Emaitzak: 5
2002 | ||
Gauzak horrela, inork pentsa dezake konpondu direla arazoak eta ezinikusiak. Azkenean onartu dela berdintasunak eta desberdintasunak norbanakoen arteko eta | talde arteko harremanak direla. Bizikidetza demokratikoa emango da. | |
2007 | ||
Behar hori kontuan izanik, gizarte edukia duen ezagutzaren garapenaaztertzeko irudikapen sozialen teoria (Moscovici, 1973) erabili izan dute zenbaitikertzailek (ikus III. kapitulua). Teoria horren jarraitzaileen ustez, ikuspegiahartzea, kausa egoztea eta halako teoriak oinarritzat hartzen dituzten ikerketekgizabanakoaren barruan gertatzen diren prozesuei erreparatzen diete,, talde barneko zein | talde arteko harremanak alde batera utzita.Harreman horiek duten garrantzia kontuan izanik, horiek aztertzeko beharraazpimarratzen dute (Kruglanski, 2001). | |
2009 | ||
Talde arteko hizkuntza soslaia testatu denean, inguruarenbaldintzen eragina frogatu da, talde arteko gatazkak hizkuntza soslaia areagotzenduela, hain zuzen (berrikuspenerako ikus Maass, 1999). Emakumeen eta gizonenarteko harremanak egunerokoak eta elkarren mendekotasun maila garaikoakizanda, zaila da | talde arteko harremanak lehiakorrak izatea (Glick eta Fiske, 1999). Alde horretatik, generoen arteko harremanak testuinguru ontzat jo daitezke, taldearteko hizkuntza soslaia, bere osotasunean behintzat, agertzeko nahikorik ez izanik (Wigboldus eta beste, 2005). | |
Bestalde, hizkuntzaren erabileraren eta anbibalentzia handiko sexismoaren (Glick eta Fiske, 1996) arteko harremana aztertu da. Hizkuntzaren erabilerak, estereotipoak iraunarazteko eta | talde arteko harremanak erregulatzeko elementuabada, jarrera sexistekin harremana izango zuela espero zen. Halere, erabilitako hizkuntzaren abstrakzio mailak ez du anbibalentzia handiko sexismoarekiko harremanenpiriko argirik azaldu. | |
Horrela, gertaera bat deskribatzeko hautatzen den hizkuntzak gertaera horriburuzko interpretazioa baldintzatzen du eta | talde arteko harremanei eragiten die.Talde arteko hizkuntza soslaia nork bere taldearen alde egiteko eta beste taldearenaurkako diskriminazioa agertzeko era bat da, komunikazio prozesuan erabilitakohizkuntzak estereotipoak eta aurreiritziak mantentzen laguntzen duena. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
talde | 5 (0,03) |
Lehen forma
talde | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
UEU | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
talde arte | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
talde arte harreman | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |