Emaitzak: 4
2012 | ||
autokontzientzia emozionala, autorregulazioa eta automotibazioa? eta abilezia interlidergoapetsonalak daude, beste | pertsonekin nola erlazionatzen garen zehazten dutenak: batetik enpatia, eta bestetik abilezia sozialak(, komunikazioa, lankidetza, gatazkak kudeatzea, etab.)?. | |
2017 | ||
Ikuspegi interakzionistaren aburuz, orain arte eginiko ekarpen teorikoak alde batera utzi gabe, organizazioak genero aldetik aldez aurretik markatuta daudela esatetik haratago eta langileari genero performantzia bat eskatzen zaiolako baieztapenetik haratago joan behar dela azaltzen da. Gizabanakoari eskatzen zaizkion genero performantziak | pertsonak nola erreproduzitzen dituen, aldatzen dituen edota kolokan jartzen dituen lantzean zentratzen da ikuspegi hori (Haldford, 2007). Performantzia kontzeptuak erabilera bikoitzari egiten dio erreferentzia hemen; genero performantzia, antzerki performantzia bezala ulertuta batetik, eta genero identitatea eraikitzen duten ekintza, keinu eta portaeren performatibitate bezala ulerturik bestetik (Butler, 1990; Haldford, 2007). | |
2020 | ||
Flecha, Garcia eta Racionero adituek (2009) adierazten dute nola Weber (1977) bera ere aspaldi konturatu zen industria gizartean sistemak ari zirela pertsonen eguneroko bizitza kolonizatzen, pertsonek hartzen zituzten gaien inguruko erabakiak hartzen eta, beraz, herritarren boterea ordezkatzen. Horrela bada —alegia, sistemek erabakitzea | pertsonok nola bizi eta elkartu behar dugun besteokin—, orduan konturatzen gara erabakitzeko ahalmena galdu dugula, aurretik askatasuna eta sena bera ere galdu ditugulako. Udalak eta ikastetxeak dira, adibidez, esaten ari garen horren paradigmak, eta uste dugu burokratizatuta jarraitzen duten bitartean ez dagoela elkarrizketarako biderik. | |
2023 | ||
Ildo beretik, Jovchelovitch eta Gervais ek (1999) Ingalaterrako komunitate txinatar batean eta Wagnerrek eta besteek (2000) Indiako iparraldean dagoen Patnan egindako ikerketek erakutsi dute pertsona eta komunitateek osasunari eta gaixotasunari buruzko ezagutza ezberdinak aldi berean kudeatu eta borrokatzen dituztela, eta irudikapen sozialak testuinguru soziokulturalarekin harremanean eraikiak direla (Jovchelovitch eta Gervais, 1999). ...edo gidatzen duten baldintzak zeintzuk diren azaleratzeko" (479 or.). Beste era batera esanda, fenomeno sozial ezberdinen inguruko eguneroko pentsamenduaren oinarrian dauden ezaugarri eta prozesu soziokulturalak identifikatzeko ikuspegia eskaintzen du polifasia kognitiboaren kontzeptuak; eta guri ikuspegi hori funtsezkoa iruditzen zaigu gure testuinguruan mendekotasunari eta zaintzari loturik | pertsonek nola pentsatu, nola jokatu eta zer erabaki hartzen dituzten ulertzeko (Arthi, 2012; Moloney et al., 2012; Priego Hernandez, 2017; Renedo eta Jovchelovitch, 2007). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
pertsonak | 1 (0,01) |
pertsonek | 1 (0,01) |
pertsonekin | 1 (0,01) |
pertsonok | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Uztaro | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
pertsona nola | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
pertsona nola bizi | 1 (0,01) |
pertsona nola erlazionatu | 1 (0,01) |
pertsona nola erreproduzitu | 1 (0,01) |
pertsona nola pentsatu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |