Emaitzak: 4
2009 | ||
Ikerketak berretsi egin zuen goji zukua kontsumitzeak faktore antioxidatzaile endogenoen hobekuntza ekarri zuela, hala nola superoxido dismutasa (SOD) %8, 4 handitzea, glutatioi peroxidatua (GSH Px) %9, 9 eta lipido peroxidazioa %8, 7 murriztea. Plazebo | taldean esku hartu aurretik eta ondoren ez zen alde nabarmenik hauteman. Emaitza horiek direla eta, komunitate zientifikoa behartuta dago azterketa gehiago egitera, lagin handiagoarekin eta iraupen luzeagoarekin, ebidentzia medikoan oinarritutako mezu osasungarriak bermatu ahal izateko. | |
2011 | ||
Eta horiek guztiak idazgai izan zituen bere ibilbide literario oparoan idazleak (poesia, antzerkia, eleberria, saiakera, itzulpenak eta kritika landu zituen). Ezinbestean, Angry Young Men (Gazte suminkorrak) izeneko | taldean esku hartu zuen. Besteak beste, John Osborne, John Braine eta Harold Pinter (2005eko Nobel saria) bildu ziren taldera, eta gizartearen beheko klasearen samina hitz bihurtu zuten. | |
Adingabeen | taldean esku hartzeko teknikak: eguneroko bizitzan, eskolan, parte hartzea bultzatzea, aisialdiaren hezkuntza? | |
2016 | ||
Desgaitasunen bat duten pertsonen | taldean esku hartzea: honek helburu espezifikoak egiteko aukera emango du, baina ez du pertsona guztien integrazioa bermatuko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
talde | 4 (0,03) |
Lehen forma
taldean | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
talde esku | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
talde esku hartu | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |