Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 52

2008
‎4 Prozesuen kudeaketa eta talde lanerako sistemak, pertsonen garapena indartzen eta ezagutza indibidualetik ezagutza kolektibo errentagarrirako urratsa bizkortzen dutenak.
2009
‎Argi dago, hezkuntza kontzeptu hau parekagaitza dela aurrekoarekin, askoz ere teorikoagoa eta pasiboagoa. Ikasketa plan berriekin, dirudienez, talde lana eta pertsonen arteko komunikazio abileziak garatzeko filosofia eta ebaluazio metodo berriak ere txertatuko dira. Egoera berri honek eskatuko dituen ezaugarri pertsonalei aurre egiteko lan aproposa izan daiteke aurkezten den ikerketa.
2010
‎Bi: elkarkidetza eta talde lana. Hiru:
‎Jabegoa, zeren, autokonfiantza eta jarrera sortzaileak iturburua eta oinarri ditu. Elkarkidetza, kidetasun eta talde lanaren ondorioa denez, bertsolarien lan-talde osoa esan ekinak ezaugarritzen du. Elkarrekikotasuna, komunitate harremana bi norabideko uhin komunikatiboan elikatzen du, feed-back a elikatuz eta belaunaldi zein pentsaera ezberdinak harremanetan jarriz.
‎Horrela, komunitateak egin duen onarpenean, txapelduna, maila bateko kapital sinbolikoaren jabetza bereganatzen duen adierazlea da; jabetza kapital horrek belanauldi transmisio bidez legatako ondasun kulturala «objektibizatu» eta ezagutza kulturalaren garraiatzaile agerikoa komunitatearen begietan biziarazten du, adierazpen artistikoak eta ezagutza kulturalak bat egiten duten gurutze bidean. Eremu sinboliko horren eraginean, txapeldunaren transmisioaren belaunaldi aldaketak komunikazio estilo bat ezarri ohi du, txapeldunak ordezkatzen duen gainkargaren iraungarritasuna, komunitatearen iruditegian balio irabaziaren balioespena berresten duenez; izan ere, sinesgarritasuna, talde lana, egokitasuna, eragingaitasuna eta jarrera sortzailea, guztiak baitaratzen baititu; jarrera estetikoaren eta erro kulturalen uztarduran legitimazio ondare bat biltzera datorren adierazlea kapital sinbolikoaren metatzaile agerikoa eta gardena da, komunitatearen iruditegia eguneratu eta berrindartzeko eragile adierazlea.
2012
‎21 Talde lana eta lankidetza. Lankidetzari eta taldeak sortzeari egiten die aipamena.
‎Lankidetzari eta taldeak sortzeari egiten die aipamena. Liderrak talde lana sustatu behar du, lankidetza giro lagunkoia ezarriz, eta kide guztiak errespetatuz eta haiei lagunduz. Identitate kolektibo bat eraiki behar du, eta talde espiritua hauspotu.
‎10 Enpatia11 Organizazioaren kontzientzia12 Zerbitzua18 Gatazkak kudeatzea19 Harremanak lantzea21 Talde lana eta lankidetza
‎11 Organizazioaren kontzientzia14 Eragina15 Komunikazioa18 Gatazkak kudeatzea20 Negoziatzeko gaitasuna21 Talde lana eta lankidetza
‎Saratxagaren esanetan (2007: 93), «jakintzaren sorkuntza handiena talde lanetik dator; hau da, esperientzia partekatutik(?) organizazioaren boterea bertan lan egiten duten pertsonek duten boterearen batura da. Partekatzea zabaltzea da.
‎Lider horrek enpatia falta izaten du, baita autokontzientzia falta ere (eta, horregatik, ez da bere akatsez eta porrotez ohartzen). Beste batzuetan, liderra ez da gai izaten taldean lan egiteko eta lankideekin ongi komunikatzeko (eta ez die feedback egokirik ematen). Baina lider mota horren gabeziarik larriena autokudeaketa emozionalari dagokio:
‎Prozesu geldo eta neketsua da, praktika eta errepikapen ugari behar dituena. Eta horretarako garairik egokiena nerabezaroa/ gaztaroa da (14 urte bitartea); hori dela-eta, adin tarte horretan gaitasun emozionalak lantzeko aukerak eman litzaizkieke nerabeei/ gazteei, hala hezkuntza munduan (batez ere unibertsitatean) nola enpresa munduan, talde lanean aritzeko edo jendaurrean hitz egiten trebatzeko abaguneak eskainiz, adibidez. Gaitasun tekniko eta zientifikoez gain, beraz, gaitasun emozionalez ere hornitu genituzke, lanerako ez ezik bizitzaren gainerako arloetarako ere denontzat mesedegarria izango bailitzateke hori.
‎Kapital Emozionala kudeatzeko programa sendo bat ezinbestekoa da enpresetan gaur egun. Eta lidergo faktoreak programa horretan katalizatzaile garrantzitsuena izan behar du. Lidergoak enpresen eraginkortasuna handitzen lagun dezake, emozioak identifikatzeko premia aldarrikatuz, emozioak kontrolatuz eta kudeatuz, emozioak zeregin konkretuetara egokituz, talde lana sustatuz, negoziazioaren bidez gatazkak ebatziz, etab. Liderraren zeregin eta funtzio gehienek osagai kognitiboak (ezagutzazkoak) eta osagai emozionalak dituzte; eta kasu askotan azken horiek erabakigarriak izaten dira. Lidergoak enpresaren baitan Kapital Emozionalaren aktibo ukiezin batzuk modu estrategikoan heda eta gara ditzake, horretarako hainbat tresna erabiliz eta, horiei esker, enpresaren produkzio ahalmena biziki igoaraziz.
‎Haurrek taldean beste haurrekin lan egitea sustatu. Depresio sintomak dituzten haurrak indarrez ahulago egon daitezke, besteek baino autoestimu baxuagoa izan dezakete, lanerako motibaziorik gabe egon daitezke, etab. Besteekin talde lanean, ikaskideen pentsatzeko eta egiteko moduetatik asko ikas dezakete eta beren buruan hainbeste ez pentsatzen lagun diezaiekete. Ildo horretan, ikasleen arteko interakzioak ikaskuntza prozesuan duen eraginari buruzko material interesgarria dute argitaratua Colomina eta Onrubia k (2001).
‎2 Goiena Komunikazio Taldeko lan bazkide bat: Iban Arantzabal, Goiena Komunikazio Taldeko bazkidea eta erakunde horren antolaketa zuzendaria (Elgeta, 37 urte).
2013
‎7 Bujan eta Aramendiren Eskola Antolaketa lanean, hainbat arlo jorratzen dira eskola antolaketaren esparruaren barnean: erakundeen tipologia; giza baliabideen kudeaketa; ikastetxeen zuzendaritza eta koordinazioa; ikastetxearen planifikazioa; ikastetxearen berrikuntza; kontrola eta ebaluazioa; komunikazioa eta talde lana, eta abar (Bujan eta Aramendi, 2005).
‎Ikus entzunezkoetan talde lana da nagusi; bikoizketan, hizkuntzaz eta ahotsaz arduratzen diren profesionalez gain, ezinbestekoak dira teknikariak. Hainbat egiteko izan ditzakete, baina bikoizketari dagokionez, garrantzitsuena da bikoizketako soinu banda egoki landu eta emisiorako prest uztea.
‎Ikus entzunezkoak talde lana dira oro har. Eta halaxe da bikoizketa ere.
‎EITBren sorrera, bikoizketa etxeen hastapenak eta garapena? Euskarazko bikoizketaren faseak eta antolaera nola izan den deskribatzea da artikulu honen muina; halaber, talde lanaren nondik norakoak eta prozesuan parte hartzen duten profesionalen egitekoak marraztea.
‎Eremu honetan, 80ko hamarkadatik aurrera sortutako ikerlerroek aztertzen dute ezagutza modu berrien garapenean eta komunikazioaren forma berrietan elkarrekintzak duen eragina (Heath 1983 eta Cazden 1991). Ikerlerro berri bat sortzen da Wertsch en (1981, 1988) hizkuntzaren ezaugarri semiotikoen azterketarekin, bertan talde lanen bidezko jarduerei esker ezagutza partekatuak nola eratzen diren aztertu zuen.
2014
‎Zenbait hipoteka atzematen ditu UEUk Euskal Herrian diharduten unibertsitateetan: eliteen unibertsitatea eta ez ororena izatea, jakintza arloan irakasle eta ikaslearen arteko hierarkiaz aritzea talde lanaren kaltetan, herri unibertsitatea ez izatea herria bere osotasun geografiko, politiko administratibo, kulturazko eta ekonomiazkoan ulertuta, goitik behera eraikitako unibertsitatea izatea kultur minorien problemak, hizkuntzarena batik bat, aintzakotzat hartu gabe, sistema kapitalistaren euskarri eta organo erreproduzitzaile izatea...
‎Donibanen burutu zen lehengo ekitalditik bertatik azpimarratu zen talde lanaren garrantzia. Egin ziren mintegietan eta Donibanen bildutako ikasleen artean sortutako harremanak funtsezkoak izan ziren UEUren arrakasta eta jarraipena ulertzeko.
‎Zeharkako gaitasunak horrelakoak izan ziren: talde lanean jardutea, atzerriko hizkuntza idatzi eta hitz egitea, informatikatresneria erabiltzea, ideia eta dokumentuak jendearen aurrean aurkeztea?
2016
‎MERKATU SAren arduradunak errugbi taldeak iradokitzen dituen ezaugarriak gaineratzen dizkio hurbiltasun horri: ekina, grina, balioak, talde lana, fidagarritasuna eta arerioekiko errespetua, besteak beste.
‎Taldeko Fasea Irakasle taldeen lanak lehenesten ditu, bai zentroko taldea izan bai irakasle taldea izan.
‎– Ikaskuntza autonomoa; taldeko lana, errealitate aldakorrari egokitzea.
2017
‎78 egilek idatzi dute Uztaroko Historia atalean. Gehienek bakarka idatzi dituzte euren lanak eta zazpi talde lan daude (binaka idatzitakoak). Ez da horretan ezberdintasunik Historia arloko aldizkariekin; izan ere, horietan egileek ia beti bakarka kaleratzen dituzte euren lanen emaitzak.
‎Ez da horretan ezberdintasunik Historia arloko aldizkariekin; izan ere, horietan egileek ia beti bakarka kaleratzen dituzte euren lanen emaitzak. Uztaron bertan, beste gizarte zientzietatik datozen egileak dira talde lanak egin dituztenak. Idazle multzo hori lau taldetan bana genezake.
‎Biblia itzulpenaren tailerrak (askotan, itzulpena talde lanean eginez) beti iraun du bizirik eta jardunean, harako LXX Septuaginta edo Hirurogeita Hamarrak deitua den grekorako itzulpena egin zenetik gaur arte. Mundu mailan, igaro den gizaldiaren erditik hona berariaz, Bibliaren itzulpen arloak hazkunde harrigarria jasan du.
‎– Komunitatearen, laguntasunaren eta talde lanaren zentzua garatzen du.
2019
‎Horrela, ikasleek interesa erakutsi dute eta momentu oro jardutea aktiboa izan da. Talde lanaren komunikazio egoeretan elkarlana eta elkarbizitza landu dira eta horrek Losadak et al. ek (2011) proposatzen duten hausnarketa soziokonstruktibista eta ikaskuntza eraikitzailea ahalbidetu du.
2020
‎Hori gutxi balitz bezala, islamak enpresei ikuspuntu kolektibista bat eskaintzen die, zeina, energia eta denbora baliabide asko kontsumitzeaz gain, konpromiso eta talde lan handia eskatzen duten proiektu berriak hasteko eta garatzeko laguntza handikoa izan daitekeen (Yan eta Sorenson, 2006). SAkoek txikitan erlijioak irakatsitako balioak, errespetua eta konpromisoa, besteak beste, talde lanerako joeran islatzen direla diote.
‎Hori gutxi balitz bezala, islamak enpresei ikuspuntu kolektibista bat eskaintzen die, zeina, energia eta denbora baliabide asko kontsumitzeaz gain, konpromiso eta talde lan handia eskatzen duten proiektu berriak hasteko eta garatzeko laguntza handikoa izan daitekeen (Yan eta Sorenson, 2006). SAkoek txikitan erlijioak irakatsitako balioak, errespetua eta konpromisoa, besteak beste, talde lanerako joeran islatzen direla diote. Horrela, islamak bultzatzen duen ikuspuntu kolektibistak enpresaren proiektu ezberdinetan pertsona guztien inplikazioa handitzen laguntzen du.
‎Hori gutxi balitz bezala, islamak enpresei ikuspuntu kolektibista bat eskaintzen die, zeina, energiaeta denbora baliabide asko kontsumitzeaz gain, konpromiso eta talde lan handia eskatzen duten proiektu berriak hasteko eta garatzeko laguntza handikoa izan daitekeen (Yan eta Sorenson, 2006). SAkoek txikitan erlijioak irakatsitako balioak, errespetua eta konpromisoa, besteak beste, talde lanerako joeran islatzen direla diote.
‎Hori gutxi balitz bezala, islamak enpresei ikuspuntu kolektibista bat eskaintzen die, zeina, energiaeta denbora baliabide asko kontsumitzeaz gain, konpromiso eta talde lan handia eskatzen duten proiektu berriak hasteko eta garatzeko laguntza handikoa izan daitekeen (Yan eta Sorenson, 2006). SAkoek txikitan erlijioak irakatsitako balioak, errespetua eta konpromisoa, besteak beste, talde lanerako joeran islatzen direla diote. Horrela, islamak bultzatzen duen ikuspuntu kolektibistak enpresaren proiektu ezberdinetan pertsona guztien inplikazioa handitzen laguntzen du.
‎Ez da behaketa bakarra egiten eta. eta. amaiera aldera, talde adostasuna bilatu. Ikusten dugun oinarrian gurean behar dena talde lan bat dela eta gure planteamendutik bultzatzen dena da hori, alde batetik talde lana eta bestetik gure lanaren berrikuspena. (E2_ 2018/02/13)
‎Ez da behaketa bakarra egiten eta. eta. amaiera aldera, talde adostasuna bilatu. Ikusten dugun oinarrian gurean behar dena talde lan bat dela eta gure planteamendutik bultzatzen dena da hori, alde batetik talde lana eta bestetik gure lanaren berrikuspena. (E2_ 2018/02/13)
2021
‎Zaintza erabaki politiko gisa hartzen dute, komunitate horretako kideen ongizatea eta harremaneredu parekideak sortzeko asmoz. Eta bestetik, taldean lan egitearen hautu politikoa ere hartu dute zenbait sortzailek, egungo sormen produkzio industrialaren aurrean sorkuntza prozesu berritzailea proposatuz.
‎Pertsonak jarduera ekonomikoaren erdigunean dira eta haien gaitasunak garatzea ezinbestekoa da (pentsatu, sortu, taldean lan egin). Lana gainera, pertsonen gizarteratzerako faktore bat ere bada, baita autoestimuaren oinarri bat ere, bizitzaren dimentsio guztiekin zerikusia duena.
‎Onartzen dute besteek gaztelaniaz egitea, baina ez dute amore ematen eta euskaraz erantzuten dute. Ikasle batek ikasturte hasierako talde lan batean gertatutakoa kontatzen du: taldekideek gaztelaniaz egiten zuten, eta horregatik, gaztelaniaz egitera edo isilik egotera behartu zuen bere burua.
2022
‎Aldi berean, ETE en eta kanpoko eragileen arteko lankidetzarako esparru bat eskaintzen du, horrelako erakundeen berrikuntzarako baliabideen muga gainditzea ahalbidetzen duen prestakuntzaekintzaren bidez (Olmos Peñuela et al., 2017). Zehazki, talde laneko gaitasunak garatzeko langileen entrenamenduan oinarritutako prestakuntza da, haien helburuak lortzeko eta arrakasta lortzeko oso funtsezkotzat jotzen dena (Buljac Samardzic, Dekker van Doorn eta Maynard, 2018; Lyubovnikova, West, Dawson eta West, 2018; McEwan et al., 2017; Pons eta Haefele, 2016; Wang, Yang eta Xue, 2017).
‎Gure emaitzek erakusten dute berrikuntza taldeetako koordinatzaileek eginkizun kritikoa dutela talde horietan jokabide berritzaileak sustatzeko. Zehazki, eta aurretiko aurkikuntzen ildotik, (EisenbeiB et al., 2008; Koh et al., 2019; Sosik et al., 1998), talde lana hasteko fasean lidergo eraldatzailea duten berrikuntza taldeen koordinatzaileek taldeko gainerako kideen jokabide berritzailea sustatzen dutela ikusten da; ez, ordea, itxiera fasean. Berrikuntza taldeek, zeregin berritzaileak denbora tarte mugatu batez egiteko, esplorazio jarduerak (informazioa eta esperimentazioa bilatzea) eta ustiapen jarduerak (inplementazioa eta gauzatzea) konbinatu behar dituzte.
‎esplorazio jardueretan jokabide irekiak, eta ustiapen jardueretan, berriz, itxiera jokabideak. Jokabide irekiak lidergo eraldatzailearekin erlazionatzen dira, taldekideak desberdin pentsatzera eta jardutera animatzera bideratutako jokabideak baitira; itxiera jokabideak, berriz, talde lanaren azken fasean eta lidergo transakzionalarekin lotutakoak dira, lortu beharreko helburuak kontrolatzera, jarraibide espezifikoak ezartzera eta jokabide zuzentzaileak egitera bideratutakoak hain zuzen (Zacher eta Rosing, 2015; Zacher eta Wildern, 2014). Azterlan batek agerian utzi du talde espiritua indartzeak berrikuntza taldearen prozesu konbergenteak eragin ditzakeela, taldearen sinergia areagotuz; baina, era berean, talde espiritu gehiegizkoak prozesu dibergenteak muga ditzake, taldean ikuspegi eta iritzi kritikoak estimulatzea zailduz (Ratzmann et al., 2018).
‎Lagina hartzeko, berrikuntza taldeak prestatzeko ikastaro batean inskribatu ziren ETEak. Langileak talde lanean trebatzeko egindako entrenamenduek taldearen jarduna eta errendimendua hobetzeko tresna baliagarriak direla erakutsi dute (McEwan et al., 2017), eta bereziki baliagarriak dira ETE entzat, ez baitago argi nola funtzionatu behar duten (Pons eta Haefele, 2016). Prestakuntza ikastaro horrek Ayestaranek, Balluerkak, Gorostiagak, Aritzetak eta Gomezek (2013) proposaturiko ereduari jarraitu zion, zeina taldeko bideratzaileak eta koordinatzaileak berrikuntzataldeak bideratzeko gaikuntzan oinarritu zen.
‎Ikastaroak 12 orduko iraupena izan zuen. Horietan IMOI ereduari (Ilgen et al., 2005), taldeen funtzionamenduari, ekipoen koordinazioari eta IKTen eta talde lanerako beste tresna batzuen erabilerari buruzko informazioa eman zitzaien. Zehazki, IMOI ereduaren 3 faseak azaldu ziren, formakuntza fasea, funtzionamendu fasea eta itxiera fasea, eta bitartekari emozionalak, jokabidezkoak eta kognitiboak azaldu ziren.
‎enpresa hauei proiektu berritzaileak gauzatzeko diru baliabideen ekarpenean oinarritzen dira batez ere, eta berrikuntza sustatzeko ardura zuzendaritzan kontzentratzen da (bottom down perspektiba). Baina, aldi berean, ikerkuntzak erakutsi du erakunde berrikuntza lortzeko tresna gisa, talde lana tresnarik indartsuenetako bat dela (Fay et al., 2015), berrikuntza prozesu orotan dauden arazo konplexuak konpontzeko balio baitu (Thayer, Petruzzelli eta McClurg, 2018). Hori dela eta, badaude —bottom up ikuspegitik abiatuta— berrikuntza taldeak erakundeetan berrikuntza gauzatzeko giltza izan daitezkeela proposatzen duten beste eredu batzuk (adib.
‎Zehazki, ETE etan kultura berritzaile eta eta berrikuntza taldeen hurbileko ingurunean lidergo eraldatzailea izateak langileen jokabide berritzailea sustatuko duen aztertzen da. Bestalde, taldearen koordinatzailearen lidergo eraldatzaileak, eta egiten diren ekintzen plangintzak, gainerako kideek talde lanaren hasierako eta ixterako fasean duten jokabide berritzaileari nola eragiten dion ikertzen da. Eta, azkenik, erakundean bertan, jokabide berritzailea errazten duten faktoreak (kultura berritzailea, erabakiak hartzeko parte hartzea eta lidergo eraldatzailea) aztertzen dira.
2023
‎Gehien nabarmendu den konpetentzia taldean lan egiteko konpetentzia izan da, bereziki, askotariko taldeetan lan egitekoa eta askotariko testuinguruetan harre manak egitekoa. Izan ere, gizarte eragileek proposatzen dituzten erronkei taldean erantzun behar die talde bakoitzak.
‎Gehien nabarmendu den konpetentzia taldean lan egiteko konpetentzia izan da, bereziki, askotariko taldeetan lan egitekoa eta askotariko testuinguruetan harre manak egitekoa. Izan ere, gizarte eragileek proposatzen dituzten erronkei taldean erantzun behar die talde bakoitzak.
‎Ikerketako partaideek adierazten dutenez, etorkizuneko lana egiteko garaian egin beharreko jardueretarako ere prestatuago egoteko balio izan diela pentsatzen dute. Proiektuan parte hartzean garatu dituzten konpetentziak etorkizuneko lanbidean jarduteko orduan lagungarriak izango zaizkiela pentsatzen baitute, hala nola komunikatzeko garaian eta diziplinarteko talde lana egiteko garaian.
‎" Neri iruditzen zait lan bat lortzeko eta gero kontserbatzeko jakin behar dezula taldean lan egiten eta hemen lan taldean egiten da lan, ikasketa desberdinekoak diren jendearekin eta hori ere lanean tokatuko zaizu. Lanean aritzen zarenean, baldin eta ez bada zure diziplinakoa bakarrik, gero eta gehiago diziplina arteko lana egiten da" (IR).
‎Ikerlan honen helburua, hain zuzen ere, Ocean i3 proiektuan enplegagarritasunean laguntzen duten zehar konpetentzien garapenean ikasleek eta irakasleek duten pertzepzioa aztertzea izan da. Emaitzek erakutsi dutenez, proiektuan parte hartzeak enplegagarritasunean modu positiboan eragiten duten zehar konpetentzien garapenean lagundu die parte hartzaileei, hala nola talde lanean, ikuspuntu berriak ezagutzean, komunikazioan, autonomian, gatazka konplexuen ebazpenean eta moldagarritasunean.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia