Emaitzak: 6
2016 | ||
Antton Lukuk Peter Brookek aipatzen duen kulturen nahasketa eraman baitu, eta esperientzia berriak ekarri honen inguruan, baina Brookek kulturak nahasten baditu, Yves le Berreren ikuspuntua ez du hunkitzen, alegia, antzerki amateurrak hizkuntza gutxituetan eramaten duen lana, komunikazio diferentea ekartzen duena, publiko desberdinak hunkitzen ahal duena, alegia, Yves Le Berrek aipatzen duen publikoak Peter Brooken obra hartzen du bere maneran, aski errazki aukerak baitira itzulpenak egiteko. Aldiz, Yves Le Berrek aipatzen duena ez da itzulia izanen, eta Brooken obra ezagutuko duenak probabilitate guziak ditu hizkuntza gutxituan | sortu antzerkia ez ikusteko, ez ezagutzeko. Horregatik, Yves Le Berreren ikuspuntua interesgarria iduritzen zaigu. | |
Jean Paul Sartre eta egoeren antzerkia ziren debatearen erdigunea. Michel Contat eta Michel Rybalkak Sartreren antzerkiaz idatzitako testu nagusiak bildu dituzte eta hastapenetik gerla ondotik | sortutako antzerki berriarekiko Sartrek erakusten zuen distantzia azaltzen dute: | |
Hiru hamarkada testuen hobetzeko helburutik, herrietan antzerkien antolatzeko helburutik, azken helburua kalitateko antzerkiaren eraikitzea 1968an gertatu baitzen Matalas ikusgarriarekin. Ikusiko dugun bezala, prentsan agertu zen bezala, urte asko lehenago markatuak izan ziren helburuetara heldu zen Larzabal, urtez urte | sortutako antzerki dinamikari esker. | |
Ohargarri da jendarmeak direla aipatuak Matalasen bila joateko, gorputz militar honen | sortzea antzerkian aipatutako garaia baino berantagokoa delarik. | |
21 F.A. Isambert, «Recueil général des anciennes lois françaises», t. XVI. 536 22 XIX. mendeko antzerkia, Labichek ere leku nagusia izanen du antzerki garai horretan. 23 Aisialdirako antzoki pribatuek | sortutako antzerkia. 24, Patafisika zientziaren sortzailea, absurdoaren logikaren sortzailea, surrealisTen inspirazio izan zen, Ubu Roi idatzi zuen nerabea zelarik, 1888an. | |
Pastoral hitza ezaguna dute Proventza eskualdean. Eskualdeko pastoralek drama liturgikoetan dute jatorria, hemezortzigarren mendean hasi ziren garatzen eta Eguberri kari ziren antolatzen Jesus haurraren | sortzea antzerkietan emateko. Hemeretzigarren mendean, Antoine Maurel, «Cercle Catholique» elkarteko kidea Marsellako Nau karrikan, langilea, Julien apaizaren laguntzarekin, Maurel Pastorala sortu zuen herri anitzetan gaur egun ere ikus daitekeena. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
sortu | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Euskaltzaindia - Liburuak | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
sortu antzerki | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
sortu antzerki aipatu | 1 (0,01) |
sortu antzerki berri | 1 (0,01) |
sortu antzerki dinamika | 1 (0,01) |
sortu antzerki eman | 1 (0,01) |
sortu antzerki ez | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |