Emaitzak: 6
2007 | ||
Teoriaren hurrengo urratsa gizarte estratifikatuen azterketa izan zen. Tajfel ekplazaratutako eredu baten arabera gizarte aldakuntza eta | talde arteko gatazka elkarri lotuta daude51 Elkarrekintzak bi mutur hauen artean kokatu ahal dira: pertsonaarteko mutur edo poloan, bestea? | |
2009 | ||
Beste taldearen kasuan ez zen horrelako erabilerarik eman. Talde arteko hizkuntza soslaia testatu denean, inguruarenbaldintzen eragina frogatu da, | talde arteko gatazkak hizkuntza soslaia areagotzenduela, hain zuzen (berrikuspenerako ikus Maass, 1999). Emakumeen eta gizonenarteko harremanak egunerokoak eta elkarren mendekotasun maila garaikoakizanda, zaila da talde arteko harremanak lehiakorrak izatea (Glick eta Fiske, 1999). Alde horretatik, generoen arteko harremanak testuinguru ontzat jo daitezke, taldearteko hizkuntza soslaia, bere osotasunean behintzat, agertzeko nahikorik ez izanik (Wigboldus eta beste, 2005). | |
Alde horretatik, hizkuntza soslaiak oinarri kognitiboa du, nahiz etagatazka areagotzen denean motibaziozko prozesuek indarra hartzen duten. Izan ere, | talde arteko gatazka edo lehia egotea soslaia areagotzeko baldintza egokiak direlaegiaztatu da (Franco eta Maass, 1996; Maass eta beste, 1989, 1994; Valencia etaGil de Montes, 1997). | |
2018 | ||
Real Union futbol taldea eratzea ekarri zuena. ? 1920ko hamarkadan, apurketa bat egon zen Irunen, bertako bi futbol | taldeen arteko gatazkagatik: Racing eta Sporting. | |
2019 | ||
Seguruenik, hautemandako mehatxu horren igoerak bitartekari lana egiten du europeismoaren eta mugen itxieraren akordio handiago baten artean (Barnes, Brown eta Osterman, 2012), baita gizarteratze politikak adosteko posibilitatea murriztearekin ere. Horrela, nazionalismo edo erregionalismo hau bake kulturarekin erlazionatutako identitateak sustatu ordez, | talde arteko gatazka goraipatzen duten identitateak potentziatzen egongo litzateke (Licata eta Klein, 2002; Klein et al., 2003; Ullrich, Christ eta Schuleter, 2006; Semyonovet al., 2007; Sekerdej eta Kossowska, 2011). | |
2021 | ||
sozial eta kulturala, batetik, eta interaktiboa, bestetik. Hala eta guztiz ere, askotan esan bezala, batetik, irakasleek bukatzen dute azkenean paradigma bien arteko nolabaiteko nahasketaren bat egiten praktikan eta, bestetik, aldaketa hori ez da modu berean gertatzen ari maila guztietan lehendabiziko urratsetan aldaketa nabariagoa den arren, Bigarren Hezkuntzan, eta bereziki batxilergoan, ez da horren nabarmena, mailen eta irakasle | taldeen arteko gatazkak sortzen direlarik maiz. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
talde | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
talde arte | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
talde arte gatazka | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |