Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 56

2000
‎edo guk autodeterminatzeko eskubidea dugula onar dezake, edo bere Konstituzio famatu horrek eskatzen dituen moldaketak egin ditzake, guri eskubideak aplikatzeko baldintzak ziurtatuz. Baina autodeterminazio eskubidea bermatzeko, eskubidearen onarpena lortzeaz gain, Euskal Herrian hura aplikatu nahi izateko kontzientzia sortu behar dugu. Euskal gizarte guztiari jakinarazibehar zaio, autodeterminazio eskubidea ez dela abertzaleen eskakizuna bakarrik, denei dagokigun eskubidea baizik.
‎Udaberritik horko zuzendaria zen Piarres, kolegio zaharrarenenborretik bi kimu berriren pizteaz kargatua bere ideien arabera: lizeo tekniko bat etalaborantzako bat sortu behar zituen misionesten etxe inguruan, haien ondasunean, Gouyon apezpikuaren manuz. Pierre Narbaitz bikario jeneral euskaltzalea zuenbultzatzailea, hobeki erranik babeslea, bultzatzaile beharrik ez baitu lokomotorrak.
‎Albisteek dimentsio hori ere hartzen dute eta irratigintzan ezinbestekoa da hausnarketa egitea, irudiak gure diskurtsoetatik, berben bidez alegia? sortu behar ditugula ahantzi gabe.
‎Albisteak hasiera hasieratik sortu behar du interesa, gero, arreta finkatu, eta azkenik egitura bat eduki behar du, entzuleari mezuaren ehunekotasun nahikoa birkonpontzen uzten diona.
2001
‎a) Batez ere, muntaduntzat jotzen diren ikas estrategiak etengabe eta oharkabean erabiltzeko. Hau da, ikas estrategia horiek sistematikoki aktibatu, garatu eta sustatuko direla ziurtatuko duten baldintzak sortu behar ditu.
‎a) Estrategia sozialak eta konpentsazio estrategiak aztertu ahal izateko, ikas ereduak interakzio hein handiko egoerak sortu behar ditu, ikasleek hizkuntzamodu espontaneoan erabiltzeko aukera izan dezaten.
‎3 Zuk zeuk!: bakarkako lana egin behar dute; alde batetik, egoera horretanerabiliko luketen idazkia sortu behar dute, eta bestaldetik, nobelatxoaren atala garatu eta amaiera eman behar diote, nahi dituzten baliabideakerabiliz.
‎4 Antzeztu: binaka hirunaka, eskainitako egoeran sortuko litzatekeenelkarrizketa sortu behar dute, hasieran idatziz, gero ahoz (ikasleenarteko hizkuntz baliabideen trukea sustatzeko), eta atazetan aurrera eginahala, inprobisazio handiagoz.
‎Testuak erabili egin behar ditugu, ondo erabili gainera, emankorrak izatea nahi badugu. Prozedura egokiak sortu behar ditugu, gureeskolak nahi bezain arrakastatsuak izan daitezen. Eta prozedura horiek eraikitzeko, honako puntu hauek hartu ditugu kontuan:
‎Gaur egungo gizartearen merkantilismo eta erosotasunaren adibideak erebadira narrazio hauek, komunikabideek sortzen ari diren pasibotasunaren etaerosotasunaren ezaugarri. Hau da, literaturak ezinegona eta kezka sortu behar ditu, existentziaren arazoari galderak egin behar dizkio eta erantzunen bila ibili, liburuairakurri ondoren irakurlea, obra zein irakurlea aproposak badira, desitxuratutaedo osatuta, berrituta geratu litzateke, eta bilakaera moral edo espiritualaren esperientzia bizi luke; baina gaur egun idazten den literatura askok etaaskok azaleko erretratuak egiten ditu eta, asko jota, irakurleak aurretik dakienaberresten du:
‎Hau da, bigarren ikaskuntza motibazioan hasten da, eta motibazioa da bigarren etapan (hizkuntzaren ikaskuntza) ikaskuntza kostua mantentzen duena. Baina hizkuntzaren ezagutzaren handitzea, bertatik sortu behar duen lan espezifikoa da. Handitzen bada, motibazioaren nahikotasun maila mantentzen da.
2002
‎Guk geuk konpromisoa hartzeaz gain, erakundeetan ere konfiantzazko giroasumatu behar da. Instituzio publikoek (Jaurlaritzak, Diputazioek eta Udalek) finantza eta lege ahalbideak sortu behar dituzte Unibertsitate euskalduna sortzekoeta garatzeko.
‎Honek hiru ondorio dauzka, gutxienez: ikasleen behar sozialei erantzun behar zaie (ikasleek gelatikkanpo euskaraz komunikatzeko dituzten beharrei), gela barruan irakasleakerabilera testuinguruak sortu behar ditu (gelaz kanpoko testuinguruaksimulatzeko aukerak ematen dituztenak) eta, azkenik, euskara hizkuntzagutxitua izanik, teknologia berriak direla medio, testuinguru birtualak sortubeharko dira ikasleak eta irakasleak euskara eremu ezberdinetan erabildezaten.
‎Gauzak horrela, tradizioarekiko loturak apurtzeak, eta ondorioz munduaz zehaztasun ezak, bere burua irudikatzea beharrezkoa egiten du. Berariazko euskarriak sortu behar ditu. Horrela uler daiteke uste/ nahi ez bezalako ondorioen jazoera.
‎1964ko abenduaren 23ko Plan Transitorio de Ondas Medias izeneko plangintzaren arabera, Uhin Ertainean emititzen zuten emisorek beste bat sortu behar zuten FMn. Horren ondorioz, COPEko emisorek bigarren bat sortu zuten dial berrian eta, hasieran, bietan programazio bera eskaintzen zen arren, beranduago programazio espezializatuagoa egin zen FMn, AMn programa konbentzionala eskaintzen zen bitartean.
‎Legez, FMko beste emisora bat sortu behar zutenez, emisora askok AMn emititzen zuten programazioa errepikatu egiten zuten hasieran, bigarren bide horretan, baina berehala konturatu ziren maiztasun berriak askotariko aukerak zabaltzen zituela, eta Estatu Batuetan arrakasta frogatuta zuen taxuera sartu zuten estatu espainiarrean: Top zerrenda edo irrati formula musikala deiturikoa.
‎Lortu behar duen lehen lehena da mintzakideak bere jarduna kontuan hartzea da; alegia, arerioak ontzat hartzea bere diskurtsoa; besteek entzutea, beste barik, horixe lortu behar du abiapuntuan limurtzaileak. Jardun horretan, igorleak duda sortu behar du entzulegoaren sinesmenetan, arerioen artean.
2003
‎Zer nolako marko zehatzean kokatzen ditu dauzkan baliabide diskurtsiboak, bere mezua Zornotzako jendearengana heltzeko. Gizarte mugimendu bat ikertzen denean, erantzun behar zaie honako galdera horiei (McAdam, McCarthy eta Zald, 1999). Gizarte mugimendu batek giza baliabideaktopatzeko erreferentzia markoak planteatu behar ditu, hau da, aldatu nahi duenerrealitatearen diagnostikoa eta egiten duen pronostikoa, interpretatze eskemak, sortu behar ditu eta gero arazo zehatza eskema horietan enmarkatu (Casquete, 1998).
‎LAUrekin «tendremos una Universidad radicada en el País Vasco, pero no una Universidad Vasca, ni una Universidad eficaz». Gazte horien ustez, Eusko Kontseilu Nagusiak sail berezi bat sortu behar zuen unibertsitatearentzako, unibertsitatearen transferentzia negoziatu behar zuen eta Euskal Unibertsitatearen araudia zehaztu. Horrek euskara eta euskal kulturaren garapena babesteaz gain, Espainiaz kanpoko ereduak eta irakasleak erabili behar zituen.
2004
‎Zicntzia politikoaren ikerketa objektua errealitateanazaltzen diren politikck osatzen dute. Fiiosofia Politikoaren ikerketa objektua, aldiz, errealitatean sortu behar duen politika modua da, hots, izan behar duena. Bestela esan, haienartean aurkitzen dugun adostasun falta da filosofiaren historian aurkitzen dugun izateareneta izan beharraren arteko (sein eta sollen) aurkakotasuna, Hume-k azaldu zuenez, aurkakotasun horretan nahitaez/«/ «zw nafwrafisfarekin egiten dugu topo, hau da, behar izatetikizatera pasatzeko ezintasunarekin.
2006
‎Aitzitik, ilustrazio arrazionalak errespontsabilitatearen alde egiten du: geure ekintzen azken zentzuari buruz jabetu beharraren aurrean jartzen gaitu, eta batez ere, ikusarazten digu zentzu hori indibiduoak berak sortu behar duela, munduak berak ez baitu inongo, berezko, balio edo zentzurik; gizakiak dira interpretazio anitz eta kontraesankorren bidez munduari/ bizitzari zentzua eman diezaioketenak.
2007
‎Komunikazio arazoak edo beharrak baldin baditu enpresa batek, komunikazioan adituarengana jotzen du eta berau izango da, beraz, estrategiaren arduraduna. Diskurtso koherente bat sortu behar du, kanpora, barrura... publiko ezberdinenartean sinesgarria izan behar du...
‎Horretaz gain, argi dago, prentsa bulegoak sortu behar duen informazioaerakundearen aldekoa izan behar duela. Horrek ez du esan nahi intoxikatzera heldubehar dutenik, baina argi dago beren buruaren kontra ere ez direla arituko.
‎Antolaketa osoari errepaso on bat eman behar dio, kontrolguneak sortu beharditu, komunikazio kanalak sortu behar ditu antolaketaren esparru ezberdinetan, etagizartearekiko hartzen duen konpromiso hori bere marka gisa erabili behar du.Hauxe da, beraz, gizartearen aurrean erantzukizunez jokatu nahi duen enpresa batieskatzen zaiona: «Egin ezazu, bete legeak, hartu konpromisoak, berrantolatu zurekudeaketa eredu honi erantzun ahal izateko eta esaiozu gizarteari».
‎Berdin berdin komunikabideekin. Ez dakit nola, baina komunikabideekinenpresok beste harreman sare bat eratu behar dugu, nola edo hala, konfiantzaesparruak sortu behar ditugu. Aintzat hartu behar dugu elkar.
‎Aberastearekin nahikoa zuenez, ez zuen sarrerarik ukan botere politikoan.Zibilizazioaren ikuspuntu frantsesari atxikia bizi zen, aristokrazia berekoiaren aurrean, bere asmoetan sakabanatua eta zapuztua. Egoera horren aurrean, klase honek berezitasun nazional baten ideia sortu beharra zuen, Alemania beste herrialdeetatik bereizteko batasuna sortzea: «Burgesia jantziak izateko arrazoi bat eta justifikazio batatzemango du bere egite intelektualen balioan.
‎Norberaren estiloak bereizgarri behar du garai honetan, are gehiago Artean. Edertodago, beraz, estilo hori tradizioa berresten bizi behar duten langintzetan, bainakodeak apurtuz berriak sortu behar dituztenean gaitza da estilo jakin bati begiraegotea, batez ere, estilo hori zertan den argi ez badago. Zumetaren koadroak, esaterako, euskal koadroak al dira?
‎Ildohorretan, behatzaileak informazioa oroimenean biltzeko gaitasuna izan behar du (ikaskuntza latentea). Horretarako, jokabidearen irudi bat sortu behar du buruan.Horri dagokionez, aipatu behar da behatutakoaren zailtasun mailak baduelaeraginik; izan ere, oso zaila denean, litekeena da pertsonak aukera gutxiago izateaeredu hori kodetzeko, gordetzeko eta errepikatzeko.
‎Ez da hitz egitea eta kito. Argudiatzea zerbait azaltzea da, halakogan adostasun sentipen bat sortu behar baitu, norberaren arrazonamendua konben moldez non tesia argi eta garbi azaltzeaz gain, erakargarri izateaz gain, entzuleentzimendura eramateko, nahiz iragartzen edo iradokitzen diren ekintzetan parte har dezan pertsuaditzeko.
2008
‎Aldaketa fisikoak gertatzen dira eta irudi berria sortu behar du.
‎Diktaketak, berriz, grafemen irudia barneratuta izatea, soinuak eta grafemak erlazionatzen jakitea, eta, soinuetatik abiatuta, grafemak idaztea eskatzen du. Idazketa sortzailearen kasuan, aldiz, norberak sortu behar du idatzi behar duena; ez da kanpoko kinadei zuzenean erantzunez sortzen den idazketa.
‎Kontuaren erro katalogoa sortzea eta baimenak doitzea. Kontuan hartu behar da administratzaileak sortu behar duela katalogo hori, baina jabea eta taldea erabiltzaile berriari dagozkionak izan behar direla. Lan horretan chown eta chgrp komandoak erabil daitezke.
2009
‎Idazleak eta kazetariak ez genituen ia ezagutzen. Baserritarrak kenduta, irakurle berriak sortu behar genituen. Astekari bezala irauteko iragarkiak ere lortzea beharrezkoa zen.
‎Itxaropen haize horiek hauspoturik, batetik, eta abiatzear zen arorako euskarazko prentsaren batasuna eta elkarlana aldarrikatuz, bestetik, lehenago esan dugun moduan Euskal Kazetaritzaren Urtea gisara bataiatu zuen 1976a Zeruko Argiak; Anaitasunak ere lema horri eutsi eta berehala egin zuen bat Zeruko Argiakoek jotako erronkarekin. «Euskal kazetaritza irmo bat sortu behar dugu. Euskaldunon iritzi, lan arazo, jokabide eta ametsen berri emango duen kazetaritza behar dugu» zioen Zeruko Argiaren editorialak 1976ko urtarrilaren 4an kaleraturiko zenbakian.
‎Nork eta nola eraikitzen du DNS den datu base banatua? Hasiera batean, DNS zerbitzari bakoitzeko edukiak estatikoki konfiguratuta zeuden, hau da, zerbitzariaren kudeatzaileak sortu behar zuen DNS fitxategia eskuz. 1997ko apirilean proposamen bat egin zen lan hori dinamikoki egiteko, sarearen bidez. Proposamena RFC 2136 agirian dago.
2011
‎Ainhoa Etxebeste dugu esperientzia horretako burua, irratitik datorren kazetaria baina telebista ereezagutzen duena. Hiru asterik behin erreportaje bat sortu behar zuen hiru medioetanerabilgarria (beti euskaraz eta gaztelaniaz, komunikabidea kontuan hartuta); pertsona bakarra hiru euskarrietarako, beraz. Esparru horretan, hedabide bakoitzekobarne sinergiez gain, bestelako eremuen arteko bizikidetza lortu behar da.
‎Zuzendaritza berriak bere proiektua definitu behardu, zentzu batean edo bestean. Une honetan multimedia taldeak geldirik daude.Zuzendaritzak ilusioa sortu behar du eta akuilagarriak ipini behar ditu, kazetariek bereneuskarria edo saila gaindi dezaten (ZE2).
‎gehien erabiltzen den deuseztasun karia da hau. Bere eremuan, ez da nahikoa izapidetze prozesalaren urratze hutsa; honek herritarrarengan babes gabezia sortu behar du, bere defentsa eskubidea zuzenean urratuz. Gainera, babesgabezia hori beti izan behar da epai organoari egozgarria, inoiz ez herritarraren ardura gabeziari.
‎Berezia izan beharra txikitako identitate arazoetatik zetorkion. 3) Gehiegizko lilura sortu beharra zuen. 4) Asmo handiegiak zituen.
‎– Gehiegizko lilura sortu beharra du.
‎mugako patologia duenaren barne mundutik zatitutako alderdiak integratu eta zatiketan oinarritutako defentsen erabilera gutxitu, pazientearen nia indartzeko. Terapiak baldintza egokiak sortu behar ditu norberaren eta besteen irudi distortsionatuak azaltzeko. Maitasun eta gorroto afektu indartsuak agertzeko baldintzak sortzea eskatuko du horrek.
2012
‎Taylor, 2003). Kultura aniztasunaren markoan, eztabaida sakonakgaratzen dira gaur egun hezkuntzaren norabidea ezartzeko orduan; hezkuntzasistemari egokitu zaio zeregin garrantzitsu bat, belaunaldi gazteen akulturazioazgain, demokraziak behar dituen herritar arduratsuak sortu behar baititu. Horrela, kritika bat baino gehiago jasotzen ditu muturreko liberalismoak, ez delako nahikoaaukeratzeko askatasuna lantzea:
‎Bestetik, Euskal Herriko ikasleguztiei heziketa zibiko morala helaraztea, euskal herritartasuna sendotze aldera. Egiturapolitikoarekiko leialtasuna eta nazioarekiko maitasuna lantzeaz gain, balio demokratikoakbabesten dituzten herritarrak sortu behar ditu biharko euskal eskolak. Eta, azkenik, euskalherritarren integrazioa helburu hartuta, kultura aniztasun zaharrari eta berriari erreparatubeharko die eskolak, egoerarik ahulenean dagoen euskal kulturari tratu berezia emanez, ordea.
‎Ezinbestekoa da euskara dakitenak euskal kulturara erakartzea. Horretarako, euskal kulturgile eta eragileek kalitatezko produktuak sortu behar dituzte, eta, kanpaina egokien bidez, jendea produktu horietara erakarri behar da. Horrek euskalkultur produktuen merkatua handituko luke, eta hain ahul dagoen euskal industriakulturala indartuko.
‎Hori horrela, «lehen euskal eleberri modernoaren» goitizena jaso zuen liburutxohark, tematika eta hizkuntzaren aldetik aurreko euskal literatura tradizionalarekikoekarri zuen hausketagatik. Egilearen hitzetan, ez izan arren (idazten ari zen garaianbehinik behin) inolaz ere sortu behar zuen puskaketa horren kontziente. Behinargitara atera ostean, ordea, lan hark eragin zituen harridura, miresmena, arbuioa, iskanbila eta zeresana ez ziren nolanahikoak izan.
2015
‎Horrela,{ aditza, arg0, arglg eskeman{ haserretu, lan, nig balioak jarri genitzake. Hau dapuntu bat sortzeko behar dugun informazio minimoa.
‎benetanarnasguneak geografikoak izan behar dira? Edo askoz ere konplexuagoak izan behar dira euskararentzako sortu behar ditugun arnasguneak. Hortik gero galdera asko datoz.
‎Partaidetza berdintasunezkoa izan behar da, horizontala. Sortzailea izan behar da, gauza berriak sortu behar ditugu, printze berriak edo errepublika berriak, eta eraldatzailea. Horiek dira ParteHartuzeko ikuspuntutikpartaidetzaren definizio bat abiatzeko elementuak.
‎Bestalde, dokumental parte hartzailea ere den heinean, erabiltzaileek beren eduki propioak sortu behar dituzte. Kasu honetan txirrindularien hausnarketak dira (proposaturiko galderei erantzunda), audio moduan grabatuta mikrofonoaren bidez.
2017
‎Honekin, hitz bakoitzaren informazioa (sasi informazio linguistikoa) zenbaki sekuentziabaten bidez adieraziko da, lehen mailako informazioa. Esaldian daukagun hitz bakoitzarentzako, aurreikuspen bat sortu behar dugu eta horretarako uneko hitzaz haratago, testuinguruaren informazioa izateakberebiziko garrantzia du. Adibidez, ondorengo adibideko lehen kasuan,
‎Nanopartikula magnetikoek hipertermiarako erabilgarriak izateko hainbat ezaugarri betebehar dituzte. Lehenik, dispertsatutako ingurunean egonkorrak izan behar dira, bigarrenikberoketa nahiko sortu behar dute tumorea hiltzeko; eta hirugarrenik tumorearen ehunetanhomogenoki banatuta egon behar dira (Tartaj et al., 2011).
2019
‎Ordu presentzialetan hitzaldiak, landinamikak eta tutoretzak antolatzen dira; era honetara, ikaslea beti dago aditu edokoordinatzaileekin harremanetan. Denbora epe horretan laugarren mailako ikasleek eduki edo formatu berritzaile bat sortu behar dute, eta helburu hori lortzeko bertanuztartzen dira hainbat jakintza eremutako saioak, ondorengo gaietan trebatzeko:
‎Azken urteotan Internetek eta teknologiaren garapenak eragindako egoera aldaketak komunikazioikasketen curriculuma bir pentsatzeko premia sortu du, sormena erdigunean jarriz. Testuinguruhonetan, Mondragon Unibertsitateko Humanitate eta Hezkuntza Zientzien fakultatean design thinkingmetodologia gidari duen 15 asteko modulu bat jarri da martxan, non ikus entzunezko komunikaziokograduko ikasleek ikus entzunezko formatu edo eduki berritzaile bat sortu behar duten. Esperientziahonen bitartez helburua da ikasleek euren sormen gaitasunaren eraginkortasun auto pertzepzioaareagotzen laguntzea.
‎Baina testu enpirikoetan, euren artean antzekotasunak dauden arren, guztiak dira bereziak eta bakarrak. Aldi berean, hiztun batek testu berri bat sortu behar duenean, sozialki sortutako testu ereduen artean aukeratzen du bere helburuetarako egokiena dena. Testu ereduhoriek testu generoak dira.
‎Zinemaren industriaren doktrina nagusiak, zinema egiteko prozesua nolakoa izan behar denagintzen du. Lehenengo eta behin gidoigileak gidoia bere mahaian jesarrita sortu behar du etagero amaituta dagoenean ekoiztetxe bat saiatuko da hura film bihurtzen. Diru-laguntza publikozein pribatua lortzeko pelikula bat aurrera ateratzeko, ia ezin bestekoa da aurretik idatzitakogidoia aurkeztea.
‎Sexuaren eta adinaren arteko behin behineko analisiek iradokitzen dute, esperotako moduan, ugalketa sasoian emeek arrek baino energia gehiago dutela. Izan ere, emeek, arrautza bihurtukodiren obuluetan inbertitutako energia, arrena baino handiagoa da, emeek larbek elikagai gisaerabiliko duten biteloa sortu behar baitute
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia