaldura ginekologiko unibertsala dutela eta aholkularitza kontsultatzeko eta aurkitzeko zentro sare ona», azaldu du.
2009
‎Ikerketak berretsi egin zuen goji zukua kontsumitzeak faktore antioxidatzaile endogenoen hobekuntza ekarri zuela, hala nola superoxido dismutasa (SOD) %8, 4 handitzea, glutatioi peroxidatua (GSH Px) %9, 9 eta lipido peroxidazioa %8, 7 murriztea. Plazebo taldean esku hartu aurretik eta ondoren ez zen alde nabarmenik hauteman. Emaitza horiek direla eta, komunitate zientifikoa behartuta dago azterketa gehiago egitera, lagin handiagoarekin eta iraupen luzeagoarekin, ebidentzia medikoan oinarritutako mezu osasungarriak bermatu ahal izateko.
2011
‎Eta horiek guztiak idazgai izan zituen bere ibilbide literario oparoan idazleak (poesia, antzerkia, eleberria, saiakera, itzul­penak eta kritika landu zituen). Ezinbestean, Angry Young Men (Gazte suminkorrak) ize­neko taldean esku hartu zuen. Besteak beste, John Osborne, John Braine eta Harold Pinter (2005eko Nobel saria) bildu ziren taldera, eta gizartearen beheko klasearen samina hitz bihurtu zuten.
‎Adingabeen taldean esku hartzeko teknikak: eguneroko bizitzan, eskolan, parte hartzea bultzatzea, aisialdiaren hezkuntza?
2012
‎Gasteizko campuseko ikasleek dute olinpiar jokoetan parte hartzeko aukera. Hamar edo hamabi kidek osatutako taldeetan esku hartu dezakete, betiere neska eta mutilez osatuta badago. Izena emateko epea zabalik dago oraindik, eta antolatzaileek iazko marka berdintzea espero dute (140 lagunek eman zuten izena).
‎Larrialdi orokorra. Eraikinak edo lokalak suteen aurka dituen baliabide guztiak erabiltzeaz gain, kanpoko taldeen esku hartzea eskatzen du.
2016
‎Desgaitasunen bat duten pertsonen taldean esku hartzea: honek helburu espezifikoak egiteko aukera emango du, baina ez du pertsona guztien integrazioa bermatuko.
2017
‎Jazarpena saihesteko materiala landuko dute Lehen Hezkuntzako maila guztietan; hain justu, bi astean behin ordubeteko KiVa ikasgaia izango dute ikasleek. Horrez gain, jazarpen egoera bat detektatzen denean, bost irakaslez osatutako KiVa taldeak esku hartuko du kasuan. Prebentzioa LHn soilik landuko duten arren, jazarpen kasuren bat izanez gero, ikastolako edozein mailatan esku hartuko du KiVa taldeak.
2020
‎Mwibako eraikuntza taldeak esku hartu zuen orduan urmaela lehengoratzeko.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia