Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 7

2006
‎Identifikaturiko haurrengan eragina izan dezaketen testuinguruko aldagaieidagokienez, identifikazioko lehen irizpidearen arabera (adimen heldutasunarenmailan oinarritua), zazpi ziren aipaturiko taldean esanguratsuki erlazionatzen zirenaldagaiak, hots, desberdintasunak agertzen zituztenak haur supergaituen etabesteen artean:
2010
‎Kontsumo hauekin burututako ANOVA batek 3 (taldeak) x 5 (saioak) aurkitu zuen esanguratsuak izan zirela talde aldagaia, F (2, 20)= 41.12, p < 0.001, saio aldagaia, F (4, 80)= 27.52, p < 0.001, eta bi aldagai horien elkarreragina, F (8, 80)= 3.78, p= 0.001 Ondoren buruturiko azterketak aurkitu zuen elkarreragina gertatu zela taldeak bigarren, F (2, 20)= 6.69, p= 0.006, hirugarren, F (2, 20)= 31.01, p < 0.001, eta laugarren, F (2, 20)= 19.78, p < 0.001, baldintzapen saioetan desberdintzen direlako. Ez zen desberdintasun estatistikoki esanguratsurik egon lehen baldintzapen saioan, F (2, 20)= 0.45, p= 0.65, desberdintasuna mugakoa izanik lehen proba saioan, F (2, 20)= 3.54, p= 0.05 Talde bikoteekin ondoren egindako konparazioetan Tukey proba erabiliz ikusi zen BLOK taldeak esanguratsuki gehiago kontsumitu zuela A soluziotik KONT taldeak baino, bigarren, hirugarren eta laugarren baldintzapen saioan eta lehen proba saioan; ALDI taldeak ere KONT taldeak baino gehiago kontsumitu zuen hirugarren eta laugarren baldintzapen saioetan; eta BLOK taldearen kontsumoa ere esanguratsuki altuagoa izan zen hirugarren eta laugarren baldintzapen saioetan. Entseguaren edo saioaren efektua esanguratsua izan zen hiru taldeetan:
‎Kontsumo hauekin egindako ANOVA batek aurkitu zuen 3 (taldea) x 4 (saioak) estatistikoki esanguratsuak zirela talde aldagaia, F. (2, 21)= 1352, p < 0.001, saio aldagaia, F (3, 63)= 41.05, p < 0.001, eta bi faktore horien arteko elkarreragina, F (6, 63)= 3.41, p= 0.006 Efektu sinpleen azterketak aurkitu zuen elkarreragina gertatu zela taldeak bigarren, F (2, 21)= 10.63, p= 0.001, hirugarren baldintzapen saioan, F (2, 21)= 7.94, p= 0.003, eta lehen proba saioan, F (2, 21)= 5.14, p= 0.015, desberdintzen zirelako. Lehen baldintzapen saioan desberdintasunak ez ziren estatistikoki esanguratsuak izan, F (2, 21)= 2.12, p= 0.144 Tukey probarekin talde bikoteekin egindako konparazioek ALDI eta BLOK taldeek esanguratsuki gehiago kontsumitu zutela aztertu zuten bigarren eta hirugarren baldintzapen saioetan, eta lehen proba saioan, KONT taldearekin konparatuz, hauen arteko ezberdintasunak estatistikoki esanguratsuak ez izanik. Saioaren efektua hiru taldeetan esanguratsua izan zen, Fak > 7.23, ps < 0.001.
‎Itxuraz, B ren kontsumoa A rena baino handiagoa izan zen, bien kontsumoa handiagoa izanik aurre azaldutako taldeetan aurre esposizioa izan ez zuten taldeetan baino. Kontsumo horiekin egindako ANOVA batek 3 (taldea) x 2 (estimulua) esanguratsuak zirela aurkitu zuen talde aldagaia, F (2, 21)= 5.69, p= 0.011 eta estimulu aldagaia, F (1, 21)= 8.86, p= 0.007 Bi aldagai horien arteko elkarreragina ez zen esanguratsua izan, F. (2, 21)= 103, p= 0.37 Tukey probarekin talde bikoteekin egindako konparazioek ALDI eta BLOK taldeek esanguratsuki KONT taldekoek baino gehiago kontsumitu zutela aurkitu zuten. Bi faktoreen arteko elkarreragina estatistikoki esanguratsua ez izan arren, A eta B ren kontsumoen planeaturiko konparazioak burutu ziren talde bakoitzean gure hipotesirako datu honek zuen garrantzia zela-eta.
2012
‎Bilakaera orokorra aztertuta, hau da, lehenengo datu bilketatik hirugarrenera izandako bilakaeran, alde esanguratsuak aurkitu genituen [F (2, 88)= 16,11; p < 0,001;? 2= 0,27); hazkunde positiboa izan zuen talde bakarra hausnarketa taldea izan zen. Taldeak binaka konparatzean DMS froga erabiliz, lehenengo bilketatik bigarrenera gertatu zen moduan, berriro ere hausnarketa taldeak esanguratsuki emaitza hobeak lortu zituen kontrol eta jarraipen taldeekin alderatuta (p < 0,001 kasu bietan). Azken bi talde horien artean alde esanguratsurik ez zen atzeman (p= 0,34).
2020
‎DANAMI 3 PRIMULTI entsegu kliniko irekian (n= 627) IRA PCI (n= 313) eta alta aurretik eginiko S PCI (n= 314, 2 egunetik aurrera, betiere alta aurretik) alderatu dira. 12 hilabetetan zehar GKKN aztertu ondoren (hilkortasuna, MIA errepikaria eta birbaskularizazioa errepikatu beharra), S PCI taldean esanguratsuki baxuagoa izan da (HR: 0,56; KT%95: 0,38; p= 0,004). Gutxitze hori birbaskularizaziobeharra gutxitzearen bitartez eman da (HR: 0,31; KT%95: 0,180, 53; p<0, 0001), hilkortasunean (HR: 1,40; KT%95: 0,63; p= 0,43) eta MIAn (HR: 0,94; KT%95: 0,47; p= 0,87) ez baita desberdintasun esanguratsurik topatu (4 irudia) (28).
2022
‎Artikulu guztietan osagai anitzeko ariketa astean hiru aldiz egin zutela aipatu beharra dago, nahiz eta interbentzioaren iraupena desberdina izan. Hori kontuan hartuz, maila depresiboari dagokionez, 5 ikerlanetako interbentzio taldeek esanguratsuki hobetu zuten, besteetan, aldiz, ez zen emaitza adierazgarririk aurkitu. Horrela, lortutako emaitzen arabera, adindu komunitarioen depresio mailan ariketa fisikoak eragin onuragarriak edota positiboak ditu, depresiomailaren arabera emaitza desberdinak aurkitu arren.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia